رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي كبريائي بقلم آية محمد رفعت الفصل الخامس
دخل خالد إلى الحمام فوجد اسر ينظر له بغل خالد هههه ايه اخبار الاشباح يا اسوره يا رب تكون مبسوط معنا احنا في خدمتك يا حبيبي بس بعد اذنك بره عشان اخد شوار اصل اتاخرت جدا بدا اسر يحرك ايده بنرفزه شديده خالد زي ماانت متتعبش نفسك انا هطلعك وبالفعل حمل خالد اسر كالشوال ورماه على السرير خليك هنا اوعي تتحرك.
دخل خالد يا خد شوار وخرج يلف وسطه بالمنشفه فقط ليدخل إلى حجرت الملابس الخاصه بعصام لكي يختار ما يناسبه فاختار بنطلون كحلي على قميص ابيض وصفف شعره ومجرد ان فتخ الباب وجد ياسمين في وجه فضاعت في سحر عيناه الخضراء ووسامته خالد هتنحيلي كدا كتير ياسمين بعد تدارك الموقف بخجل هو اسر هنا ان بدور عليه في اوضته مش لقياه اسر امممم يا سمين ايه ده دا صوت اسر واسع كدا فوجدت اسر على السرير ومربوط.
ياسمين مين ال عمل فيك كدا اسر امممممم ياسمين ايه اسر امممم ياسمين اه لحظه ونزعت الشريط من على فمه اسر ااااه غبيه هقولك مين ال عمل كدا ازاي وانا بوقي مقفول يا سمين كدا طب شوف مين هيفكك اسر ياسمين حبيبتي مقصدش فكني يا ياما فكني الله يرضي عنك ياسمين لا شوف مين هيفككك كدا طيب وبالفعل فك اسر نفسه باسنانه وهي تدير ظهرها له لم تراه ياسمين عيل اقليل الاداب وانا ال جايه اساعده بتقولي حاجه يا ياسمين ياسمين اااه.
اسر دانتي هتكلي علقه ياسمين لا يا اسر دانا اختك حبيبتك اسر وانا مكنتش حبيبك نهارك اسود النهارده لاحظه واحده ياسمين بتعمل ايه يامجنون اسر ول حتجه بفك الحزام عشان ادبك ياسمين وهي تجري وهو يركض وراها اسر هنادي عصام وانت حر هيعلقك زي كل مره اسر هههه مشي من بدري يا حلوه شوفي مين هيقفلك هههه مفيش حد تحت ههه تعالي ياسمين تركض وتصرخ وهي تجري فتصطدم بخالد خالد اي في اي بتجري زي المجانين كدليه.
ياسمين الحمد لله خالد خبني بسرعه وهي تلتفت وراها بخوف خالد نعم هو اي حد يشوفني يقولي خبني انا المخبااتي بتاع العايله ول ايه في هذا الوقت خرج اسر من الغرفه وهو يحمل الحزام اسر هتروحي مني فين يا جزمه ياسمين حضنت خالد وهي ترتجف من الخوف خبني هيضربني وخالد كانه لا يوجد في هذا العالم فبمجرد ما لمسته اصبح مغيب عن الواقع.
اسر انتي بتداري في خالد دانتي واقعتك سوده ولسه هيرفع الحزام فصرخت ياسمين فاق خالد فمسك الحزام خالد انت اتجننت عايزه تضربها يا حيوان اسر انت حاشر نفسك لبه اخ واخته مع بعض بتتدخل ليه خالد انا هقولك لبه ونزل بالحزام على ظهر اسر واسر يصرخ ويجري وياسمين تصفق بايدها مثل الاطفال هييي عسل يا خالد ادبه يستهل ففر اسر هاربا اما خالد ظل يقرب منها وهي تبعد ياسمين ايه يا خالد في اي خالد بتقولي على مين ال عسل.
ياسمين مقصودش واللهي خالد بخزن مصطنع ايه ده يعني انا وحش ياسمين بسرعه لا طبعا دانت قمر فبتسم خالد لها فرفعت يدها على فمها فلقد ادركت ماقالت ياسمين بارتبارك انا همشي اصل لازم افطر اييييه اه لاني جعانه انا مشيه ماشي انا مشيت باي خالد ههههه مجنونه بس بموت فيكي اما ياسمين فدخلت غرفتها وهي سارحه في جماله ووسامته وعيناه التي تشبه الخضره.
ياسمين امته هتيجي ياندي بقا انتي ال فهمه مشاعري من ناحيه خالد وبتفهمني من نظره عيني يالا بكره اقريب مش بعيد لازم انزل اجيب الصقم ال قولت عليه في الشركه يجلس عصام يتابع عمله فيدخل خالد عليه عصام كويس انك جيت يا خالد هاتلي ملف صفقه ؛؛؛؛؛ خالد اه يخويا ماانا السكرتيره بتاعت معاليك عصام لحد انا القي حد مناسب بس خالد بيقا عمرك ما هتلقي يا خويا انا راجع مكتبي معتش تتصل بيا تاني عصام مظونش.
فترك خالد المكتب وهو متعصب وبشده حتى فوجا بالاتي الشاب الاول ايه ده يا بني هي في حلوه بالشكل ده الشاب التاني مكنه مكنه دي موزه جامده اوووي الشاب الاول الله وال عينها يا خرابي فنظر خالد إلى ما ينظرون فوجد حبيبته فتحمرت عينه واتجه نحوهم وضربهم ضربا عنيفا لم يرا له مثيل وطلب السكيرتي لكي يلقيهم امام السركه ثم توجه نحوها وشدها من يدها وفتح غرفه مكتب عصام وقذقها بشده حتى ارتاتمت بالارض.
عصام في اي وجري على ياسمين التي بين يد خالد التي تكاد تنكسر بين يديه عصام في لي يا خالد خالد في انا الهانم جيه تستعرض نفسها هنا بالفستان الديق القصير ده عصام خالد ايه الكلام ده فلم يرد عليه خالد وترك المكتب وياسمين تبكي بشده عصام اخدها في حضنه معلشي يا حبيبتي اناي غلطانه انتي ازاي تلبسي فستان زي ده هنا في الشركه ياسمين انا كنت بشتري الطقم وكنت جايه اورهولك اهي اهي هو بيكلمني كدليه وانت ساكتله.
عصام عشان انا عارف اد ايه هو بيحبك وبيغير عليكي ياسمين تنظر اليه بدهشه عصام غبيه دا القصر كله عارف حتى اسر الغبي ياسمين كله كله عصام ايوه كله يا لمضه ياسمين والحل ايه حضرتك عصام انك تروحي تتاسفي ياسمين بس انا مغلطش الله ول حتى فتحت بوقي عصام اسمعي الكلام بقا ياسمين حاضر امري إلى الله بكره ندي حبيبتي تجبلي حقي منكم حسبي الله ونعم الوكيل عصام بتقولي حاجه يا يا سمين ياسمين لا ابدا في مكتب خالد تطرق الباب.
خالد ادخل ياسمين تدخل وتجلس ممكن ادخل خالد مانتي دهلتي واقعدتي كمان ياسمين واقفت خالد خالد مش بيرد ياسمين خالد انا اسفه فلا يوجد رد طب برحتك بقا الله انت هتترسم عليا انا غلطانه اني جايه اصلحك مش عارفه انا غلطت في اي اصلا عشان اعتذر سلام.
وقبل انا تخرج من الغرفه كان خالد جذبها من يدها إلى الحائط وقبلها بعنف شديد كانه يعاقبها على خروجها من المنزل بهذا اللبس المغري وانه يثبت لها انها ملكه له وحده وسرعان ما تحولت قبلاته من العنف إلى الرقه وهي مستسلمه تماما حتى دق الباب ففاقت وصفعته بالقلم فنظر ليها خالد نظره ارعبتها فتقدم نحوها وهو يقول بصوت مرعب مفيش حد جتله الجرءه يعمل ال انتي عملتيه ده بس هتدفعي التمن غالي اوووي فهمه.
باسمين تملكها الخوف فهذه اول مره تري خالد كهذا خالد غوري من وشي بدل ما افقد اعصابي عليكي واموتك بايدي برره فجرت ياسمين وهي تبكي فلا تعرف كيف فعلت هذا فهي تحبه بشده ولكن لا تعرف تعبر عن مشاعرها وفي صباح يوم جديد.
في مطار القاهره الدولي تعلن عن قدوم الرحله القادمه من امريكا فتنزل من الطائره بطلتنا الجميله ندي (فتاه جميله جدا جدا من يراها يقسم انها اميره هاربه من احدي القصص الخياليه فجمالها يشبه القمر وعيناها الخضره الجميله وشعرها الطويل البني وشيفايفها الحمراء الطبيعيه فهي حقا اميره ) ياسمين ندي ندي ندي ههههه يا سمين وحشتني ازوووووووي يا حبيبتي مش مصدقه نفسي معقول انتي قدامي ياسمين انتي ال وحشتني اوووووةي.
ندي بتعيطي ليه يا حبيبتي ياسمين مش مصدقه انك رجعتلي ندي لا صدقي ومش هسافر تاني ياسمين انتي تقدري دانا كنت موتك ندي هههه اسر كيس جوافه انا صح هاي انا اسر ابن عمك ندي ههههه ايه يا بني مكنوش اربع سنين هينسوني اني عندي ابن عم ههه فكرك يا اخويا اسر بس ايه يابت الجمال والحلوه دي دا الناس هتكالك بغينها ندي هههه مين الناس دول عشان اقول لخالد عليهم وبالمره عليك يا معلم اسر معلم اناي متاكده انك جايه من امريكا.
ندي هم بيقولوا كدا ياسمين سبك منه في حاجات كتييير عايزه اقوالهالك ندي ودني الاول الشركه اسلم على بابا وعمي وحبيبي خالد واحشني موووووت ياسمين اوك تعالي بعد وقت قصير وصلوا جمعيا إلى الشركه ياسمين ده مكتب خالد روحي وانا هستناكي هنا ندي ليه يابنتي ماتيجي معيا ياسمين يا ستي انا هنا روحي ندي امنم شكلك مخبيبه حاجه يا سوسو اما نروح نبقا نشوف الموضوع ده.
فتجري ندي حتى تري شيققها وحبيبها فكم تحب اخها بشده وهي تركض تصطدم بدرع بشري فيقع الاوراق التي كانت بيده فتنزل على الارض وتلم الورق ام سو سوري ماخدتش بالي اسفه عصام انتي عاميه مبتشوفيش ندي اما انت قليل الادب صحيح ما اعتزرتلك فتقابلت عينهم وواقفوا ينظرون لبعض كانت كالحظه اندماج الارض بخضره عينها والسماء بزرقه عيناه.
رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي كبريائي بقلم آية محمد رفعت الفصل السادس
فالتقت عينهم ببعض لعده دقائق يرى هو هذه الفاتنه الذي زادت جمالا على جمال وهي ايضا تنظر إلى معشوقيها نعم معشوقيها فهي تحبه منذ الصغر حبا جما وهو يعلم ذلك واكن كان قلبه مع أخرى لميس ( اخت سها الكبيره ابنه عمة عصام وندي وكانت خطيبته اجمل قصه حب حتى فرقهم الموت وظل هو حبيس ذكريتها وابي ان تدخل واحده أخرى مكانها وسنعرف اكتر عن حكايه لميس وعصام وندي وموت لميس ووظايفه عصام قبل ما يكون مدير الشركات مع الاحداث).
ندي في نفسها انت زي ماانت متغيرتش ووسيم مفيش حاجه اتغيرت ال عينيك فيها كميه حزن واسي عصام قطع الصمت عصام عامله ليه يا ندي ندي الحمد لله يا عصام اخبارك ايه عصام عايش زي ماانتي شايفه يقطع حديثهم خالد ندي حبيبتي وحشتني اوووي ياروحي ندي ماهو بين مجتش حتى تاخدني من المطار خالد بص لعصام اعمل ايه كان عندي اجتماع وكنت هخلصه واجيلك هوا متزعليش ياقلبي ندي مش هزعل بس بشرط تخرجني تلففني مصر حته حته.
خالد اوعدك يا قلبي بكره هخرجك ندي حيث كدا ماشي عصام هي يا سمين مش كانت معكي هي فين ندي تحت مرضتش تطلع معيا اسر خالد في مزاز موت وحيا يالاه حاجه اخر حلاوه خالد يا بني اتهد بدل ما عصام ينفخك اسر ينفخ مين انا هصطاد واحده من دول دانا اسر الدالي عصام بيقولك ايه الزفت ده خالد ها ول حاجه ندي خالد فين عمو وبابا عايزه اسلم عليهم عصام تعالي يا ندي وانا اخدك المكتب انا رايح هناك ندي اوك وفي غرفه المكتب ندي عمو.
احمد ندي حبيبتي واحشتني اووي وقبل جبينها محمد اخص عليكي يا ندي يعني دخله تدوري على عمك وابوكي لا ندي دانت الكوم الكبير يا بابا يا عسل محمد روح قلب بابا اما اسر ههههه اسر اااااه خالد ههههههه تستهل مش عميلي فيها الدنجوان اسر اااااه براحه ياعم في اي خالد احمد ربنا ان انا جيت في الوقت المناسب وانتشالتك من ايادي البودي جارد اسر ااااه اديه تقيله ابن الايه خالد عشان تحرم تعكس حد تاني دي لو سها شمت خبر هتقتلك.
اسر انت شمتان فيا يا خالد اااه خالد بصراحه اه اسر شوفتني وانا متعلق فوق كتاف العملاق ده خالد شكلك كان مسخره مستخدمتش نفوذك ليه زي ماقولت اسر انا خليت ماانا قولتله انت عارف انت بتكلم مين انا اسر الدالي خالد اكيد سبك يعد الجمله دي اسر لا دا اتوصي بالضرب زياده دانا كلت علقه خالد ههههه تستهل عصام خالد انت هنا وانا بدور عليك ايه ده مين ال عمل فيك كدا يازفت.
اسر بعد عنك الهي ما تشوفها دخلت في هضبه انما ايه يا ود ياعصام حاجه ايه طول بعرض بتضاريس السطه كدا اي واللهي يا عصوص عصام نزل رجلك يا حيوان مش مكسوق من نفسك ونت مضروب خالد خلاث يا عصام حصل خير عصام اسكت ياخالد ادمي يا حيلتها ورني مين ال دشدشك كده اسر بلاش يا عصام ده مش بنادم ده دبابه مشيه تدوس على خلق الله عصام ولاه امشي وانت ساكت غخد عصام اسر على المكان ال اتضرب فيه اسر هو ال هناك ده عصام تعال.
اسر لو هو انا غبي عشان اروح للموت برجليا روح يا خويا وانا وعد مني ليك عشان بس انت اخويا الكبير اول ما تضبط والرجل يخلص عليك اجي الم ال فاضل منك واوديك المستشفي عصام ادامي يا زفت اسر حرام عليك يا عصام ان قولتك هاتلي حقي انا متنازل ياجدع شد عصام اسر من قميصه وراح للدبابه من جهه نظر اسر الرجل انت جيت تاني يا روح امك تعال يا روح ماما تعالي ههه انتي جايبه اختك يا بيضه تدفع عنك.
وقبل ان يكمل كلامه كان عصام انقض عليه واصبح الرجل على الارض اسر مصدوم الله اكبر الله اكبر الدبابه وقعت با جدعان ومن اول بكس الله اكبر عصام بس يا حيوان فضحتنا ايه رايح تحرر سينا فين طوله لسانك عصام ادامي اسر حاضر الرجل بيحاول يتحرك اسر جري عليه قاله اسر اوعي تتحرك من مكانك عشان ده كسر في الرقبه يا داضني يابني عصام يالا يا زفت اسر طالع تلفونه وجي جنب الرجل المرمي على الارض.
اسر ابتسم عشان الصوره تطلع حلوه هنزلها على النت يا سلام اسر الدالي يهزم غوريلا يا حلاوه عصام انت بتتهبب ايه يا غبي انت اسر بخد سلفي بلاش عصام سلفي هنا ادامي يا اسر اصل واللهي انيمك جانبه جثه هامده واحطلك الصور معك في القبر اسر على ايه اتفضل سيادتك وبصوت يكاد يكون مسموع نهار اسود دا واقع الرجل من اول ضربه لازم احذر منه دا خطير جدا في الشركه.
عادل خالد الوفد وصل واحمد بيه يبقول لازن انت واسر وعصام تلبسوا نفس اللبس وادله تلات قميصان خالد ليه يعني عادل علمي علمك خالد هات اما اشوفهم فين ذهب اسر يبحث عنهم حتى وجد اسر اسر تعال معيا اسر في وادي تاني خالد اسر اسر اسر ايييه فين خالد فين ايه يابني بندهالك من ساعتها اسر ود يا خالد كويس انك جيت انا عايزك في موضوع مهم تعال مكتبك امان خالد مهم ايه وامان اوعي تكون عملت بلوه تانيه اسر تعال بس في مكتب خالد.
اسر اسمع يا خالد انت اخويا وحبيبي ولازم تفهم خالد في ايه يابني اسر ينظر يمنه ويساره خالد انت عليك حكم اخلث اسر عصام خالد ماله اسر مش بني ادم زينا خالد يارجل ازي اسر هوشششش زي ما بقولك كدا خالد ودي اكتشافتها لوحدك ول حد قالك اسر لا لوحدي خالد ازاي. اسر ضرب الرجل ضربه واحده جابه الارض وانا واقف منشكح اوووي ان عصام هيتربا اخيرا هيضرب نفسي اشوفه بيضرب الرجل دخل عليه وهو واقف هادي خالث وبحركه واحده جابه الارض.
احنا لازم نهرب يا خالد دا مالوش امان ممكن يخلص علينا في ثانيه فهمت دا كان عايز يموتني جانب الجثه خالد ازي اسر اه واللهي وانا بخد سلفي المهم نهرب يا صاحبي فبل ما تششيك وهي يشير إلى رقبته سلام انا هروح احضر شنطنتي عشان اخلع وكرم احلاق مني هحجزلك جانبي مكان في الطايره خالد بجد مش عارف اشكرك ازاي يا حبيبي اسر عادي يا اسطا انا ماشي سلام عشان الحق وخرج اسر وخالد فاعد على المكتب ماسك دمغه.
عصام خالد الواد ده كان عندك ليه خالد الواد ده اتجننن رسمي يا معلم ولازم نلحقه عصام وايه الجديد مهو غبي من يومه.
خالد لا دا عدي مرحله الغباء بكتير الحقه بسرعه محضر هدومه وهيهرب عصام هيهرب ليه ومن مين خالد هههه منك بيقول انك مش بني ادم زينا عصام هي حالته ساءت اووي كدا خالد لازم نعالجه الوفد جاي النهارده ولازم نكون في استقباله النهارده دخل عصام وخالد على اسر المكتب وهو فتح الخزنه وبيعبي جيوبه فلوس عصام انت رايخ فين يا غبي انت اسر ابدااا دانا اه بيحزلوا في حراميه فبامن على الفلوس يعني...
رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي كبريائي بقلم آية محمد رفعت الفصل السابع
عصام حراميه هنا في الشركه اسر هم ال بيقولوا مش انا عصام ادامي يا سر الله يهديك اسر عليز تعمل فيا ايه يا عصام عصامشده من اقفاه على مكتب خالد اسر اهلا ياخالد لحقت توصل الاخبار اني ههرب عصام اسمع يا اسر النهارده الوفد الالماني جي اي غلطه هتحصل هعلقاك مكان النجفه ال فوق دي سمعت اسر بخوف حاضر خالد بضحك يالا نليس الزي المؤحد اسر ليه طالعين رحله عصام انجز خالد يالا يا اسر.
اسر ابعد ايدك انت وهو انا ال اختار الاول وانتم ابقوا خدوا ال يفيض خالد تختار ايه يا غبي بقولك زي مؤحد اسر وده انهي واحد فيهم عصام خلاث يا خالد خد يا اسر ال انت عايزه اسر هخد ده خالد هدخل اغير انا كمان بعد عده دقائق خالد ههههههه شكلك مسخره يا اسر اسر اضحك يا اخوي اضحك ما ابوي جايب مقاستكم وناسي ان في غالابه وسطكم فكان عصام وخالد ذو عضلات ضخمه فمقستهم زي بعض والتلات بدل زي بغض واسر غرقان في البدله.
عصام كان شكله وسيم جدا وعطره يخطف الانفاس كالعاده يخرج يجذب اتنباه الجميع وفي صاله الاجتماعات تجلس مايا اورورا ابنه صاحب اكبر سلاله مصانع اورورا للاستراد والتصدير فهي المالكه الوحيده لكل تلك المملكه وطبعا مغروره جداااااا تجلس هي واباها يتناقشون مع احمد الدالي ومحمد اخوه في البيزنسس الجديد الذي ينشا بين الشركتين طبعا الحور بالالماني بس مترجم جون اورورا لقد سعدت بالعمل معك مستر احمد.
احمد وانا ايضا ليا الشرف مستر جون جون احب ان اعرفك بينتي الوحيده مايا احمد تشرفنا مايا الشرف لي مستر احمد احمد دا خالد ابن اخي ومدير اداره شركات الدالي للاستراد والتصدير وهذا اسر ابني الاصغر جون تشرفت بمعرفتكم واهذا الذي يزلزل ويرعب الرجال وكانوا يطلقون عليه البوص احمد هههه لا البوص هو ابني الاكبر عصام هو في الخارج يجري مكالمه تلفونيه وسينظم الينا يقطع كلامهم دخول عصام احمد ها هو البوص.
جون تشرقت بمعرفتك مستر عصام لفد سمعت عنك كثيرا اسر خالد البت هتاكل عصام بعينها فنظر خالد لها نظره اشمزاز فكانت تنظر لعصام بجرءه فظيعه وواضحه حتى ان الكل لا حظ ذلك وانتهي الاجتماع وعاد الجميع إلى القصر.
على السفره احمد انا مبسوط ان ندي قررت تستقر هنا اخيرا سهير ايوه يا احمد دانا قلبي كان بتقطع عليها سها احنا رجعنا الثلاثي المرح تاني ياسمين تب كلي ياختي عمي هنخرج بكره انا وندي نتفسح ندي خالد انت وعدتني احمد خلاث يا ولاد بكره هنخرج كلنا في فيلا المزرعه نقضي اليوم هناك اسر شوفتي يا امال ابوحميد هيفسحنا في المزراعه عشان خاطر ندي وانتي كنت هتموتي وتروحي وهو يقولك مش فاضين بيفرق شكلك بقا وحش اووي يا موله.
امال وايه ياعني دا ندوش دي بنتي حبيبتي خالد يارب اخزي احمد عصام طبط امور الشركه عشان نقعد يومين تلاته عشان ندي تشوف الدنيا.
عصام حاضر يابابا ندي قامت باست عمها حبيبي ياعمي ربنا يخليك ليا يارب احمد ويخليكم لينا ويحميكم اسر اهي اهي اخس عليك يا ابو حميد يا وحش كدا اسوره حبيبك يتحيل عليك عشان نث يوم اجازه وتيجي البت دي تاثر عليك ندي انت رزل اووي يا اسر اسر لمي نفسك يابت خالد بتقول لمين يالا اسر ايه يا خالود بهزر خالد لا متهزارش كل ده وعصام مش معهم فلاش باك عصام اصحي بقا الله احنا جين نغير جوي ول تنام عصام.
عصام جذبها فوقه وطبع قبله على شفيفها لميس صباح الخير يا حبيبي عصام صباح النور يا روح قلبي ايه صحيتي بدري قولتي تنكفي فيا لميس ههه حاجه زي كدا اقوم عصام ليه لميس اخص عليك يا عصام انا زعلنه ها عصام في اي ياحبيبتي بجد مش عارف انتي بتتكلمي على ايه لميس ماشي يا سياده المقدم هتفتكر ايه ول ايه نام يا عصام عصام استني بس ياقلبي اقعدي زعلنه ليه يا عمري لميس انت وعدتني هتعلمني السباحه عصام اوبس اسف نسيت.
لميس اوع انت وحش عصام انا وحش تب تعالي بقا لميس اااه نزلني يا عصام عصام لا لميس نزلتي بقولك عصام هنزلك في الميه يا قلبي لميس بحبك عصام انا بموووت فيكي في الميه عصام انا خايفه بص انا غيرت رايي طلعني عصام متبقيش جبانه دانتي هتبقي حرم المقدم عصام الدالي يعني لازم تكوني شجاعه لميس انا جبانه طلعتي اااه لنا خايفه عايزه اطلع يا عصام عصام حضنها هوششش لميس بوصيلي بتثقي فيا لميس اكيد عصام سيبي نفسك للميه وهي هترفعك ل.
بعد قليل كانت لميس تصبح في المياه معه لميس بعد اما طلعت من الميه يالا عصام يالا ايه لميس شلني عصام ههههه انتي خدتي عليها بقا لميس شيل عصام حاضر لميس بحبك وباسته من خده بااك عصام عصام انت يابني روحت فين عصام نعم يا بابا احمد تعال جوه في المكاب عايز انقشك في شويه حاجات في الشغل انت وخالد عصام حاضر هشرب القهوه واجي احمد ماشي يا حبيبي اسر كفيا يا سها اكل يخربيتك سها ايه يااسر في اي طب واللهي ما انا اكله ها.
اسر لا تعالي كلني يا ختي عصام بس يا اسر سها شايف اخوك العسل ده مش عارفه مانتش زييه ليه اسر ده هو ال يتمني يبقا زيبا خالد بس يا اسر يا حبيبي عصام سيبه يا خالد كمل يا استاذ اسر ندي عصام هو انت هتيجي معنا بكره عصام هيجي بعدكم اما اخلص شويه حاجات في الشركه ياسمين تب تصبحوا على خير بقا كلهم ردوا ال خالد فمازال غاضب منها عصام تعال يا خالد نشوف بابا اسر اما اطلع انام.
بعد ساعه عطش اسر مسك سماعه الهاتف حتى يطلب الماء فلا يوجد رد فنزل وهو مغمض العينين دخل المطبخ وبشرب من التلاجه فجاءه رمي الميه اسر كخ كح كح مين شاف خيال لحد ماشي في الظلمه ومدد درعه اسر سلام قولا من رب رحيم يامااااا اسر بغد محاولات شديده في الثبات ولكنه فشل اسر بصوت عالي جدااا عفريتتتت الحقوني عفريت الحقوني واغم عليه طبعا العابله كلها صحت وجيت على مصدر الصوت.
نزل خالد وعصام الاول داخلوا المطبخ خالد فتح النور لقي اسر مغمي عليه وباب التلاجه مفتوح عصام شاله وحطه على الكتيه في الريسبشن احمد اسر امال ابني خالد وسعي كدا يا طنط اقام عصام حدفه بالميه اسر عفريت الحقوني احمد اهدي يا ابني وفولنا في ابه اسر انا نازل اشرب لقيت عفريته شعرها نازل على عينها وبتقربلي وكانها عايزه تخنقوني شكلها بشع سها سلامتك يا حبيبي دا اناكنت قيمه من النوم جعانه.
اسر بص لخالد ثم لعصام ثم لابوه اسر بابا انا مش عايز اتجوز كتر خيركم يا جماعه انا خلاث مبسوط كدا لوسحتي طلقيني اقصد خدي دبلتك وابعدي عني سها لا يا اسر مش هسبيك اسر لا سيبني انا ال بقولك اهو يا بابا حرام عليك انت عايز ترميني الرميه السوده دي انا مش هتجوز على جثتي احمد اقوم يا زفت نام الوفتي ونتكلم بعدين يالا يا بنات كل واحده على اوضتها.
اسر يابابا انا بعد ال حصلي دا معتش اصلح لجوز خالث دانا لو فكت سوستت الفستان يبقا فضل وعدل من ربنا خالد ههههه عصام اسر روخ اتخمد بدل ما اخمدك بطريقتي فاهم اسر خلاث ياخويا حسبي الله ونعم الوكيل فيك يا ظالم يالا يا خالد عشان هنام جنبك يا حبيبي خالد واقف لا يا حلو نام جنب اخوك وبعد طرد خالد وعصام لاسر راح مكان اخر احمد امشي يا زفت من هنا امال سبيه يا احمد الولد اتخض جامد وخايف.
اسر جدعه يا موله ابو لهب معندوش دم هو وابنه احمد اقوم يالا على اوضتك اسر االا انا مبسوط كدا وموله مبسوطه صح يا موله امال ثح يا قلب موله هههه احمد يارب ارحمني من الولد ده هيموتني اسر مش عجبك طلقني.