logo




أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم في Forum Mixixn، لكي تتمكن من المشاركة ومشاهدة جميع أقسام المنتدى وكافة الميزات ، يجب عليك إنشاء حساب جديد بالتسجيل بالضغط هنا أو تسجيل الدخول اضغط هنا إذا كنت عضواً .




اضافة رد جديد اضافة موضوع جديد

الصفحة 8 من 21 < 1 14 15 16 17 18 19 20 21 > الأخيرة



look/images/icons/i1.gif رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي كبريائي
  23-10-2021 12:17 صباحاً   [55]
معلومات الكاتب ▼
تاريخ الإنضمام : 23-09-2021
رقم العضوية : 90
المشاركات : 1272
الجنس :
قوة السمعة : 10
رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي فؤادي للكاتبة آية محمد رفعت الفصل السادس والعشرون

تقربت منه من حازم بطريقتها الخادعه حتى تستطيع التدخل في حياه خالد من جديد
في يوما جديد من اسعد الايام على ابطالنا فهو اليوم المنشود الذي انتظره الجميع.

كانت الترتيبات تقيم على قدما وساق فاليوم هو المنشود تم تحضير القصر ليكون اروع ما يكون فكان من افخم القاعات الافراح الموجوده بالقاهره فقد زينت السلالم بالورود حتى يسير عليها العروسين والطاولات بمفارش بيضاء تتوسطها فازات كبيره بها ورود الحمراء و البلالين بيضاء فأصبح القصر كالبستان من جمال تصميمه
تالق عصام وخالد واسر بافضل اطلاله لهم كانوا كالملوك المتوجه على العرش.

انتظر العرسان الثلاثه امام الدرج حبيباتهم فعصام كان يرتدي بدله سوداء اللون وقميص ابيض غايه من الجمال متناسق مع جسده الرياضي ويصفف شعره بطريقه جاذبه ويضع برفانه الساحر فكان يستحق اللقب بجداره
اما خالد فكان يرتدي بدله من اللون الاسود
كانت تبين روجولته الطاغيه كانه ممثل من ممثلين بليود
اما اسر ارتدي بدله تسحر الانظار وكان يفرك يديه في توتر
عصام: وخالد يتغامزان عليه
خالد: ههههه اسوره متوتر.

اسر: بغيط منهم هزاركم بايخ يا بشوات انا الدقايق بتعدي على بالسنه عايز المح حبيبتي
بقا اوووف
عصام: والله ايه الرومانسيه ال نزلت عليك فجاءه دي
اسر: وهويعدل الكرفيت احم موجوده على طول ياحبيبي
خالد: بصراحه الواد معه حق انا هموت واشوف ياسمينا
عصام: ههه امال انا اعمل ايه اكيد ملكه قلبي هتسحرني
وكأن كلام عصام كالسهم النفذ
نزل احمد ومحمد في اصطحاب الاميرات الثالثه فحقا كانوا جميلات.

كانت الفساتين الثلاثه غايه من الجمال الاول هو فستان سها كانت ترتدتى فستان سمبل جميل جدا طويل ابيض لامع عارى الكتفين وطرحه طويله و مكب خفيف فكانت تشبه الاميره
اما ياسمين فكانت حوريه برتداها فستان من الستان باكمام طويله من الشفون مرصع بالاحجار الكريمه مع مكياج رقيق للغايه وفرمه بسيطه والطرحه القصيره فكانت حوريه.

اما ندى فختفت الانظار فكانت ترتدي فستان براق ضيق من الصدر ينزل واسع جدا مرسع بالفصوص البيضاء البراقه اللامعه واللولؤ وكانت تضع تاج على راسها كانها تثبت للجميع انها ملكه قلبه
اقترب العرسان لياخذوا الاميرات للرقص وكانت شاشات العرض تعرض صورهم.

كانت ليله من اجمل ليالي العمر بالنسبه لهم
عصام: ندى
ندى: نعم
عصام: انتي فعلا ملكتي قلبي انتي روحي
ندى: بخجل بس ياعصام
عصام: ههه ماشي بس اما نطلع هنكمل كلامنا
وقد انتهي الحفل سريعا
واخذ كلامنهم الملكات إلى جناحهم.

صعد عصام وهو يحمل ندى وخالد وهو يحمل ياسمين
اما عند اسر وسها
سها: انت مش هتشيلني زيهم
اسر: اشيلك اتجننتي وال ايه لما تبقي زيههم ابقي اشيل حاضر تب دول عصافير انتي فيل
سها: كده يا اسر طب طلقني
حملها اسر بين زراعيه
اسر: لا وعلى ايه انا عايز اخش دنيا يا ناسانا لحقت.

في غرفه عصام
وضع ندى على الفراش التي كانت تنظر إلى الارض وتفرك في يدها اقترب منها عصام ونزل على ركبتيه وامسك يدها
عصام: ندى بص لي
ندى: نظرت له بخجل شديد
عصام: تعرفي انا لما طلبتك من خالد اول مره مكنش علشان بحبك لاني حسيت اني دمرت حياتك بس لما قربت منك بقيتي انت كل حياتي بقى قلبي يحس بيكي بيعرف اذا كنت كويسه ولا لا.

ولما دخلتي حياتي بقت اسعد واحد في الكون كله مش عارف انا اذاي كنت مسمي حياتي دي حياه من قبل ما تخشي فيها انت النور إلى نور حياتي وملكتي قلبي
ثم قام من مكانه وذهب بإتجاه المسجل وتعالت الاغنيه التي اختارها وامسك يد ندى وقربها اليه وبدأ يهمس لها بكلمات الاغنيه
اوعديني لو زعلتي مرة مني تعرفيني
لو جرحتك غصب عني تحسسيني
متشيليش جواكي حاجة، تحكي ليا كل حاجة
لما هفهم هبقى أحسن، صدقيني.

اوعديني لو نسيت يا حبيبتي نفسي تفوقيني
لو خدتني الدنيا مني ترجعيني
لو في لحظة زاد غروري، اشتكي لومي وثوري
بس اوعي في يوم تروحي وتسبيني
هنا احتضنت ندى عصام
ندى: انا بحبك اوي يابوص
نظر لها عصام بحب وقال
فضحك عصام بصوته الرجولي الجذاب طب مفيش اي حاجه كده ولا كده للبوص حبيبك
احمر وجه ندى خجلا ثم قامت بتقبيله على وجنته وقالت
ندى: احلي بوسه لحلي بوص
اقترب منها عصام اكثر حتى التصق بها
عصام: بس انا عايز كريز.

لم ينتظر كي يتلقي منها ردا وقام بتقبيلها قبله بث فيها جميع مشاعره تجاهها ثم حملها بين زراعيه واتجه بها نحو الفراش لكي تصبح زوجته امام الله.

وفي غرفه خالد
دخل خالد وانزل ياسمين امامه وقال
خالد: اخيرا اتجوزنا انتي عارفه انا بقالي اد ايه بحلم باليوم ده
كانت ياسمين تشعر بخوف رهيب فذكرايات هذه الليله مازالت تتذكرها وتطاردها فاقترب منها خالد ووضع يده على كتفها قشعر برعشه جسدها فقال
خالد: تيجي نرقص ههه انا طماع تحت معرفتش ارقص معاكي
ثم قام بتشغيل الموسيقي وقربها اليه متخافيش انا مش ناسيكي
متخافيش لو مين ناداني
مش هعيش من غير عينيكي.

مش هعيش مع حب تاني.

دا قدري ومكتوبي انتي
وعشقي ومحبوبي انتي.

متخافيش من أي فرقة
بعد أي فراق لقانا
مهما اروح يا روحي عاشقة
البعاد هيزيد هوانا.

مهما اشوف في الكون ملايكة
مش هكون غير بس ليكي
مستحيل انا اتوه في سكة
فيها في الاخر عينيكي
وبعد انتهائه من الغناء اقترب كي يقبلها لكنها ابتعدت عنه بسرعه وقالت
ياسمين: ثانيه واحده.

وجرت من امامه بسرعه وجسدها يرتعش من الخوف فاتجهت إلى المرحاض
وظلت تبكي ما يقرب إلى نصف ساعه ثم مسحت دموعها وخرجت فوجدت خالد يجلس على الكرسي المقابل لها
ياسمين: : خالد انااا
خالد: وقف وذهب اليها واحتضنها وقال.

خالد: انت ليه مصممه انك تتوجعي لوحدك ليه مش عايزه تشاركيني وجعك انا عارف ومقدر إلى انت مريتي بيه وانا اصلا مش هممني اي حاجه من دي غير بس انك تكوني موجوده معايا على طول وفي حضني وتاني مره مش عايز اشوفك بتعيطي
ياسمين: عرفت منين اني بعيط
خالد: : اصل دموعك بتوجعني وانا حسيت بوجع وانت جوه
ياسمين: انا اسفه ياخالد انا عارفه ان انهارده المفروض يكون احلي يوم في حياتك وانا بوظته.

خالد: ومين قالك انو ما بقاش احلي يوم في حياتي انا بالنسبه ليا اني لما اصحي واشوفك في حضني هي احلي حاجه ممكن تحصلي
احتضنت ياسمين خالد بقوه فحملها لكي تنام فهي قد ارهقت كثيرا اليوم.

في غرفه اسر
سها: اخيرا يا حبيبي بقينا سوا
اسر: ايه
سها: انا مبسوطه جدا يا قلبي
اسر: سها انت كويسه
سها: ايوه يا اسوره
اسر: قلب اسوره يا ناس وعيون اسوره وكبد اسوره
سها: بس بقا علشان بتكسف
اسر: : يالهوي على جمال حببتي إلى بتتكسف يا ناس
سها: بس بقا يا اسوره
اسر: ايه ده انت مش هتقوليلي اسكت او اطلع بره زي كل مره ايه
سها: علشان انت مكنتش جوزي علشان تقولي الحاجات دي بس صحيح يا واد يا اسر.

اسر: واد في واحده تقول لجوزها واد عايزه ايه
سها: انت مش ملاحظ انك بتتكلم جد ومش بتهزر
اسر: يا بنتي الليله دي مفيهاش هزار
سها: امال فيها ايه
اسر: فيها لعب وشألاباز يا روحي وخمره ونساء
سها: انت بتشرب خمره
اسر: لا
سها: جايب نساء
اسر: لا
سها وقد رمته بالوساده: اومال بتقول كده ليه
اسر: سمعتها في اغنيه قبل كده
ثم اقترب منها وقال
سها: اسر
اسر: نعم
سها: تعالي نرقص
اسر: : اشطا.

ذهبت سها وقامت بتشغيل الاغنيه واقتربت من اسر وبدأت تدندن مع الاغنيه في اذن اسر الذي قربها اليه بشده
عايشه حالة حب معاك واخداني
وصعب انها تتكرر تاني
وبعيشها لو انت بعيد او قدامي
واخيرا الايام رضيو عليا
اخيرا جه يا حبيبي يوم ليا
ارتاح من قسوة ايامي.

سيبني اسرح فيك شويه، وانسي ايام ضاعو مني
نفسي عمري يعدي بيا وانت بعينيك دول حاضني
وانا جنبك شايفه منك حاجه من ريحة ابويا
حب الدنيا دي جواك ومعاك، شايفه حنية أخويا
وانت هنا معايا، بدعي من جوايا
تجمعني الايام بيك، ربنا يقبل دعايا
اسر: هو احنا هنقضي الليله دي كلام
سها: اومال نعمل ايه
اسر: نلعب
سها ببراءه وعفويه: اشطا نلعب ايه
شدها اسر اليها وقال: تعالي اعلمك.

ولم ينتظر منها ردا وقد تاها معا في عالمهم الخاص الذي لا يدخله سواهم.


look/images/icons/i1.gif رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي كبريائي
  23-10-2021 12:17 صباحاً   [56]
معلومات الكاتب ▼
تاريخ الإنضمام : 23-09-2021
رقم العضوية : 90
المشاركات : 1272
الجنس :
قوة السمعة : 10
رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي فؤادي للكاتبة آية محمد رفعت الفصل السابع والعشرون

في الصباح
تململت ندى في فراشها وهي تفتتح عيناها ببطئ فوقع نظرها على عصام الذي كان ينظر شلها وعلى وجهه ابتسامه جذابه
انحني عصام وقبل ندى قبله رقيقه على ثغرها احمرت وجنتي ندى خجلا ودفنت رأسها بين زراعين عصام التي تحاوطها
عصام: صباح الخير يا ملكتي
ندى: : صباح النور يا حبيبي
نهض عصام من الفراش واتجه نحو مائده الطعام المتحركه
نظرت ندى له
ندى: انت صحيت امتي.

عصام: من نص ساعه دخلت خدت شاور وطلبت فطار وبعدين قعدت مستنيكي علشان تصحي
ندى: طب ما صحتنيش ليه
عصام: قولت اكيد تعبانه فسبتك براحتك
كادت ندى على وشك ان تقوم من القراش لكن اوقفها صوت عصام
عصام: خليكي مكانك
ندى: ليه
عصام: وهو يقترب منها وبين يديه الطعام
عصام: لانك امبارح بقيتي الملكه بتاعتي رسميا وامام الجميع والملكه فطارها بيوصل لحد عندها في السرير والملك هو إلى بيأكلها بإيده.

كان يقول اخر جمله وهو يقطع قطعه من الخبر
تناولا الافطار سويا في جو ملئ بالحب والنظرات العاشقه وبعد ان انتهوا من الفطار حمل عصام الاطباق إلى المائده ثم اتجه إلى ندى وهو يحمل الشوكولا التي تعشقها
التقتتها ندى بسرعه واخذت تأكل فيها وقد لوثت فمها مثل الاطفال اقترب منها عصام وقال
عصام: انا عايز شوكولا
مدت ندى يديها التي تحمل الشكولاته بس كدا اتفضل في كتير
ابعد عصام يديها اقترب منها اكثر.

عصام: انا مش عايز من دي انا عايز من ده
وقام بتقبيلها ليذهبوا معا في عالم ملئ بالحب والشوكولا عالمهم الخاص.

في غرفه خالد
استيقظ خالد وظل ينظر إلى الملاك الخائف الذي ينام بجواره
تحركت ياسمين من موضعها وقالت بصوت منخفض
ياسمين: ميزو
احمر وجه خالد غضبا فمن هذا الذي يتجرأ ان يزور حبيبته في الاحلام
قام خاد بهذها بعنف ففتحت ياسمين عينيها وقالت
ياسمين: ايه يا خالد في حد يصحي حد كده
خالد: بغضب: مين ميزو ده يا هانم إلى كنت بتحلمي بيه وعماله تقوليله ياميزو ياميزو
هنا لم تتمالك ياسمين نفسها وانفجرت من الضحك على خالد.

وهنا علم خالد انها تفعل هذا لكي تغيظه فقط
خالد: : بقا كده
وجذبها اليه حتى اصبح هو فوقها
خالد: بقا كده تضحكي عليا
ياسمين: وقد شعرت ببعض الخوف من قرب خالد اليه لهذا الحد
ياسمين: خلاص يا خالد اسفه اخر مره اوعي بقا
خالد: تؤتؤ
ياسمين: بخوف: خلاص مش هعمل كده تاني.

ولكن خالد لم يستمع إلى كلمه واحده مما قالت فقد كان كالمغيب تماما كان ينظر إلى شفتيها الورديه برغبه شديده في ان يتذوقها اقترب خالد اكثر وياسمين تدفعه حتى يبتعد عنها
ياسمين: خالد سبني اسفه
لم يستمع لها خالد وانقض على شفتيها التي اصبحت كالفريسه له ظلت ياسمين تدفعه وتركلها ولكن هذا لا يبعده عنها لكن ما ابعده هو تذوق دموعها.

ابتعد عنها خالد بسرعه وهو لا يصدق ما فعله بحبيبته اما ياسمين فقد تكورت مكانها وظلت تبكي اقترب منها خالد وعندما حاول ان يلمسها ارتعش جسد ياسمين بشده وابعدت يده عنها فقام خالد بحتضنها
فصرخت ياسمين من كثره خوفها وتذكرها لهذه الليله ولكن خالد ظل يشدد من احتضانها حتى تهدأ
خالد: اهدي ياقلبي انا خالد حبيبك متخفيش
ظل يهمس لها بحبه و بمدي عشقه لها حتى هدأت فأبعدها خالد عنه.

خالد: انا اسف يا قلبي بس انا محستش بنفسي اسف مكنش قصدي اجرحك انت لو عاوزاني ابعد هبعد بس مش عايزك تزعلي او اشوف دموعك
احتضنته ياسمين بشده
ياسمين: : لا ياخالد متسبنيش انا عايزاك على طول جمبي انا مش بخاف طول ما انا في حضنك احتضنها خالد اكثر
خالد: وانا عمري ما هسيبك إلى لو انت طلبتي ده
ياسمين: وانا عمري ما هطلبه ابدا.

في غرفه اسر
استيقظ اسر من النوم فوجدا سها تبكي بشده
فزع اسر وركض اليها
اسر: سها مالك ياحبيبتي انتي كويسه
سها ابعد عني ابعد ليه تعمل فيا كدا ليييه
اسر: ليه ايه
سها اغتصابتني ليه ليه يااسر لييه
اسر: اغتصاب ايه يابنت المجنونه
سها دانا بنت عمتك اودي وشي فين من الناس منك لله يا شيخ منك لله
اسر: بتدعي عليا ياعبيطه انا جوزك
سها ماهو ده ال مزعلني اكتر انت اذي تعمل كدا فيا بعد ما بقيت مراتك.

اسر: وهو يرتدي ثيابه عوض عليا عوض الصبرين يارب انا عارف انا الجوزه دي حد ببصصلي فيها منك لله يا حازم
سها اسر انت رايح فين
اسر: ايه عايزاني اقعد معاكي ياقلبي
سها طبعا
اسر: قشطه
سها امال يعني اسيبك تهرب بعد اما عملت عملتك السوده
اسر: عمله ايه يا بت ال بتتكلمي عليها
سها اه اخلع يا خويا والله لارفع عليك قضيه اغتصاب.

على السفره
يجلس كلامن احمد ومحمد الدالي وسهير وامال
وعصام وندى.

وخالد وياسمين
احمد: ايوه كدا تنزلوا تنورا القصر مش كل واحد بياكل فوق
خالد: الله مش عرسان ياعمي
احمد: هو احنا قولنا حاجه اتغدوا واطلعوا
خالد: وهو يوجه كلامه لياسمين
خالد: كلي ياقلبي
ياسمين: بخجل بس ياخالد
خالد: بس ليه انتي بقيتي مراتي محدش يقدر يتكلم
وكان يتحدث وهو ينظر إلى عصام
محمد: تب براحه شويه ياخويا اصل البوص يعلقك مش كدا ول ايه ياعصام.

عصام: هعلق كمان ياعمي وانا في شهر العسل اعمل ال انت عايزه ياخالد وخاليني مع ملكه قلبي
احمد: الله الله العيال وقعت
محمد: ههههه من بدري ياابو حميد
سهير: الله صبروا كتير
امال: هو اسر فين
سها اااه الحقوتي
اسر: انا هنا يا ماما بس مش فاضي الوقتي هربي البت دي الاول واجيلك ياقلبي
سها الحقونيييي
اسر: وهو يركض وراء سها احم بالجزمه هههه
اسر: تعالي هنا
سها حرام عليك يااسر سبني
اسر: اسيبك اذي دانا هخلص عليكي النهارده.

محمد: في ايه بس ياولاد
سهير: اهدي يااسر
اسر: اهدي اذي بزمتك حد يصطبح بالوش ده ويهدي
سهير: الصراحه لا
اسر: شوفتي وجري ورا سها بالجزمه هههه
محمد: يابني اهدي الحق ياخالد
خالد: انا اخدت مكافئه نهايه الخدمه منه شوف عصام
عصام: بلاش عصام ياعمي عشان ما يقتلهوش
احمد: يعني هنسيب البت تموت اقوم انا
سها خلاص يا اسر هسحب الملف خلاص
احمد: ملف ايه ده
سها بتاع القضيه
محمد: قضيه ايه
سها قضيه ابنك
امال: بصدمه هو ابني ليه قضيه.

سها اه انا ال عملها فيه
امال: وقضيه ايه انشالله
سها قضيه اغتصاب يختي ابنك اغتصابني امبارح
احمد: محمد امال سهير ندى ياسمين عصام خالد.

اسر: اكمل انا بقا تعالي
سها طلقني يا اسر بكرمتي احسن ما اتضرب
اسر: انا هطلقك فعلا بس من الدنيا كلها
سها ابعد عني
اسر: والله لخلص عليكي
عصام: اخد ندى وخلعوا بمعني الاصح
ندى: في اي ياعصام سبني
عصام: تعالي بس انا جيبلك شوكلا كتييير اووي
ندى: بزعل مصطنع لا مش عايزه منك حاجه انت بتضحك عليا مش عايزه الشوكلا بتاعتك دي
عصام: ظل يقترب منها وهو ينظر لها نظراته العاشقه التي تذوب هي فيها.

عصام: يعني مش عايزه الشوكلا بتاعتي
ندى: لاااا
عصام: تب مش عايزاني امشي
ندى: بدلع اه امشي
عصام: كده في حد يقول للبوص امشي
ندى: انا قولت يبقا اكييد في
عصام: كدا طب تعالي بقا
وذاهبوا إلى عالمهم الخاص.


ونسيبهم شويه احنا بقا ونروح إلى
سها طلقنييييييييي
اسر: بسسس خرمتي ودني انا لسه لحقت يابنت المجانين
احمد: تعالي يا امال نطلع اصل هيجلي الضغط من الاتنين دول دا اذ كان لسه مجاش
محمد: خدني معاك ياخويا
سهير: سابقتهم على السلم
خالد: يالا يا ياسمين
ياسمين: يالا ايه
خالد: نجري كلهم جروا لسه احنا
ياسمين: بس
قبل ان تتحدث حملها خالد وصعد إلى الاعلي تاركا اسر وسها يتقاتلان كالعاده
سها ما تطلقني بقا يااسر الله.

اسر: ياسها اهدي يا ماما اطلقك اذي مش اما اتجوزك الاول ياختي تعالي بس هقولك
سها لا متقولش اووع سبني
اسر: هصالحك
سها اذي
اسر: هولع في ال اغتصبك
سها لا حرام اسوره عسل
اسر: قلب اسوره ياخرابي على الجمال
سها اسر
اسر: نعم
سها شيلني
اسر: ليه اتكسحتي
سها كدا يااسر طب ما تكلمتيش تاني
اسر: ماانتي بتطلبي حاجات مستحيله ياسها
سها ياسلام ما كل الرجاله بيشلوا مراتتهم
ادم: دا الرجاله بقا
سها امال انت ايه
اسر: انا اسوره.

سها طب شيل يااسوره
اسر: ماشي تعالي فوق
سها اشمعن فوق
اسر: المسافه فوق قريبه
سها من ايه
اسر: تعالي وانا اقولك.

في غرفه خالد
ياسمين: نزلني بقا ياخالد الله
خالد: لا مش هنزلك
ياسمين: ليه
خالد: مزاجي
ياسمين: نزلني ياخالد احسنلك
خالد: دا تهديد صح
ياسمين: ايوه
خالد: انا مش بتهدد
ياسمين: انت حر
خالد: اااه ياعضاضه
ياسمين: هههههه تستهل
خالد: كدا طب استني بس عليا
ركضت ياسمين ولكنها تعثرت وكادت ان تقع فامسك بها خالد فاختل توازنه ووقع معها على الفراش
ضحكت ياسمين بشده حتى احمر وجهها
اما خالد فسرح في جمال ضحكتها
خالد: بحبك.

توقفت ياسمين عن الضحك وتتطلعت إلى خالد المهوس بجمالها
ظل خالد يقترب منها حتى يقبلها ولكنه فاق من حلمه
خالد: اسف
واتجه ليخرج من الغرفه
ولكن وجد ياسمين تشد على ذراعه فالتفت لها
ياسمين: متمشيش
خالد: لا همشي افضل من انك تزعلي مني
ياسمين: بتوتر وخجل شديد بس انا مش هزعل منك يا خالد
رقص قلب خالد طربا لما سمع هل فعلا ما سمعه صحيح هل منعته من الخروج هل تريده زوجا لها
اقترب خالد منها
خالد: انتي بتقولي ايه.

ياسمين: لدلع وبصوت منخفض بقولك مش هز
ابتلع خالد باقي جملتها في قبله طوووويله يبث لها كميه الحنين لها وكيف مزق قلبه بالبعد عنها
استطاع خالد برقته وحنانه عليها ان ينسها الماضي الاليم التي مرت به
وعلمها فنون عشقه وكيف اذاب حبها حصونها
حتى اصبحت زوجته شرعا وقانونا.


look/images/icons/i1.gif رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي كبريائي
  23-10-2021 12:18 صباحاً   [57]
معلومات الكاتب ▼
تاريخ الإنضمام : 23-09-2021
رقم العضوية : 90
المشاركات : 1272
الجنس :
قوة السمعة : 10
رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي فؤادي للكاتبة آية محمد رفعت الفصل الثامن والعشرون

بعد مرور 3 اسابيع
عادت منه من الخارج فقد سافرت اسبوعين مع فريق اطباء إلى الخارج ولم تعلم بجواز خالد او لم يخبرها حازم بذلك لانه يعتقد بانها تعلم
طلبت منه من حازم ان تقابله
رحب حازم بشده وذهب لمقابلتها
في احد المطاعم
حازم كنت متاكد اني هوحشك
منه بمكر ايوه فعلا وحشتني
هو انتي مبتشوقش ابن خالتك
حازم انهي واحد فيهم
منه احم خالد
حازم وهو ينتاول الطعام لا من يوم ما اتجوز ماعتش بشوف خلقه اهله.

منه بصدمه شديده ايييه هو اتجوز
حازم ايوه هو انتي متعرفيش
منه لا معرفش
حازم انا افتكرت انه قالك مش بتقولوا اصدقاء من الثانوي
منه ايوه بس هو معتش بيكلمني ذي الاول
طب انا همشي هبقي اكلمك بعدين سلام
حازم طب استني بس مش قولتي لي هتجوز امته
منه بعدين بعدين
حازم لا انا مستعجل والله.

في غرفه اسر
سها ااااسر
انتفض اسر من النوم فازعا ايه فين مين
سها خلاص انا بعد ال عرفته قررت خلاص
اسر: قرار ايه
سها لازم اقتلك عشان العار ال انا فيه
اسر: عار ايه
سها فضحتي ال انت السبب فيها.

اسر: سكينه يابنت المجانين
سها والله لاقتلك
اسر: اهدي ياذفته انت ليه كدا
سها بسبب الفضحيه ال انا فيها
اسر: استهدي بالله وابعدي البتاع دي عني
سها لا اموتك الاول
اسر: وتترملي
سها مش احسن من الفضحيه لما بطني تكبر والكل يعرف بال عملته
اسر: انتي حامل
سها اه ياخويا
اسر: فضحيه ايه بس يا سوسو دي فضيحه
سها هموتك يا اسر
اسر: احنا بقلنا 3 اسابيع متجوزين يابنت المجانين فضيحه ايه
وركضت سها وراء اسر بال.

في غرفه خالد
كان يجلس على اللاب عندما خرجت اميرته من المرحاض وهي ترتدي قميص من القطن قصير يبرز جمالها
خالد: ايه ده
ياسمين: بخضه ايه
خالد: الجمال ده
ياسمين: هه خضتني يا خالد
خالد: سلامتك من الخضه ياقلب خالد تعالي اصلحك
ياسمين: لا انا مش زعلنه انت تمام
خالد: والله ما ينفع اازم اصلحك
ياسمين: ابعد ياخالد
خالد: لا دانا ذي جوزك
ياسمين: لا انت حبيبي
خالد: ايه مش مصدق اخيرا وايه
ياسمين: بخجل وا.

خالد: ايوه قولي وايه
ياسمين: انا بحبك اووي ياخالد وا
اسر: الحقني ياخالد بنت المجنونه عايزه تقتلتي انتو بتعملوا ايه
خالد: انت اذي تدخل كده ياحيوان انت
اسر: ياعم بقولك هموت هموت تقولي دخلت اذي
سها والله لاقتلك خد ياض
اوعي ياخالد
اسر: لا اوعي توعي ياخالد
ياسمين: في ايه يا سها وايه ال مسكها دي
سها اتفضحت يا ياسمين بسبب الحيوان ده
ياسمين: اذي بس
سها انا حامل.

خالد: يخربيتك هتموتي الواد عشان حامل امال يوم الولاده هتعملي ايه
سها هو ال هيولد قيصري الاول بدي
اسر: وعلى ايه انا هطلعك احسن ومنتزل عنه مش عايزه
سها هو مين ده
اسر: ال في بطنك
سها غبي اووي ياحيوان انت ال حامل كرشك طلع ادمك يبقا مين الحمل
خااد وياسمين
سها انا حامل في الشهور الاولي وانت الاخيره
وقت الولاده ابفي عرفني عشان اعمل حسابي
لاني بعدك ب3شهور.

اسر: وهو يضع يداه على بطنه المسطحه اي ده بجد طب كويس انك عرفنتي
خالد: بره
اسر: بتطردني يا خالد
خالد: بررره اصل اخلص عليك انا
اسر: لا مش طالع مش كفيا بقعد طول الليل من غير نوم من غيرك
خالد: بره
خرج اسر من الغرفه
سها عسل ياخالد الحيوان ده مش عايز ال كدا
خالد: وهو ينظر لها نظره غضبه
سها وهي تشير لنفسها وانا
خالد: بره
سها بس
خالد: بره.

سها كده بتطردني انا وابني ماشي ياخالد والله لخليه يكرهك واقوله عليك انك مصاص دماء
خالد: طب غوري من وشي اصل انقض عليكي وامص دمك
سها معنديش دم ده خروب احمر ياعبيط
خا طب تعالي
وركضت سها.

في غرفه عصام
كان يتامل الملاك الذي احتل قلبه
تململت ندى فوجدت عصام يجلس امامها بابتسامته الساحره الجذابه
ندى: بخجل هو انا نمت
عصام: من نص ساعه كدا
ندى: ههه انت بتعد وال ايه
عصام: اكيد بعدك عني بحس ان في حاجات كتير نقصاني
ندى: انا بحبك اووي ياعصام
عصام: وهو يقترب منها وانا بعشقك ياروح قلب عصام
تعالي هقولك حاجه خطيره جداا
ندى: ايه هي
عصام: مينفعش لازم اقوالك في ودنك.

ندى: لاااا مش عايزه اعرف وركضت بعد ارتداها للروب إلى المرحاض
ضحك عصام عليها.

رسمت منه الخطه كي توقع بين خالد وياسمين
وتوجهت إلى القصر كي تنفذ خطتتها الدنيئه
في الاسفل
كان يجلس احمد ومحمد
سها الحقني ياخالو
احمد: في اي ياسها
سها انا حامل
محمد: بفرحه الف الف مبروك يابنتي
سها ياشيخ اتوكس فرحان في بنت اختك ال الناس هتكل وشي بسبب ابن اخوك
احمد: انت بتكلمي مين يابت
محمد: انا
احمد: اسكت انت الوقتي
محمد: حاضر
احمد: احترمي نفسك.

سها كده تقولي احترمي نفسك ادام حفيدك هيقول عليا ايه الوقتي منكم لله يا ظالمه
وتوجهت سها إلى غرفتها
احمد: لا حوله ولا قوه ال بالله العلي العظيم
محمد: مبروك يا احمد هتبقا جد
احمد: قصدك هدخل العباسيه
محمد: هههه ليه بس كدا
احمد: يعني هي وجوزها عملين فيا كدا امال لم يخلفوا هيعملوا ايه
محمد: ههههه تصدق معاك حق.

في غرفه ندى
سها ندوش بتعملي ايه
ندى: مفيش بيغير وراحه اقعد مع ياسمين شويه
سها سمعتي اخر الاخبار
ندى: لا
سها مش اسر حامل اقصد انا ال حامل
ندى: الف الف مبروك ياقلبي
سها وانتي مالك مبسوطه كدا
ندى: ههه عشان هيجلنا نونو
سها دك نونو يخدك يابعيده جسمي هيبوظ وانتي تقولي نونو
عصام: مسك سها من اقفاها انت بتشتمي مين يابت انتي
سها عيب يا بوص دانا مرات اخوك ميصحش
عصام: دانا اعلق اخوي شخصيا لو غلط فيها.

وصلت منه إلى القصر وطلبت من الخادمه مقابله ياسمين
هنيه مدام ياسمين
ياسمين: ايوه ياهنيه
هنيه في واحده تحت عايزه تقابل حضرتك
ياسمين: باستغراب واحده مين دي
هنيه معرفش هي قالتلي انها عايزه تقابلك
ياسمين: اوك انا جايه
بعد قليل
ياسمين: ايوه حضرتك عايزاني
منه ظلت تنظر لياسمين بحقد وغل شديد فهي حقا اميره وتستحق حب خالد ولكنه غبيه خالد يحبها لجمال قلبها
منه خالد معاه حق يوقع في حبك.

ياسمين: نعم هو انتي تعرفي خالد.

منه ايوه انا منه صديقه خالد من ايام الثانوي بس انا سبته ودخلت طب وهو دخل جامعه تانيه ذعل جدا انا سبته بس انا مغرمه طب
ياسمين: اه اسفه بس معرفكيش
منه ول يهمك انا اعرفك كويس خالد يام حكالي عنك كتير
ياسمين: نعم
منه هو خالد هنا
ياسمين: للاسف خرج
منه اه يخساره بس مش مشكله اما نتقابل هعرفه اني كنت جايه اباركله
ياسمين: هو انتم بتتقابلوا
منه يوه كتببير بس زعلت منه جامد
ياسمين: بتريقه ليه بس.

منه يعمل فرحه ويعزمنيش انا كنت هفرحله مش معني انه اتقدملي وانا رفضته ابقي مش هفرحله وهتضيق
ياسمين: اذي ايه ال انتي بتقوليه ده
منه انا قولت ايه مقولتش حاجه عادي يعني
احضرت الخادمه عصير البرتقان التي طلبته منه
امسكت منه الكوب وجاءت للترتشف منه فاوقعت بضع قطرات عليها بالقصد
منه ايه ده الفستان باظ معلشي يا ياسمين فين الحمام بس انضفه
ياسمين: اه هنيه
هنيه نعم يا هانم
ياسمين: وراي الهانم التوليت.

وذهبت منه معها وهي تضحك بخبث
ظلت ياسمين شارده في كلام منه حتى قطع تفكيرها رنين هاتف غريب
فنظرت بجانبها وجدت الهاتف الذي كان بيد منه
صدمت بشده عندما رات صوره خالد عليه
امسكت الهاتف كان قد فصل
دخلت عليه وتفجاءت برسائل من خالد بكلام رومانسي لمنه وصور على الفون لمنه وخالد صور صادمه للغايه
شهقت ياسمين ودخلت في حاله صدمه شديده
ياتري علاقه خالد وياسمين هتتاثر بمنه وايه هيحصل لياسمين...

صدمت ياسمين بشده
كان عصام يتسلق الدرج عند راويته لياسمين بهذه الحاله
عصام: ياسمين انتي كويسه
لا رد
ندى: مالك يابنتي
ياسمين: ظلت صامته
احمد: هو في اي ياعصام اختك مالها
استغرب الجميع حاله ياسمين التي تقف كالتمثال
في هذا الوقت عاد خالد من الخارج
خالد: كويس اني لقيتك يابوص في موضوع مهم كنت عايزاك فيه
اقتربت ياسمين منه وفي عيناها غضب جامح ظلت تنظر له نظرات طويله حتى ان الجميع كان في حاله استغراب
حتى خروج منه.

منه خالد اذيك عامل ايه
هنا علم عصام وخالد حاله ياسمين
منه كدا ياخالد تعمل فرحك ومش تعزمني ليه احنا اصدقاء هههه بس انا قمت بالواجب خاليت حبيبتك تشوف ماضيك الوسخ
عصام: ماضي ايه ياذباله انتي غوري من هنا
منه الماضي ال في ايد اختك
محمد: . اخته ايه وماضي ايه انا مش فاهم حاجه
احمد: ماتفهمونا في اي بالظبط
منه انا هقولكم انا وخالد كنا بنحب بعض وكنا هنتجوز لاني كنت حامل
صدم الجميع بشده ماعدا خالد وعصام.

ندى: بتريقه طب ماتجوزتوش ليه
منه لاني اجهادت وخالد سبني
عصام: توتؤ ياحرام
محمد: جن جنونه فاتجه إلى خالد الذي يقف كالمغيب ينظر إلى ياسمين كانه سجين ينتظر الحكم
محمد: خالد الكلام ده صح رد عليا
ندى: ارجوك يابابا خالد مستحيل يعمل كدا
محمد: وهو يجذب خالد من ذراعيه حتى يتحدث انت ساكت ليه اتكلم الكلام ده صح
عصام: انا مش مصدق انت اذي بتساله دي كادبه
منه انا مش كادبه اتفضل شوف بنفسك.

وتوجهت منه إلى ياسمين التي تقف بصدمه وفي يداها الهاتف
جذبت الهاتف منها واعطت الهاتف لمحمد
محمد: شاهد الصور مش مصدق انت يا خالد
عصام: عمي دا خالد انا مش مستوعب اذي تشك فيه
كان احمد ينظر لهم فقط ول يتحدث يريد ان يعرف هل الثقه التي ذرعها سنوات في هذه العائله هل ستهزم بهذه السهوله فهو يعلم ببرءه خالد.

محمد: للاسف الشديد انا معرفتش اربي ليه ياخالد دانا مش بعتبرك ابني دانا اعتبرتك اخويا الصغير عمري ما عملتك كابن لييه ليه كدا
اسر: ياعمي دا خالد مش واحد غريب اذي بس تقول كدا
سهير: محمد خالد مستحيل يعمل كدا.

منه واهو عمل ولازم يصلح غلطه ويتجوزني
صفعه قويه تلقتها منه والصدمه الكبري من قام بضربها
ياسمين: انا مش مصدقه اذي واحده فيها كميه الواساخه دي انتي بني ادمه قذره وصلت بيكي الواساخه انك تسوقي سمعتك عشان حبك المريض بخالد
صدم الجميع برده فعل ياسمين
منه انا.

ياسمين: انتي حقيره انتي اذي تفكري اني ممكن اشك في خالد صفر في الميه انا كنت مصدومه فعلا بس فيكي مفيش بنت تصور نفسها الصور دي وتفضح نفسها انتي صعبانه عليا اوووي عايزاني اصدق ان خالد ال عشت طول عمري معاه هنا في بيت واحد والكل كان عرف انه بيحبني محاولش انه ياذني ول حتى بعد الجواز قدر ظروفي ال مريت بيها واستحملني ممكن يعمل كده اطلعي بره احسن ما افقد اعصابي عليكي.

سها سمعتي ياحلوه عارفه الباب ول نعرفهولك
ندى: انا بقول نكلم الحرس يطلعوها
ياسمين: وعلى ايه ياندوش يوسخوا اديهم
هي شاطره هتمشي لوحدها مش كدا يا ها يا ايه نسيت الاسم
سها بين كدا ذيلخه او فوقيه مش فاكره
ندى: ههههه بين اسمها الطاف
امال: ههههه كفيا يابنات حرام مسكينه
سهير: هههه هي فعلا مسكينه لما فكرات انها توقف في وشنا داحنا حريم عيله الدالي
امال: بره بقا شكلك بقا ذباله.

خرجت منه وعيناها يتطير منها الشر والوعيد بالهلاك
عصام: هههههه يانهار الوان
اسر: كتجوزين عصابه ياجدعان حتى انتي ياماما
امال: امال ايه داحنا ال توهنا الاجانب يابني
ندى: ههههههه والصين والهند والبلاد كلها
سهير: وهي تحضن ندى وياسمين ربنا يخليكم لبعض يابنات ويحرمناش منكم
سها وانااااا اوعي يابت انتي وهي انا باتنين انا وابني
امال: ايه ده يعني هبقي تاتا مش عايزه اكبر
اسر: هخليه يقولك يامله
امال: لااااا.

اسر: ليبيه ياامال بس كدا
احمد: وهو يتجه لياسمين ويحتضها هي وندى اميراتي انتم كنت متاكد ان محدش هيصدق كدا على خالد
اسر: بس اخوك صدق ياخويا
محمد: وهو يتوجه إلى خالد المصدوم من رده فعل ياسمين
محمد: انا اسف ياحبيبي
خالد: متتاسفش يابابا حصل خير
محمد: طب مش هتجيب بقا
خالد: اجيب ايه
محمد: حضن لابوك ياض
احتضن خالد ابوه
اسر: يابوص يابوص
عصام: عايز ايه ياذفت
اسر: عليا النعمه ماعايز حاجه كنت هاخد حضن بس.

ضحك عصام بصوته الرجولي الجذاب وحضن اخيه
اقترب محمد من عصام
محمد: انت اذي بتثق في خالد كدا ياعصام
عصام: لاني عارف الموضوع كله انا وخالد اكتر من الاخوات ياعمي الثقه موجوده من سنين مش سهل حد يكسرها
احمد: انا فخور بيكم ياولاد بجد عيله الدالي هتفضل عيله واحده
جلس الجميع ليتناولوا العشاء
سها احلي حاجه الاكل شئ عظيم
عصام: والله طب كويس كلي هات ياخالد بسرعه
خالد: اجيب ايه
عصام: هات الفراخ دي البت حامل لازم تتغذا.

سها حبيبي يابوص والله
ندى: هههههه وانا عايزه شوكلا يا بوص
عصام: وهو يغمز لندي الشوكلا بتاعتك فوق ياقلب عصام
ياسمين: يعني هي شوكلا ودي فراخ واخت البوص انشالله
محمد: اخت البوص دي ليها حاجه تانيه
اسر: هاتلها غزل البنات وهي تحبك ياحوده ههعععع
احمد: بس ياحيوان
اسر: عيب يا ولدي انا هبقا اب ابني يقول عليا ايه الوقتي
امال: هههههه عادي لما يجي هنشتمك حصري ادمه
اسر: اذا كان كدا ماشي
خالد: ياسمين تعالي عايزاك.

واخد ياسمين خالد وصعد إلى غرفته.

اضافة رد جديد اضافة موضوع جديد
الصفحة 8 من 21 < 1 14 15 16 17 18 19 20 21 > الأخيرة




المواضيع المتشابهه
عنوان الموضوع الكاتب الردود الزوار آخر رد
برودكاست أحببتك تويتر Love
0 410 Love

الكلمات الدلالية
رواية ، أحببتك ، عشقتك ، كسرتي ، كبريائي ،











الساعة الآن 01:57 AM