logo



أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم في Forum Mixixn، لكي تتمكن من المشاركة ومشاهدة جميع أقسام المنتدى وكافة الميزات ، يجب عليك إنشاء حساب جديد بالتسجيل بالضغط هنا أو تسجيل الدخول اضغط هنا إذا كنت عضواً .




اضافة رد جديد اضافة موضوع جديد

الصفحة 8 من 21 < 1 14 15 16 17 18 19 20 21 > الأخيرة



look/images/icons/i1.gif رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي كبريائي
  23-10-2021 12:19 صباحاً   [58]
معلومات الكاتب ▼
تاريخ الإنضمام : 23-09-2021
رقم العضوية : 90
المشاركات : 1272
الجنس :
قوة السمعة : 10
رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي فؤادي للكاتبة آية محمد رفعت الفصل التاسع والعشرون

في غرفه خالد
خالد: انتي مصدقتهاش ليه يا ياسمين
اقتربت ياسمين من خالد
ياسمين: انا بثق فيك اووي ياحبيبي انت روحي مش ممكن تعمى كدا
واحم وانا عارفه كل حاجه
خالد: مش فاهم
ياسمين: عصام حكالي كل حاجه ياخالد
خالد: بدهشه عصام
ياسمين: ايوه وقالي كمان انه شايف في نظراتها ليك انها محضرالك حاجه فقالي عشان استعد ليها واستعديت
خالد: ولو مكنش فالك حاجه
ياسمين: برضو مكنتش هصدق ياخالد انت استحاله تعمل كدا.

اقترب خالد منها وضمها إلى صدره بحب شديد
خالد: ربنا يخليكي ليا ياحبيبتي
ياسمين: ويخليك ليه ياقلبي.

بعد مرور 6 اشهور
سها واد يااسر اصحي يالاه
اسر:
يخربيت اسر على بيت ابو اسر نعمين.

سها عايزه اكل بيتزا
اسر: امال اربع الكرتين ال على الارض دي ايه
سها ماكلش الله احنا اتنين قوم اطلب 6 * 7كرتين كدا
اسر: احنا الفجر يابنت المجانين
سها ماليش فيه يااسر اتصرف اصل اكل في ايدك انت حر
اسر: لا هتصرف حاضر دك نيله وانتي بقيتي شبه البيج شو كده
سها بتقول حاجه ياذفت
اسر: ابدا يا روحي بقول حاضر هصحي الواد خالد يعملك 16 بتزا تتسلي فيهم اما النهار يطلع
سها تصحي خالد تمشي على صوابع رجلك ماليش فيه.

في غرفه خالد
خالد: سمع دق على باب الغرفه
يايمين خالد حد بيخبت
خالد: نامي يا روحي دا الذفت اسر ذي كل يوم عايزني اعمل بيتزا للبيج شو
ياسمين: ههههههه كدا
خالد: وهو يستدير لها احلي ضحكه في الكون اقترب خالد منها
اسر: الحقني يا خال انتم بتعملوا ايه
خالد: انت داخل زريبه يا حيوان
اسر: دا وقته ياخالد البت هتاكلني قوم اعماها 15 او 16 بيتزا بسرعه
خالد: ليه هنفتح فرن
اسر: مش ابني ياجدع.

ياسمين: هههه خلاص ياخالد انا هجي معاك
اسر: لا كدا مش هيشوف شغله هيقف يسبلك بعينه الخضره دي ومش هنخلص
خالد: غور يالا
اسر: عليا الطلبات مانا متتحتح من غيرك
وبالفعل اخذ اسر خالد ونزل المطبخ.

في غرفه ندى كانت تنام في حضن اميرها
حتى استيقظت من النوم وهي تشعر بالم شديد وصداع اشد
فتوجهت إلى الهاتف حتى تطلب قهوه كي تسكن الامها
ولكنها نظرت إلى الوقت فلبست الروب ونزلت حتى تصنع ماتريد.

في المطبخ
كان خالد يصنع البيتزا
وياسمين تجلس امامه وهي تتطلع له بحب شديد، واسر ياخذ البيتزا التي انهاها خالد ويعطيها لسها التي تجلس على الطاوله الموجوده بالمطبخ
ندى: اي ده انتم بتعملوا ايه
ياسمين: ذي كل يوم يختي
ندى: وهي تضع يدها على دمغها ااه
اسر: عت ياسمين اليها
ياسمين: مالك ياندي
ندى: دماغي صداع هيموتني
خالد: اسر هات حبوب للصداع بسرعه اقعدي ياحبيبتي
سها وهي تاكل الف لاباس عليكي ياندو.

ياسمين: خاليكي بالنتي فيه
سها اوك هات ياخالد البيتزا ال بالجمبري دي هات
ندى: وخالد وياسمبن
عصام: وهو يركض إلى ندى بلهفه حبيبتي مالك قلقت مالقتكيش جنبي انتي كويسه
ندى: انا كويسه يا قلبي
خالد: تيرررا احم احنا موجودين ياخونا
عصام: بس يالا
خالد: حاضر يابوص
اسر: خدي يا ندى الحبوب اهي
عصام: حبوب ايه
ندى: متقلقش يا عصام مصدعه بس مش اكتر
عصام: الف سلامه عليكي ياروحي طب ايه ال نزلك بس كنتي صحتيني.

سها وهي تاكل واد يااسر هات الكاتشب ده
اسر: اتفحي ياختي مش شايفه الرومانسيه
سها رومانسيه ايه ياعبيط استني بس اول ما تحمل هيزالوا بعض بالجذم
عصام: مين دوا ياحيوانه انتي
سها والنبي يابوص الله يخليك اديني الطحينه دي اصل ابن اخوك بيحبها اووي
وانت ياخالد واقفت ليه اعمل كمان دول 10 بس
عصام: خالد ندى ياسمين
اسر:.

في الصباح الباكر
يجلس الجميع حتى ينتاولوا الفطور
احمد: العصابه امبارح كانت كلها في المطبخ
اسر: مش بمزاجنا ياخويا اعملها كمان مره وانت تشوف
عصام: اخرس يا ذفت
اسر: حاضر
خالد: عارف ياحيوان لو ايدك دي لمست باب اوضتي هولع فيك انت وهي وابنك الرزل ده سامع
اسر: لا
عصام: ندى مالك ياقلبي مش بتاكلي ليه
ندى: بتعب لا انا ماليش نفس هطلع انام شويه
امال: مالك بس ياحبيبتي.

ندى: انا كويسه ياانطي بس صداع هطلع انام شويه وهبقا كويسه
عصام: خلاص تعالي انا هطلعك
ندى: لا ياعصام خليك انا هطلع بالانسير
اتجهت ندى إلى المصعد ولكن احست بدوار شديد والرويا لم تعد واضحه امامها
فراها عصام وركض اليها حتى استقرت بين يداه
عصام: بفزع ندى ندى حبيبتي انتي كويسه
احمد: اتصل بالدكتور فورا ياخالد
حملها عصام إلى غرفه والده ووضعها على الفراش
حتى حضر الطبيب
كان الجميع في حاله خوف شديده.

حتى خرج الطبيب ركض الجميع اليه
الدكتور الف مبروك يا احمد بيه هتبقا جد
ادم: عت عين عصام من الفرحه هل فعلا سيكون له ابن من ملكه قلبه يالها من فرحه كبيره اعطاها له الله
كان الجميع سعداء بهذا الخبر
اسر: خالد
خالد: نعم
اسر: ذود عدد البيتزا عشان ندى
محمد: ههههه ايوه يابني بس ندى متحبش البيتزا
خالد: انا نفسي اعرف الشيفات ال مشغلنهم هنا فين
سها والله ياسلفي ياعسول انت مفيش ذي نفسك
ياسمين: انتي بتعكسي جوزي يابت.

سها اه اصل الصراحه مز
اسر: دانتي نهار اسود.

في الغرفه الموجود بها ندى
عصام: مبروك ياقلبي
ندى: وهي تضع يدها على بطنها انا مش مصدقه
عصام: لا صدقي ياحبيبتي هيبقا عندنا بنوته شكلك
ندى: لا انا عايزه ولد شكلك ويخد عيناك الحلوه دي
عصام: بضحكه جذابه ههههه خلاص متزعليش البنوته هتاخد لون عيني
ندى: انا فرحانه اوووي ياعصام
عصام: وانا اكتر ياروح قلب عصام
اسر: وانا فرحان انا كمان
ندى: يامامي خضتني يااسر.

اسر: سلامتك من الخضه ياندوشه دانا جاي انقذك من الكونب ال ماشي في الحوامل
ندى: مش فاهمه
اسر: لعصام اوعي كدا ياخويا اما نفهم البونيه
بس ياختي اياكي تهودي نفسك في الاكل اصل تبقي ذي سها
ندى: ههههه وايه كمان
اسر: البوص
ندى: ماله
اسر: عايزاك كل يوم تمشوريه طلبات انا بتوحم على كبده على لحمه على اي حاجه المهم القيه بيجري
ندى: ههههه حاضر
عصام: بالنسبه للنجفه يااسر
اسر: مالها النجفه.

عصام: شكلك فيها هيكون ايه تعال نشوف
اسر: وعلى ايه ندى بلاش طلبات ياحبيبتي
خالد: وهو يحضن ياسمين قلبي مش هتطلبي مني حاجه
ياسمين: ههه غزل البنات
ندى: وانا ياعصام عايزه شوكلا
عصام: قلب عصام عيوني حاضر
سها وانا يااسر عايزه بيتزا وحوواشي وكشري مصري وكفته وكاتشب وشبسي وا
اسر: بسسسسسس ايه فاتح مطعم ادمك
سها كدا ماشي يااسر ماهم ادامك اهو كل واحده طلبه طلبات وهو واقفوا
عصام: سها ياحبيبتي طلب مش محل طلبات.

سها كده ياعصام طب والله ماانا اكله
خالد:
خالد: نعمين
سها اعملي بيتزا
الجميع
ههههه كدا فاضل الفصل الاخير هنزله باليل ونفوق بقا لسي ادم بتاعكم ده هههه.

في غرفه ندى كانت تستعد حتى تذهب للطبيبه للمتابعه
ياسمين: ندى انا جسمي مضغدغ هموت
ندى: بابتسامه يمكن حامل ياياسمين
ياسمين: بس ياندي هواي حد يتعب في القصر يبقا حامل
ندى: ياسوسو اسمعي الكلام بس تعالي معيا عند الدكتوره ونشوف مش هنخسر حاجه
ياسمين: اوك
سها انا سمعت كل حاجه بس مفهمتش حاجه
ياسمين: وانتي من امته بتفهمي
سها شوفتي بتتريق عليا اذي ياندي
ندى: بس يا ياسمين سها عسل وبتفهم على طول
سها اكيد يابنتي.

ندى: طب يالا يا ياسمين.

في الاسفل
احمد: عملت ايه ياخالد في الملفات
خالد: تمام ياعمي
محمد: كده كويس كمان عصام راسي المناقصه علينا
خالد: البوص لا يقدر عليه الاعداء
محمد: هههههه فعلا
احمد: وصاحب البوص ال البوص من غيره ما يبقاش بوص
دخل عصام
عصام: فعلا يابابا انا من غير خالد مش بوص
خالد: خلاص ياخويا انت صدقت نفسك انت اخويا ياعصام واحنا بنكمل بعض
اسر: واسر ابن الجيران دك حشه في معامعيك انت وهو
خالد: ههه ياشيخ ارحم امنا من لسانك ده.

عصام: اذي دا اسوره الكوم الكبير
اسر: بجد ياعصام
عصام: بجد يا اسوره
اسر: واد ياخالد البوص بيدلعني ياض
خالد: الصبر خير يااسوره
اسر: ههه تصدق تما تجيب حضن بقا يابوص.

عند الطيبيه
الدكتوره بعد ان كشفت على ندى
انتي محتاجه تتغذي شويه يا مدام ندى لانك ضعيفه والانيما واطيه عندك جداا وده ال سببلك الاغماء
انا هكتبلك شويه ادويه تمشي عليها وانشاء الله خير
ندى: شكرا يا دكتور دي ياسمين بنت عمي احنا شيكين انها ممكن تكون حامل
الدكتوره طب اتفضلي معيا كدا يا مدام ياسمين
ياسمين: لا انا مش عايزه اكشف اصلا مش بحس باي اعراض
الدكتوره عادي ياحبيبتي في ناس كتير كدا.

ذهبت ياسمين مع الطيبه لكي تفحصها.

في القصر
عصام: عي ندى فين ياعمي
محمد: اخدت ياسمين معها عند الدكتوره عشان تتطمن على البيبي هههههه نفسها تشوفه
عصام: انا قولتها هجي معها خلاص هكلمها واروح اجيبه
محمد: ماشي يا بني
عصام: الو
ندى: ايوه ياحبيبي
عصام: كده ياقلبي مش قولتلك اني هجي معاكي بكره
ندى: مقدرتش ياعصام كان نفسي اشوف البيبي اووي
عصام: وشوفتيه
ندى: ايوه حاجه صغننه اوووي
عصام: هههه بكره تكبر
ندى: انت مصمم انها بنت
عصام: ايوه وهسميها مليكه.

ندى: الله مليكه اسم حلوو اووي
عصام: طبعا لانها جزء من ملكه قلبي
ندى: عصام
عصام: روحه
ندى: بحبك اووي
عصام: هههههههههه هههههه هبقي اكلمك وانتي جنبي عشان اسمع كلمه حلوه كده
ندى: هههه اكيد ياقلبي
عصام: قلبك بس
ندى: ههه لا ونبضه
عصام: وايه كمان
ندى: وروحي
عصام: وايه
ندى: وسلام بقا عشان بتكسف
واغلقت ندى الهاتف دون ان تستمع لعصام
عصام: ههه مجنونه بس بعشقك.


look/images/icons/i1.gif رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي كبريائي
  23-10-2021 12:19 صباحاً   [59]
معلومات الكاتب ▼
تاريخ الإنضمام : 23-09-2021
رقم العضوية : 90
المشاركات : 1272
الجنس :
قوة السمعة : 10
رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي فؤادي للكاتبة آية محمد رفعت الفصل الثلاثون

خرجت الدكتوره إلى المكتب وخلفها ياسمين
ندى: ها يادكتوره
الدكتوره مدام ياسمين انتي محللتيش قبل كده حمل
ياسمين: لا ليه
الدكتوره لانك حامل
ياسمين: بفرحه بجد اذي انا محستش بحاجه خالص
الدكتوره ياحبيبتي عادي في ناس كده
ندى: هههه مش قولتلك
الدكتوره والمفجاءه بقا انها سابقكي ياندي بشهر
ياسمين: بدهشه اذي
ندى: ههههههه كمان
الدكتوره اذي انتي في اول الرابع ومتعرفيش اكيد كل ست بتعرف ول ايه.

ياسمين: انا ماخدتش بالي ومكنتش بشتكي من حاجه
ندى: ههههه كدا بقيت تمام اووي مبروك ياسوسو ههه دا خالد هيفرح اوووي
ياسمين: ندى انا مش مصدقه.

في القصر
نزلت سها
لقيت احمد ومحمد واسر وخالد وعصام
اسر: يعوز بالله الكرنبه جيت
خالد: كرنبه ايه
اسر: بص هناك
عصام: ههههه عيب يااسر سها مش كرنبه دي فارس النهر مش اكتر
سها الله يكرم باصلك يابوص
عصام: ههههه امين يختي
سها واد يااسر قوم قول للحيوان ال في المطبخ ده يعملي فرخ تاني
اسر: امال انتي لسه واكله ايه الوقتي
سها فرخ بس الحيوان ده كان مكتر الشطه اووي
محمد: اهدي شويه ياسها مش كدا
سها يعني ما كلش الله.

احمد: بس يامحمد لا كلي ياحبيبتي ماتقوم يا حيوان تشوف مراتك عايزه ايه
اسر: حسبي الله ونعم الوكيل فيها
سها بتقول حاجه يااسر
اسر: لا بقول رايح للحيوان ده
خالد: بصوت منخفض لعصام ههه عصام تفتكر ندى هتعمل معاك كدا
عصام: تفتكر
خالد: هههههههه ايوه هههههه البوص مركزه هيبيقي ذفت اوووي هههه
عصام: طب اسكت بقا عشان مخلصش عليك
ندى: مساء الخير
محمد: مساء النور ياقلبي
احمد: ها طمنني عملتي ايه
فجلست ندى وياسمين.

ندى: الحمد لله ياعمي اطمن
سها وحياه امك انت بتهزر يالا
اسر: ليه بس
سها فين الكتشب والطحينه ياض
اسر: اسف نسيتهم ربنا يهدك يابعيده عما تجيبي الواد ده هكون ودعت بسببه
خالد: ههه دانتو هتتمرمطوا ممرمطه ههه
ندى: هههه وانت ياحبيبي
عصام: هو ايه
ندى: ياسمين حامل وسابقني بشهر الف مبروك ياخالود
خالد: بجد
ندى: ايوه الدكتوره ال قالت
احمد: الف الف مبروك يا ياسمين
ركض خالد وحمل ياسمين
خالد: الف مبروك ياعمري.

محمد: الله يخربيتك نزل البت
عصام: ههه اعمل ما بدالك سيبه ياعمي.

قبل عصام راس ياسمين
عصام: مبروك ياقلبي
ياسمين: الله يبارك فيك يا بوص
عصام: ههه معدناش بوص انتم البوصات بقا ربنا يسترها علينا ول ايه ياخالد
خالد: ههه فعلا
جاء اسر وهو يحمل فرخه مشويه وكاشب وطحينه
اسر: هو ايه ال مبروك اعرف بقا
سها عنك الاول
ياسمين: اصل انا حامل يا اسر
سها وانا
اسر: اتلهي انت الوقتي
اسر: الف الف مبروك ياسوسو ههههه البس يا معلم
ياسمين: ليه كدا
خالد: هههه لا ياقلبي اطلبي بس وانا انفذ على طول.

ياسمين: عايزه بيتنزا
سها وانا
عصام: حمل ندى
يالا ملكه قلبي لازم ترتاح شويه سلام ياخالد هه
خالد: بينزا ايه يابت والفرختين دول
سها بلاش اكل الله حامل اعملي بيتزا ياخالد انشالله يخليلك عيالك يا شيخ
خالد: حلوه الدعوه دي اوك هعملك تعالي
سها ماشي روح انت سخن عما اتغدا واجي
الجميع
اسر:.

في غرفه عصام
ندى: نزلني ياعصام
عصام: ملكه قلبي لازم ترتاح عشان مليكه مش تشتكي منك
ندى: ههه حاضر
عصام: وهو يضع اذنه على بطن ندى مليكه قلب باب لازم تتطلعي شكل ماما عشان تبقي ملكه قلبي انتي كمان ولو طلعتي شكلي هحبك برضو
ندى: عصام
عصام: نعم يا قلبي
ندى: فرحان
عصام: فرحان بس انا هطير من السعاده ياقلبي
ندى: بجد
عصام: وهو يحتضنها بجد يا ملكتي.

عند خالد
خالد: معقوله انا هكون اب
ياسمين: ايوه واحلي اب كمان
خالد: ههه وانتي احلي اميره
ياسمين: انا مصدقتش نفسي اما الدكتوره قالتلي انا اذي ماخدتش بالي الفتره ال فاتت دي
خالد: خير ياحبيبتي
ياسمين: انا فرحانه اووي ياخالد انا هيكون عندي بيبي العبه
خالد: بزعل مصطنع يعني هتلعبيبه وتنسيني
ياسمين: هههه انا اقدر لا طبعا
خالد: عمري انتي وهو هتكونوا اغلي حاجه في حياتي.

في المساء
في غرفه عصام وندى
ندى: عصام عصام
عصام: نعم ياقلبي انتي كويسه
ندى: انا عايزه اكل رانجه
عصام: نعم تاكلي ايه
ندى: رانجه
عصام: ندى انتي كويسه عايزه تاكلي السمك ال راحته واحشه ده
ندى: الله انا عايزه اكل ماليش دعوه اتصرف
عصام: اتصرف اعمل ايه يعني استحاله البتاع ده يكون موجوده هنا
ندى: انا عايزه اكلها اتصرف يا عصام
عصام: خلاص هدي نفسك هتصرف اكيد الحيوان اسر يعرف اجيبها منين.

دق عصام باب غرفه اسر
اسر: بنوم مين عصام في اي ندى ولدت
عصام: ولدت ايه ياحيون دي لسه في اول التالت
اسر: امال في اي
عصام: عايزه تاكل اي اي
ايوه السردين ال راحته واحشه ده
اسر: تقصد رانجه
عصام: بالظبط كدا قولي بقا اجبها منين
اسر: لا يابوص مينفعش تدخل الاماكن المشبوه دي انا هروح اجبلك
عصام: مشبوه ايه يامتخلف عو انا بقولك هاتلي مخدرات.

اسر: ما دا امر الصبح هتلقي خبر في الصحافه شهدوا البوص متلبس مع صندوق الرنجه شكلك هيبقي مسخره
عصام: والله
اسر: بجد خد بالك انت بس من البقره ال جوه دي عشان لو ولدت بس وانا هروح اجبلك
عصام: انت متخلف ياض دي في السابع
اسر: يارب تولد واخلص من الذل ده انا اتذليت يابوص دي بتاكل في اليوم 66 مره نفسي اشوفه مره ما بتاكلش وكل ما اسالها تقولي حامل بلاش اكل.

عصام: بسسس ايه هتحكيلي قصه حياتك هاتي البتاع ده وتعال بسرعه
اسر: اوك سلاموز يابوص
عصام: مع السلامه ياخويا.

احضر اسر الرنجه واعطاها لعصام
اسر: عد الجمايل يابوص
عصام: غور يالا من وشي انا مش عارف هستحمل الريحه دي اذي
اسر: ههههه عادي وهتستحمل روائح كتيير بعد كدا فسيخ
عصام: وايه دا كمان
اسر: ده ذي الرنجه كدا بس ريحته اقوي بكتييير هههه
عصام: طب امشي من وشي
ودخل عصام لندي ومعه الرنجه ههه
ندى: اي ده
عصام: ال طلبتيه
ندى: شيلها بسرعه مش طايقه ريحتها همووت
عصام: مش انتي ال طلبتيها ياحبيبتي.

ندى: مش طايقه ياعصام شلها هاتلي اي اكل تاني
عصام: حاضر
وتوجه إلى المطبخ ليصنع لها ما طلبت.


look/images/icons/i1.gif رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي كبريائي
  23-10-2021 12:20 صباحاً   [60]
معلومات الكاتب ▼
تاريخ الإنضمام : 23-09-2021
رقم العضوية : 90
المشاركات : 1272
الجنس :
قوة السمعة : 10
رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي فؤادي للكاتبة آية محمد رفعت الفصل الحادي والثلاثون

في غرفه خالد
ياسمين: خالد
خالد: نعم
ياسمين: انا جعانه اووي
خالد: ياقلبي حاضر ثانيه واحده ويكون الاكل عندك.

في المطبخ
خالد: هههههه مش مصدق نفسي ههههه البوص بيعمل اكل هههههههه هموت ههههههه شكلك مسخره هههه
عصام: بس ياض احسن ما اعلقك
خالد: وعلى ايه ههههه كمل يابوص بس انت بتعمل ايه
عصام: نفس ال انت نازل تعمله ياخويا
خالد: لا تعيرني ول اعيرك الهم طيلني وطيلك
عصام: خلاص ياختي متعمليش في نفسك كدا هههه
خالد: هههه ماشي ياخويا
عصام: سلام
خالد: سلام يابوص.

بعد مرور عده اشهر
اسر: ياما
خالد: في اي يالا مالك
اسر: يعني ينفع كدا انتو ايه
ندى: في اي يااسر احنا عمنالك ايه
ياسمين: بين سها جننته
اسر: قولتاكم ميت مره متدخلوش على كده بتجعز كل واحده كرشها ادمها مترين ادخلو بس واحده واحده عشان متفجاءش
عصام: انت بتكلمهم كدليه ياحيوان انت
اسر: الحق عليا بدل ما يجلكم ساكته قلبيه
خالد: غبي
سها اااه اسر
اسر: اتفضل امنا الغولا هتلقيها عايزه اكل
ندى: هههه طب الحق.

اسر: طب ياختي خليكي في بنتك
عصام: مالها بنتي ياحيوان
اسر: ماملهاش يابوص دانا بهزر سلاموز
خالد: اي يااميرتي عامله ابه
ياسمين: ابنك تعابني اووي يا خالد
خالد: ههه معلش ياقلبي
عصام: لازم يتعبك مش ابن الذفت ده
خالد: كدا يابوص
عصام: ونص كمان في حاجه
خالد: لا طبعا خد راحتك يابوص
ندى: عصام
عصام: قلب عصام وملكته انتي
ندى: ههه عايز شوكلا
عصام: الشوكلا فوق تعالي ياقلبي
ندى: هههه ماشي.

بعد مرور اسبوع
سها اسر الحقني
اسر: نعمين
سها بولدد ددد الحقني همووووت اااااه
اسر: ياشيخه اتهدي كل يوم تصرخي وناخد القصر كله ونجري ونجهز الترل ونرجع تاني الدكتور المرادي هيقتلنا مش هيطردنا
سها يقتل مين يا حيوان الحقنيييي
اسر: من الاخر كدا اجبلك بيتزا وتنامي
سها بيتزا ايه يابن المجنونه بقولك بولد اااااااه.

اسر: سها بتقول بيتزا لا نهار اسود البت بتولد بصحيح طب اعمل ايه الوقتي اجيب ميه سخنه لا انا اجيب عصام وخالد بسرعه
اسر: على غرفه خالد
اسر: افتح ياخالد بسرعه البت بتولد
خالد: بنوم في اي ياذفت انت
اسر: سها بتولد
خالد: وانا اعملك ايه يعني
اسر: اتصرف ياخالد بقولك البت بتولد
ياسمين: ياحبيبتي ياسها
استيقظ من في القصر على صوت سها
وتوجهوا جميعا إلى المشفى.

في المشفي
في غرفه العمليات
سها اااااااه منك لله يااسر انت ال عملت فيا كدا يارتني كنت بجيت كرشك واستريحت
اسر: ليه بس كدا ياسوسو
سها ااااااه هموت ياحيوان يا ذباله ااااااه انت حقير وا
اسر: بس انت بتتفرج على ايه اديله تلات اربع حقن بنج بسرعه قبل ماتفضاحنا
اسر: ااااااااااه ايدي يابنت العضاضه ااااااااه الحقني ياذفت البت هتاكل درعي اااااااه.

الدكتور ماقدرش ادلها بنج يااسر بيه دي بتولد طبيبعي
اسر: اااااه يعني اسيبها تاكل درعي
في الخارج
ندى: بخوف وهي تضع يداه على المنتفخه
ندى: عصام هي بتصرخ ليه
عصام: متخفيش ياقلبي هي هتبقا كويسه
ندى: امال بتصرخ ليه واسر كمان ليه بيصرخ
عصام: هههه دي بقا معرفش الوقتي نعرف
خالد: هههههه اسر صوته وحش اووي
ياسمين: عهههههه
اسر: طلع من الغرفه وهو بيصرخ ااه ايدي يابنت العضاضه
خالد: ههههه تعيش وتاخد غيرها يااسوره.

اسر: لاااااا معتش غيرها خلاص
خالد: ههههه اجمد يااسوره
اسر: اما نشوف ياخويا
خالد: متقلقاش عليا انا جامد
اسر: هنشوف
ياسمين: اااااه
خالد: مالك ياقلبي
ياسمين: الحقني ياخالد انا بولد ااااااااه
خالد: نعم تولدي مين ياختي انتي في السابع
ياسمين: ااااااه مش قادره همووووت اااه
امال: حبيبتي يابنتي
عصام: جاب دكتور بسرعه
ودخلت ياسمين العمليات
خالد: يارب
اسر: في اي ياخالد ماتنشف ياض
خالد: ابعد من وشي
عصام: ندى حبيبتي
ندى: نعم.

عصام: انا بقول ترجعي القصر اصل ترجعي في كلامك انتي كمان فاضل انتي
خالد: وانا بقول كدا برضو
احمد: بس بقا انا سمعت صوت اطفال
ندى: بخوف عصام
عصام: نعم ياقلبي
ندى: ممكن انت ال تولد مكاني انا خايفه
عصام: ههههههههههههه لو ينفع متاخرش عليكي ياقلبي هههههههههه
الممرضه الف مبروك الاتنين جالكم والدين ذي القمر
اسر: ابني دانا اتبهدلت بهدله ياجدعان
خالد: ياسمين عامله ايه
الممرضه كويسه يافندم والاولاد كمان كويسين.

ندى: عايزه اشوفهم
الممرضه طبعا اتفضلي معيا
في الغرفه
احمد: حمدلله على سلامتكم يابنات
ياسمين: الله يسلامك يابابي
سها الله يسلامك ياخالو بس لوسمحت طلقني من الحيوان ده
اسر: وهو يحمل الصغير ليه كدا بس ياسوسو
سها هو كدا معنديش استعداد اتحط في الموقف ده تاني
اسر: متخفيش بعد ال شوفته استحاله هحط نفسي في المواقف ده مرتين
محمد: وانتي يا ياسمين متافقه مع سها وال ايه.

ياسمين: عهه وال متفقه ول حاجه انا كنت جايه متفرجه مش اكتر
خالد: وهو يحمل الصغير لا دا حبيب قلبي ال مستعجل انه يشوفني
عصام: على كدا مليكه مخصامني
ندى: اي ده يا عصام متقولش على بنتي كدا لوسمحت
عصام: حاضر ياملكه فلبي
خالد: اعطي الطفل لعصام واسر اعطاه الطفل
عصام: وهو يحمل الطفلان نعم
خالد: سمي.
اسر: ايوه وانا
عصام: ياسلام اشمعنا انا
خالد: زوقك بيعجبني
ابتسم عصام ابتسامته الساحره
عصام: دا عمر خالد الدالي.

ودا ذين اسر الدالي
اسر: الله ذين
ياسمين: عمر جميل اووي الاسم
امال: انا عايزه اشيل احفادي
سهير: وانا
احمد: ماتيجي نجيب واحد صغير كدا
امال: احمد
احمد: هههه خلاص خخهه دانا لسه شباب ياامال
سهير: هههه محمد انا عايزه بيبي انا كمان
محمد: نعم عيب ياسهير احنا كبرنا على الحاجات دي
احمد: اتكلم عن نفسك ياخويا انا لسه شباب ذي مانا
اسر: اه باماره جاكلين
امال: تاني
اسر: اه
كان الجميع سعداء بهذان الطفلان وجمعهم الترابط اكتر.

اردت ان يكون هدفي من الراويه ان اريكم حلاوه جمع شكل العائله وان الترابط والثقه يعيشان الجميع في سعاده فكم اروع الثقه فهي كنز اذا وثقت بحبيبك او صديقك او او.

بعد مرور 5 اعوام
عصام: بس ياحيوان انت بتعمل ايه
ذين عايز اتجوزها ياانكل
عصام: تتجوز مين يالا عشان كنت ولعت فيك انا وابوك
مليكه بابي بابي
عصام: نعم ياروح بابي
مليكه انا مش عايزه اتجوز ذين الغبي ده انا عايزه اتجوز عمر ابن انكل خالد
عصام: نعم
اسر: ههههه البس يامعلم.

عمر في اي ياانكل انا هتجوز مليكه واحنا اتفقنا على كده بس اتخرج الاول من المدرسه واشتغل واجيب شركه كبيره اوووي اكبر من بتاعتك انت وبابي وهنفسكم
عصام: انت عندك كام سنه يالا
عنر 5سنين وشهر
خالد: ههههه حمش ياض احم طالع لابوك
مليكه وانا يا انكل خالد حمشه برضو دانا بابي البوص
اسر: هههه انت عرفتي البوص الطف يارب
عصام: اسمع يالا انت وهو ال هيجي جنب مليكه هقتله هو ابوه
اسر: وابوه ذنبه ايه بس خلص عليه هو امه.

احمد: هههههه وعلى الحيوان ده
نزلت ياسمين وندى وسها وبطنهم منتفخه
فسها وياسمين حوامل ببنت وندى بولد
ندى: مالك يامليكه
مليكه مامي بابي مش عايز يجوزني عمر
سها هههههه لا ياحبيبتي دانا ال هجوزك ذين بل عمر بل بتاع دا كفيا عنيكي الزرقه دي شكل البوص بصحيح
مليكه لا انا هتجوز عمر ابن طنط ياسمين
ياسمين: قلبي انتي
سها اسر ااااااااه
اسر: لااااااااا ابوس ايدك
سها بولد مش قادره
اسر: الحق ياخالد خدها على المستشفي.

خالد: ليه انشالله
اسر: لسه الاصابه بتاعتي مخفتش ياغبي
ندى: وهي تنظر لياسمين
ثم انفجروا الاثنان ااااااااه
خالد: وعصام واسر
مليكه هاهاها اخوي هيجي.

اضافة رد جديد اضافة موضوع جديد
الصفحة 8 من 21 < 1 14 15 16 17 18 19 20 21 > الأخيرة




المواضيع المتشابهه
عنوان الموضوع الكاتب الردود الزوار آخر رد
برودكاست أحببتك تويتر Love
0 388 Love

الكلمات الدلالية
رواية ، أحببتك ، عشقتك ، كسرتي ، كبريائي ،










الساعة الآن 05:27 PM