logo




أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم في Forum Mixixn، لكي تتمكن من المشاركة ومشاهدة جميع أقسام المنتدى وكافة الميزات ، يجب عليك إنشاء حساب جديد بالتسجيل بالضغط هنا أو تسجيل الدخول اضغط هنا إذا كنت عضواً .




اضافة رد جديد اضافة موضوع جديد

الصفحة 7 من 21 < 1 13 14 15 16 17 18 19 21 > الأخيرة



look/images/icons/i1.gif رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي كبريائي
  22-10-2021 10:40 مساءً   [46]
معلومات الكاتب ▼
تاريخ الإنضمام : 23-09-2021
رقم العضوية : 90
المشاركات : 1272
الجنس :
قوة السمعة : 10
رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي فؤادي للكاتبة آية محمد رفعت الفصل السابع عشر

في مكان يمتلئ بالحدائق الخضراء الواسعه والشجر المملوء باطيب ثمار الفاكهه فهي حديقه لزرع جميع انواع الفاكهه وهي احد املاك الدالي
سها الله ايه ده انا اول مره اشوف المكان ده تحففه بجد
عصام: فعلا هو مكان جميل اووي بس بعيد عن القاهره بكتير عشان كدا محدش بيجي هنا بنتابع العمل مع العمال عن طريق الفون مش اكتر
سها هو ده مقر اسر السري
عصام: هههه الصراحه مش اسر لوحده دا المقر بتاعنا كلنا
سها كلكم كلكم مين.

عصام: انا وخالد واسر وبابا وعمي
سها هههه دا انا اتعقدت من المكان ده وعايزه اروح مش هصالح حد غيرت رايي
عصام: نعم ياختي مخاليني اسيب شغلي واجبك هنا وفي الاخر تقوليلي غيرت رايك انا ال ممكن اغير رايي وبدل ما اوصلك اقتلك هنا
سها لا انا بهزر يا بوص
عصام: ايوه كدا اتعدلي
في القصر
على السفره
احمد: امال فين اسر وعصام وسها
خالد: اسر في البستان وعصام اخد سها وراح له
محمد: اسر والبستان بيقا مصبيه
امال: بستان ايه.

خالد: لا متخديش في بالك يا انطي
امال: مخدش في بالي ليه هو سر اخس عليك ياخالد معتش تكلمني
خالد: لا ول سر ول حاجه دا المكان ال
احمد: بس يا خالد دا المكان ال بنزرع فيه الفاكهه ياحبيبتي
امال: اه طب متيجي نروحه
محمد: لا مينفعش دا مقر خاص
سهير: مقر خاص ازي يامحمد مش فاهمه
احمد: بص لمحمد ومحمد بص لخالد ثم انفجرو من الضحك
سهير: انتم بتضحكوا على ايه
امال: انا عايزه اروح المكان ده يا احمد.

احمد: حاضر يا امال هنروح بعد كتب كتاب الاولاد
امال: ربنا يخليك ليا ياحبيبي وميحرمنيش منك
خالد: احم اجيب شجره وانتين ليمون
ندى: ههههه وانا هغني لهم
احمد: ولد احترم نفسك
امال: شايفه ابنك ياسهير
سهير: ههههه وانا ياخالد عايزه اتنين ليمون وشجره اشمعن هم
محمد: ههههه احنا لسه صغيرين
احمد: واحنا كبرنا وال ايه
ندى: هههههه لا بابو حميد دانت لسه شباب يخراشي على عيونك الزرقه دي
امال: بس يا بت بتعكسي جوزي وانا اقعده.

ماتتكلمي يا ياسمين
ياسمين: كانت في عالم اخر دوامه من الفكر والخوف
محمد: ياسمين بقت تبعي خلاص هتقف في صفي انا صح يا حبيبتي
ياسمين: لا رد
سهير: ياسمين
ندى: هزت ياسمين
ياسمين: اتفزعت
ندى: ايه يابنتي مش ماما بتكلمك
ياسمين: انا
خالد: انتي مش معنا خالص بقا
ياسمين: ايوه انا فعلا مش معكم انا هطلع انام تصبحوا على خير
احمد: ومحمد وانتي من اهله ياحبيبتي
احمد: محمد خالد اما تخلصوا اكل تعالوا المكتب عايزكم.

محمد: استني انا جاي معك
خالد: انا خلاصت اتفضل ياعمي
وذهبوا إلى المكتب.

سهير: هي ياسمين مالها يا امال
امال: معرفش ياسهير بقالها كام يوم كدا مش عجباني على طول سرحانه ومش بتاكل زي الاول انا كنت بقول انها زعلانه على ندى لكن ندى بقيت كويسه وهي زي ماهي ندى
ندى: نعم يا انطي
امال: شوفيها مالها يابنتي هي اكيد هتقولك
ندى: حاضر
وتوجهت ندى إلى غرفه ياسمين.

اما عند اسر
كان اسر يجلس وهو يتامل المكان امامه وهوحزينا شاردا في حياته
عصام: اهو اقعد هناك شوفتيه
سها اه شوفته
عصام: تمام انا هرجع انا اذ احتجتي حاجه كلميني
سها مش عارفه اشكرك ازي
عصام: بابتسامه ساحره يابت قولتلك انك اختي يالا سلام
سها باي
سها جيت تمشي
عصام: سها
سها نعم ياعصام
عصام: خدوا راحتكم على الاخر متستعجلوش في الرجوع
سها ليه
عصام: ابدا على الاقل القصر يبقا هدوء مره واحده من مشكلكم.

سها كدا يا عصام ماشي
عصام: هههه اه كدا هو دا ال عندي عندك اعتراض
سها وهي ترفع يدها بطريقه مضحكه ابدا يا بوص
عصام: بحسب سلام
وتركها عصام وغادر
فقتربت سها منه وجدته يجلس وهو شارد ويبدوا عليه الحزن الشديد
سها هو ده المقر السري بتاعك بقا
اسر: سها انتي ايه ال جابك هنا
سها اسفه ثم مسكت يده اسفه انا بحبك بجد ارجوك سامحني
اسر: شد ايده منها بقسوه اسفه ليه بتعتذري لواحد معندوش احساس
سها اسر انا مقصدوش كدا.

اسر: تقصدي او ما تقصديش انتي قولتي الحقيقه انا فعلا معنديش احساس
سها طب اسمعني
اسر: وانتي ليه مدتنيش فرصه عشان تسمعني اسف مش عايز اسمع منك حاجه
واخد مفاتيح السياره ومشي.
سها وهي تراكض وراه اسر اسمعني
اسر: لم يستمع منها شئ وقاد سيارته فهو لم يكن يعلم ان عصام هو من اوصلها فهو يعتقد انها معها سيارتها
فجلست سها على العشب بعد ان تعبت من الركض خلفه
سها بدموع اسر متسبينيش هنا ارجوك انا خايفه.

اسر: تركها دون ان يستمع لها
في القصر
في غرفه ياسمين
ندى: ممكن ادخل
ياسمين: ندى تعالي
ندى: اقعدت امام ياسمين
ندى: مالك يا ياسمين احكيلي
ياسمين: مفيش يا ندى
ندى: ياسمين من غير كدب
باسمين بحزن شديد انا مبعرفش اخبي عليكي حاجه ابدا كدا
ندى: اكيد يا ماما احكي يالا
ياسمبن ندى انا خايفه
ندى: خايفه من اي.

ياسمين: بتوتر ندى انا لما اكون موجوده مع خالد في مكان واحد بحس اني بتخنق وذكريات ادم ده بتطاردني مش عارفه اعمل ايه بعد كدا ياندي
ندى: يا حبيبتي انتي ال مكبره الموضوع على الفاضي انسي يا ياسمين
ياسمين: مش قادره يا ندى بحاول ومش عارفه
ندى: بحزن على حال ياسمين فهي تعلم مابها لانها قد قصت لها كثيراعن نفس الموضوع
ندى: ياسمين خالد هيكون مقدر الموقف ال مريتي بيه انا ممكن اتكلم معاهو
ياسمين: لا اوعي
ندى: ليه.

ياسمين: من غير ليه ارجوكي يا ندى
ندى: خلاص يا ياسمين مش هتكلم.

خالد: هو ايه ال مش عايزني اعرفه
ياسمين: بتوتر ها لا مفيش
ندى: لا في يا خالد
ياسمين: وهي تضرب ندى لا مفيش يا خالد
خالد: في ولا مفيش
ندى: في
ياسمين: لا مفيش
ندى: في يا خالد البت دي مخبيه عليك
خالد: مخبيه ايه يا ندى
ندى: مخبيه انها بتحب الراويات الرومانسيه وبتاكل شوكلا كتير
خالد: ههههه متخفيش هجبلك مع ندى وانا راجع انا عندي اغلي منك ياقلبي
ندى: بالنسبه للشجر والليمون نزرع كمان واحده هنا.

ياسمين: وهي تتنفس براحه بعد ان كادت ان تموت بس يا بت
خالد: بره
ندى: اخرتها بره طب مش طالعه وادي اقعده
خالد: يابت اطلعي بره احسن ما اطلعك بالعافيه
ندى: هاو جرب كدا
وفعلا شال خالد ندى وفتح الباب ورايح يوديها اوضتها
ندى: نزلني انا هبات مع ياسمين
خالد: لا ياقلبي انتي هتباتي في اوضتك زي الشاطره
ندى: نزلني ياخالد بقا
خالد: لا
عصام: اي ده
ندى: عصام الحقني
عصام: في اي يا خالد نزلها.

خالد: كويس انك جيت استلم ورمي ندى عليه
استلم
وتركه ورجع لغرفه ياسمين
عصام: بيبص لندي ملكتي عملت ايه المرادي
ندى: وهي تضع يدها على راسه غلست عليهم
عصام: ههه جامد ول شويه
ندى: لا شويتين تلاته كدا
عصام: ههههههههه ونزلها طب يالا على اوضتك بدل مانا ال اغلس عليكي
ندى: لا واديني انت
عصام: ليه اوديكي
ندى: ههه مزاجي وهتشلني كمان
عصام: لا دانتي بتدلعي بقا
ندى: ههه بصراحه اه.

عصام: ههههه صريحه تعالي وحمالها عصام وتوجه إلى غرفتها
ووضعها على الفراش وقبلها وتوجه ليخرج إلى غرفته
ندى: عصام
عصام: نعم يا حبيبتي
ندى: خدني معاك انام في حضنك
عصام: لا خليكي هنا
تدي كدا طب معتش مكلماك
عصام: احسن سلام
ندى: عصام
عصام: يوه في اي تاني
ندى: انا بكرهك
عصام: هه وانا بحبك تصبحي على خير
ندى: بعد ان تركها عصام والله لوريك اصبر بس
عصام: وهو يتوجه إلى غرفته
عصام: اسر
اسر: نعم
عصام: اخيرا رجعت.

اسر: بنره مخنوقه لاحظها عصام اه رجعت عن اذنك هروح انام مصدع جدا
عصام: اوك امال فين سها
اسر: زمنها وريا
عصام: بدهشه وراك فين
اسر: كانت معيا في البستان اكيد جايه وراي
عصام: وهي هتيجي في اي
اسر: في اي ازي زي ما جيت
عصام: بصوت عالي وعصيبه انت سبتها هناك في الوقت ده
اسر: هي اكيد ورايا بعربيتها
عصام: معهاش عربيه انا ال وصلتها هناك
اسر: بصدمه ايه
عصام: زي ما سمعت كدا
انت ازي تسبها لوحدها.

اسر: معرفش معرفش انها لوحدها وراكض اسر إلى السياره حتى يذهب إلى حبيبته.


look/images/icons/i1.gif رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي كبريائي
  22-10-2021 10:41 مساءً   [47]
معلومات الكاتب ▼
تاريخ الإنضمام : 23-09-2021
رقم العضوية : 90
المشاركات : 1272
الجنس :
قوة السمعة : 10
رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي فؤادي للكاتبة آية محمد رفعت الفصل الثامن عشر

ركض اسر إلى السياره
اما سها فكانت تجلس وهي في حاله رعب تامه فهي تخشي الظلام وهي الان بمفردها لا احد معها
ظلت تبكي بشده وهي تصبر نفسها انه سياتي لياخذها فهي حبيبته وستظل حبيبته مهما كان وتفجاءت بهطول امطار شديده رعد وبرق والسماء تصدر اصوات مرعبه
اسر: كان يقود كالمجنون وبصوت عالي غبي غبي اذي اسبها لوحدها ومسالهاش هي جيت هناك اذي
فراي هطول الامطار فذبح قلبه لانه يعلم انها تخاف بشده من هذه الاصوات.

في القصر
خالد: اهو مشيتها عشان نقعد برحتنا
ياسمين: نقعد فين انا هنام تصبح على خير
خالد: مسك ايدها وقربه منه
بتهربي مني ليه يا ياسمين
باسمين بارتباك وانا ههرب منك ليه يعني.

خالد: ياسمين انا عارف انك بتحاولي تكوني قويه بس مش عارفه متخفيش ياحبيبتي انا عارف ال انتي مريتي بيه وعارف اد ايه صعب بس انا بحبك يا ياسمين وهستناكي انشالله حتى العمر كله لانك عمري وانا مقدرش اشوفك خايفه ومرعوبه كدا انا بعدت زمان عشان شوفتك خايفه مني ومستعد ابعد تاني
ياسمبن لا وحضنته جامد مفيش بعد تاني
خالد: بحبك
ياسمين: وانا كمان
ندى: وهي تحتضنهم الاتنبت وانا كمان بحبكم اوووي.

ياسمين: وخالد اتفزعوا بشده
خالد: انتي ايه ال جابك هنا يابت انتي
ندى: هي كانت اوضتك ول اوضتك دي اوضه سوسو
خالد: اوضه مين يا ختي
ندى: سوسو
خالد: انا مش قولتلك ارجعي اوضتك ونامي زي الشاطره
ندى: قعدت على السرير مانا هناك برضو زي الشاطره بس هنا
خالد: لا دانتي زودتيها اووي
ندى: هههه هي جيت عليا مانت مزودها وعايش على الاخر
خالد: يابت اتلمي بدل ما اضربك انتي صاحيه من الغيبوبه تفوقي علينا
ندى: حاجه زي كدا.

خالد: انا جبت اخري اتقي شري
ندى: يا شيخ روح بل شر بل خير وانت عامل شبه اسماعيل ياسين في المطافي كدا
خالد: تب تعالي بقا
ياسمين: وهي تضحك بشده خلاص يا خالد دي بتهزر معاك
خالد: اقعدي على جنب الوقتي
وفضل خالد يجري ورا ندى اهو تغير بدل ما كل شوبه يجري ورا اسر.

وصل اسر اخيرا إلى البستان وركض بشده وهو يصيح سها سها
فوقف لسانه عن النطق عندما وجدها تجلس وهي تضم قدماها اليها ويتساقط عليها المطر الغزير وهي ترتعش بشده وتبكي وتصارع لكي لا تفقد واعيها
اسر: جري عليها سها حبيبتي انا اسف والله ما اعرف انك جايه من غير عريبه
سها بابتسامه باهته وصوت مترتعش كنت واثقه انك هترجعلي تاني واغمي عليها في حضنه.

اسر: سها سها ردي علبا فوجد عندها حراره عاليه فحملها بسرعه إلى السياره والبسها جاكيته وانطلق بسرعه فائقه.

في القصر
في غرفه عصام خرج من الحمام وهو يرتدي بنطلون فقط اسود
فتح خالد الباب
عصام: في اي ياخالد خضتني يا اخي
خالد: مشفتش ندى
عصام: وهو يجفف شعره لا ليه
خالد: مفيش يا خويا بس ما اشوفها والله لاوريها هتروح فين يعني هنزل اشوفها تحت بقيت رزله اووي البت دي واضح من كتر اقعدتها مع الزفت اسر اتعدت منه
ونزل خالد يدور على ندى
عصام: التقت التيشرت من على السرير وارتداه
عصام: اطلعي يا ندى انا عارف انك جوه.

ففتحت ندى باب خزنه الملابس وخرجت
ندى: بزهول عرفت ازي انت كنت بتاخد شور وانا اتسحبت بهدوء معملتش صوت
عصام: وهو يصفف شعره مش محتاجه تعميلي صوت عشان احس بيكي كفيا قلبي
ندى: وهي تقترب منه قلبك يعني ايه
عصام: وهو يتطلع اليها انا بحس بيكي يا ندى بسمع صوت دقات قلبك بسمع نفسك وانتي بتاخديه وبعرف اذ كنتي في المكان ده ول لا
ندى: بدهشه لدرجادي.

عصام: وهو يبعد شعرها المتمرد على عيناها واكتر من كدا انتي متتصوريش انتي ايه بالنسبالي يا ندى
تاهت ندى في دوامه سحر عيناه فكم هو وسيم حقا
عصام: وهو يقترب منها بشده عجباكي
ندى: كانها مسحوره هي ايه
عصام: عيني
ندى: جدا
عصام: ههههههه
ندى: بعد ان تدرجت الموقف لا عادي يعني مش تتكبر علينا كدا يا عم المغرور
عصام: كدا طب يالا يا بت اخرجي من هنا احسنلك
ندى: بزعل مصطنع كدا يا بوص
عصام: روح قلب البوص.

ندى: بدلع اقعد معك اتفرج عليك وانت بتشتغل مش هعمل حاجه
عصام: بدلع ده ربنا يستر بس هانت كلها بكره وتبقي مراتي
ندى: ههههه ممكن تجبلي شوكلا
عصام: بس كدا حاضر هطلب من الخدم يجبوا
ندى: لا انزل انت لو خالد شاف الخدم ومعهم شوكلا هيعرف اني هنا
عصام: مايعرف يستحرا يكلمك وانا اقطع رقبته
ندى: دا دراعك اللمين يا بوص وابن عمك و
عصام: بس بس خلاص نازل اجيب
نزل عصام عشان يجيب لندي الشوكلا.

عند اسر
اسر: وصل لفندق قريب نزل وحمل سها إلى الداخل وصعد بيها إلى الغرفه التي حجزها ووضعها على الاريكه
وبدا يفوق سها
اسر: سها حبيبتي فوقي
سها بتفتح عينها ومش قادره
اسر: عشان خاطري فوقي يا حبيبتي انا اسف
سها ممم اه
اسر: سها لازم تغيري هدومك ول هتتعبي اكتر من كدا لازم تساعديني انا طلبت هدوم وزمنها على وصول
فدق الباب
اسر: وجد فتاه تعمل في الفندق ومعها اللبس ال هو طالبه
اسر: شكرا
الفتاه في خدمتك يا فندم.

اسر: شال سها ودخلها الاوضه وفوقها
اسر: سها الهدوم اهي فوقي.

اسر: سها فوقي ياحبيبتي انا طلبتلك الدكتور وزمانه على وصول غيري هدومك عشان مش تتعبي اكتر
سها بتعب مش قادره
اسر: لا حاولي عشان خاطري
وجاب اسر الهدوم وادهالها في ايدها
اسر: انا هخرج لحد ما تغيري
وخرج اسر من الغرفه و تاركها حتى تغير ثيابها
سها قامت وهي تقاوم حتى تظل واقفه وبعد جهد شديد ارتدت ثيابها.

في القصر
نزل عصام عشان يجيب لندي شوكلا من المطبخ بس مالقاش النوع ال بتحبه فاخذ مفاتيح سيارته وتوجه إلى الخارج حتى ياتي لها ما تحب.

في غرفه ياسمين
ظلت مستيقظه لم تذق طعم النوم فنزلت إلى الحديقه
وظلت تتمشي وهي تتذكر ماضيها الاليم عندما توسلت لادم ان يرحمها ويتركها فكم شعرت حينها انها ضعيفه بل تحطمت فهو انسان مريض برغباته المريضه
فجلست على الارجيحه وهي تنظر إلى تلك الورود التي تزين الحديقه فكم هي جميله
خالد: لمح ياسمين من غرفته فنزل
خالد: ايه ال مصحيكي لحد دلوقتي ياحبيبتي
ياسمين: مش جيلي نوم قولت انزل اتمشي شويه.

خالد: ممكن اتمشي معكي
ياسمين: هو ممكن بس بشرط
خالد: كمان في شرط
ياسمين: ههه اه
خالد: وايه هو
ياسمين: ترد على كل الاسئله ال هقولك عليها
خالد: جلس بجانبها وبجديه ياسمين انتي مش محتاجه شروط عشان تسالني انتي تسالي ال انتي عايزاه
ياسمين: انت بتحبني ليه يا خالد
خالد: بستغراب مش فاهم
ياسمين: يعني حب تعاود انت حبيتني عشان على طول شايفني ادمك فده تعاود ول
خالد: والله بجد طب ما حبتش سها ليه مهي كانت ادمي برضو.

ياسمين: عادي يعني
خالد: ياسمين بطلي هبل
ياسمين: شوفت بقا عشان كدا مكنتش عايزه اسالك
خالد: خلاص متزعليش
ياسمبن لا انا زعلنه
خالد: طب خلاص هجاوبك على ال انتي عايزاه رغم اني جوبتك كتير
تعالي معيا
ياسمين: على فين
خالد: شدها تعالي بس
ياسمبن وخدني فين
خالد: اخد ياسمين على غرفته
ياسمين: بخوف انت جايبني هنا ليه ياخالد
خالد: اقعدي يا ياسمين
ياسمين: ليه
خالد: شدها واقعدها على السرير
وفتح الدولاب وجاب صندوق وعطاه ليها.

خالد: اتفضلي
ياسمين: اي ده
خالد: ده اجابه سؤالك
ياسمين: بس ده صندوق
خالد: افتحي وانتي تعرفي
ياسمين: فتحت الصندوق فوجدت به عروسه صغيره احست كانها راتها من قبل
ياسمين: انا حاسه اني شوفت العروسه دي قبل كدا بس مش فكره فين
خالد: اكيد لازم تحسي كدا لانها بتعتك
ياسمين: بتاعتي انا
خالد: ايوه بتعتك كنتي بتحبي تلعبي بيه اووي ولما ضعت منك بكيتي عليها كتير رغم ان عندك بدلها كتير بس كنتي بتحبيها وانا لقيتها وادتهالك.

ياسمين: امال هي بتعمل ايه عندك
خالد: كان اسر بيحب يضيقك كان بيخدها يخبيها منك وانتي جيتلي وطلبت مني احتفظ بيه لحد ما تطلبيها مني تاني
بس انتي نسيتها
ياسمين: وهي في حاله ذهول يعني انت فضلت محتفظ بيها السنين دي كلها دانا نسيتها
خالد: بس انا عمري مانسيتها ول انسي اي حاجه انتي طلبيتها او قولتيها عشان بحبك يا ياسمين
ياسمين: بخجل شديد وهي تحاول ان تتجاهل نظراته
لفت نظرها وجود كشكول مكتوب عليه اسمها.

ياسمين: دا كشكولي انا فكراه كويس لما كنت في الاعدادي وجبت درجه وحشه لاني كنت تعبانه ومش مذاكره واسر كان بيدور عليه عشان يقول لماما وانا كنت بعيط وخايفه لتزعل مني بس اسر مش لقاه ول انا كان معاك ازاي
خالد: ههههه انا كنت ساعتها في تلاته ثانوي انا وعصام وكان عندنا مباراه في المدراسه وانا كنت راجع تعبان وطالع اوضتي سمعتك وانتي بتتكلمي مع ندى على الكشكول ده وان اسر هيخده فاخدته وخبيته عندي
ياسمين: ليه.

خالد: لاني مش بحب اشوفك حزينه
ياسمين: وايه كل ده
خالد: دي حاجات خاصه بيكي الورده دي انتي ادتهاني من اول ما اتعلمتي تزرعي ورد انا كنت اول واحد تديله منه
خالد: بتبص لي كدليه
ياسمين: بدموع انت لسه محتفظ بكل الحاجات دي
خالد: وهفضل محتفظ بيها لانك روحي يا ياسمين انا بحبك مش حب تعاود انا بعشقك انا عديت مرحله حبك دي من سنين واخيرا حلمي اتحقق وبقيتي ليا وبكرا هتكوني ملكي لوحدي ها عرفتي اجابه سؤالك ول لسه.

ياسمين: بخجل شديد من نظراته التي تأبي ان تترك عيناها عرفت انا هرجع اوضتي
خالد: مسك ايدها هههه بعشق شكلك وانتي فرواله كدا
ياسمبن سبني
خالد: لا مفيش اسئله تانيه
ياسمين: لا مفيش
خالد: وهو بغمز لها شوفي كدا عشان لو لسه مش مقتنعه اقنعك بطريقتي
باسمين راكضت قليل الادب
خالد: ههههههه استني يابت بهزر تعالي
ياسمين: لم تستمع اليه وركضت إلى غرفتها
وعلى وجهها ابتسامه حب فهي تحبه بشده.

عند اسر
ظل اسر ينتظر حتى تنتهي سها من تبديل ملابسها
فدق هاتفه
اسر: الو
عصام: ايه يا بني كل ده عشان ترد
اسر: مسمعتش الفون ال الوقتي
عصام: اوك سها عمله ايه دلوقتي
اسر: انا طلبتلها الدكتور وزمانه على وصول
عصام: انشاء الله خير انا من ساعه ما كلمتك اول مره وعرفت ال حصلها وانا مخنوق منك ونفسي اخنقك عشان اخلص منك ومن غبائك
اسر: ليه بس كدا
عصام: عشان غبي هتكون وصلت هناك اذي يعني هو حد يعرف المكان ده غيرنا.

اسر: مجاش في دمغي خالص
عصام: هو انت عندك دماغ اصلا يالا حسابك معيا بعدين انا هقفل الوقتي عشان سايق
اسر: هو انت بره القصر
عصام: ايوه بس راجع اهو سلام
اسر: سلام.

عصام: فضل سايق السياره فحس بحاجه غربيه في سياره متابعاه من اول ما خرج من القصر وهي ماشيه وراه وبتحاول تكسر عليه الطريق.

سها بتحاول تقاوم الصداع الرهيب والدوخه بس فشلت في النهايه ودخلت في حاله اغماء وارتطامت بالارض
في الخارج
اسر: سمع صوت اصطدام قوي ففزع وركض إلى الغرفه فوجد سها كانها كالجثه الهامده لا تتحرك
اسر: سها انتي كويسه سها فحملها إلى الفراش فوجد ان حرارتها قد ازدادت
اسر: رافع سماعه التلفون انا مش طلبت دكتور هو فين كل ده
موظف الاستقبال الدكتور طلع لحضرتك يافندم
وبالفعل دق الباب
اسر: فتح الباب اتفضل
فدخل الطبيب.

اسر: اخده ودخل لسها ارجوك طمني عليها عندها حراره عاليه
الدكتور فعلا درجه حرارتها عاليه وهتحتاج المحلول ده فورا
اسر: اخد منه الورقه وطلب حد من الفندق واده يجيب المحلول.

نجحت السياره في كسر الطريق على عصام او هكذا ظنوا
ونزل منها 5 رجال ذات بنيه ضخمه جداا من يراهم يظن انهم وحوش بشريه ليسوا بني ادمين
عصام: اتفجي بوجود سياره تاتي من بعيد ووقفت امامه ونزلت منها مايا اوروا
عصام: نزل من السياره وتحدث بنفس لغتها (الحوار مترجم )
عصام: انتي
مايا بتكبر نعم انا هل كنت تظن انك ستنجو بعد ان تجرات على اهانتي فانا ساقدمك لرجالي لكي ينالوا منك.

عصام: وهو يضحك بشده هل سيقتلوني ولكن هل يمكنني انا اطلب منكي امرا اخيرا قبل ان اموت
مايا تكلم وقل ماذا تريد
عصام: سياره اسعاف
مايا هههه ولكني اريد ان اقتلك وليس معالجتك
عصام: اعلم ذلك ولكن هذه السياره ليست لي انا
مايا حقا ولمن
عصام: لاجلك انتي و لهولاء الرجال لكي تنقلهم إلى المشفي باسرع وقت حتى لا يفارقوا الحياه
مايا بغضب شديد اقتلوه.

احضر العامل الدواء واخذه اسر منه
اسر: شكرا
الدكتور انا وصلتلها المحلول عشان الحراره تنزل واعملها كمان كمادات واذا منزلتش كلمني فورا دا الكارت بتاعي
اسر: شكرا ليك
الدكتور على ايه
اسر: اتفضل واعطاه المال ووصله إلى الباب ورجع إلى سها وجلس بجانبها ووضع الكمادات على جبينها حتى تنزل الحراره
وبالفعل بعد ربع ساعه نزلت الحراره تدريجيا
وبدات سها في استعاده وعيها.

اما عند عصام
فهجم الرجال عليه منهم من يحمل سكين والاخر خشب والكثير من الالات الحاده
اما عصام فاستخدم ذراعيه
وبدا في تسديد ضرباتيهم وفي ظرف ربع ساعه كانوا على الارض جثث هامده
ومايا في حاله فزع شديده نعم تعلم انه قوي ولكن لم تكن تعلم انه قوي لهذه الدرجه وبدات ارجع إلى الوراء وهي تتبتلع ريقها في خوف شديد...


look/images/icons/i1.gif رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي كبريائي
  22-10-2021 10:43 مساءً   [48]
معلومات الكاتب ▼
تاريخ الإنضمام : 23-09-2021
رقم العضوية : 90
المشاركات : 1272
الجنس :
قوة السمعة : 10
رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي فؤادي للكاتبة آية محمد رفعت الفصل التاسع عشر

سها اسر
اسر: حمدلله على سلامتك يا حبيبتي
سها بتعب الله يسلامك
اسر: حاسه بايه الوقتي
سها الحمد لله
اسر: اقعد جانبها ومسك ايدها انا اسف والله ما اعرف انك جايه من غير عربيتك
سها بدموع انت سبتني لوحدي با اسر انا كنت خايفه اووي
اسر: وهو يمسح دموعها اسف يا حبيبتي والله مااقصد خلاص بقا
سها لا مش خلاص
اسر: يعني مش هتسامحني
سها لا مش هسامحك
اسر: كدا طب اروح الغي الاكل ال طلبته ليكي وكمان بالمره الغي البيتزا.

سها بيتزا تلغي ايه لا انا مسامحك
اسر: يا ستي لا انتي معكي حق فعلا
سها لا ياعم انا ال غلطت الله مدخلش البيتزا في الموضوع
اسر: ههههههه يخربيتك دا انتي لو حد جابلك فرخه مشويه هتبعيني في ثانيه
سها انا ابيعك بفرخه مشويه ليه اتجننت
اسر: ربنا يخليكي ليا يا روحي
سها لو ديك رومي معلش دي فيها كلام تاني
اسر: كدا طب مفيش اكل خالص
سها ليه يا اسوره كدا
اسر: بلا اسوره بلا زفت
سها دانا بحبك يااسوره
اسر: بجد
سها بجد.

اسر: تما تجيبي حضن بقا
سها لا اما نتجوز
اسر: طب يالا يابت بقا من هنا
سها ههههه خلاص موافقه
اسر: تما تخليها بوسه بقا ينوبك في امي الغلبانه دي ثواب
سها هههه لا
اسر: لا لا ياختي براحه علينا شويه
سها اسر
اسر: عايزه ايه من سي زفت
سها انا اسفه مقصدتش اني اشك فيك او اني مش بثق فيك انا بس كنت غيرانه اووي لما شوفتها في حضنك.

اسر: وهو يحتضها و يمسد على شعرها عارف يا حبيبتي بس انتي جرحتيني اووي ليه مش قادره تفهمي يا سها ان انا مبحبش اشيل حد همي او ازعل حد بسببي عشان كدا عمري ما بينت حزني ده مش معناه اني عديم الاحساس انا مبحبش حد يشوفني ضعيف لاني مش منتظر شفقه من حد
سها عارفه يا اسر انا اسفه ارجوك سامحني بقا
اسر: متتاسفيش يا سها انا كمان غلطت لما سبتك ومسمعتكيش
سها بسعاده خلاص يالا نشتريلك دبله بدل ما انت ماشي كدا.

اسر: امال فين دبلتي.
سها بصراحه انا اتنرفزت منك ورميتها
اسر: نعم بتقولي ايه
سها رميتها في اي
اسر: وبتتكلمي بدم بارد كده دانتي يومك اسود
سها وكان حد قالك ترميلها في وشي
اسر: رميته فين انطقي هروح اجيبها
سها ه مش هتعرف لان زمان السمك كلها هههههه
اسر: وكمان بتضحكي دانتي يومك مش فايت تعالي هنا
سها اسر انا تعبانه مش قادره اجري
اسر: مسك سها فوقعت على السرير وهو معها
سها ااه غبي
اسر: انا ال غبي امال انتي تبقي ايه.

سها انا ابقي سها
اسر: يارجل وانا ال مفكرك عباس صاحبي من ساعتها
سها عباس مين
اسر: ده صاحبي متخفيش هو بكرش حبيتين تلاته بس عسل بشنبه الطويل
سها انا بكرش وشنب
اسر: عادي يا حبيبتي انا متفرقش معيا البضاعه المباعه لا تباع ول تسترد
سها انا بضاعه وبعدين اتلهي مش اما تعرف تنطقها صح
اسر: انتي بتقولي لمين يتلهي يابت انتي
سها ياغبي هو في حد هنا غيرك
اسر: تصدقي صح
سها شوفت.

اسر: شكلك وانتي متعلقه بحبل من رقيتك الحلوه دي مكان النجفه هبيقا تحففه تعالي نجرب كدا
سها لا انا كدا كويسه شكرا يا اسوره
اسر: لا شكر على واجب تعالي نشوف كدا
سها لا وجيت تقوم من على السرير
اسر: قيد ايدها ورا ضهرها وشل حركتها خالص
سها اه انا اسفه دانا بهزر معاك يا اسوره
اسر: بس انا بقا مش بهزر
واقترب منها وقبلها قبله طويله يبث لها عن مدي شوقه وعشقه لها.

مايا وهي ترتجف من الخوف اسفه فانا لما اقصد ان اسبب لك اي ضرر
عصام: وهو ينظر لها نظره مميته وبصوت مخيف جدا
اغربي عن وجهي الان وال سانسي انك امراه وسالقنك درسا لن تنسيه في حياتك
ثم مسكها من شعرها اذا رايتك في اي مكان حتى ولو صدفه فاقسملك واعدك انك ستكونين في عداد الموتي
وزقها فوقعت على الارض
عصام: تعلمي قبل ان تهاجمي على عدوك ان تيقني مدي قوته
وذهب عصام بالسيارته متوجها إلى القصر
اما مايا.

مايا بغضب شديد وغل اشد
ستدفع الثمن قريبا جدا عصام الدالي هذا وعد مني انا مايا ارورا.

في القصر
وصل عصام إلى القصر وصف سيارته وصعد إلى غرفته ومعه الكثير من افخم انواع الشيكولا التي تعشقها ملكه قلبه ولكن وجدها تغط في نوم عميق
فبتسم ابتسامته الساحره عندما وجدها تنام كالطفل الصغير على الاريكه
وتوجه نحوها وحملها إلى الفراش
وداثرها جيدا واطفي النور وخرج من الغرفه باكملها.

في غرفه خالد
عصام: فتح الباب
فوجد خالد ينام بعمق كانه لم ينم منذ سنوات
عصام: خالد
خالد: بس يا اسر اتخمد
عصام: اسر مين يابني اقوم رد عليا بكلمك
خالد: بس يا حيوان
عصام: كدا طيب وحمل عصام الماء وسكبه على وجه خالد
خالد: ايه في ايه
فوجد عصام يجلس على المقعد بطالته الطاغيه وهو يضع قدما فوق الاخري
خالد: في اي ياعم الفيلم الاكشن ال انت عايشه ده
عصام: خالد اقوم فوق وتعال عايزاك.

خالد: بكره يا خويا ما صدقت الواد اسر الله يجحمه هيبات بره النهارده انا اتاكدت بنفسي وقولت فرصه اعوض نوم السنبن ال فاتت كلها
تصبح على خير اه وياريت تطفي النور
عصام: خالد انا مش بهزر بكلمك بجد اقوم اتنيل فوق عايزاك
تيقن خالد من عصبيه عصام انه يتحدث بجديه
فقفز من على الفراش وغسل وجهه
وانصت له
خالد: في اي يا عصام ووشك متعور ليه
عصام: الزفته ال اسمها مايا دي
خالد: مايا ارورا
عصام: ايوه هي
خالد: مالها عملت ايه.

فقص عصام له ما حدث
خالد: مش مصدق في ست بالقوه دي تأجر سفاحين عشان يموتك
عصام: واكتر من كدا كمان ال زي مايا دي تعمل كتير
خالد: بس اظن هي اتعلمت الدرس كويس جداا
عصام: لا ماظنش انا شوفت في عينها حب الانتقام
خالد: ههه اكيد مش اترفضت من عصام الدالي دانت جيبالنا مشاكل يا جدع والله العظيم
عصام: خالد انا مش فايق لهزارك السخيف ده
انا عايزاك تجمعلي معلومات عنها لازم اعرف هي ناويه على ايه بالظبط.

خالد: لدرجادي ياعصام خطيره جدا كده
عصام: من ال شوفته ياخالد لازم اخد بالي من الخطير والجبان يالا تصبح على خير هههه واتمنالك نوم سعيد ولو اني اشك في كده
خالد: لبه ياخويا
عصام: مش عارف عندي احساس ان اسر راجع اانهارده
خالد: حرام عليك يا شيخ متفولش
عصام: ههههه خلاص يا خويا انا ماشي.

عند اسر
اسر: بحبك
سها بخجل شديد ابعد
اسر: لا
سها ليه
اسر: عنيكي شكلها جميل اووي من قريب
سها بدلع طب من بعيد
اسر: اجمل
سها ههههه طب اوعي وزقت اسر وقامت ذهبت إلى الطاوله الموجود عليها الطعام وجلست تتناول الطعام
اسر: دي شكل واحده تعبانه وكانت بتموت
سها الله مكولش
اسر: لا ازي اتزفتي يا ختي
سها ما تيجي تتزفت معيا
اسر: لا شكرا عديمه الدم تفصليني من اللحظه الرومانسيه ال مش بتيجي ال من كل عيد للعيد عشان الاكل.

سها وهو اي اكل ياغبي دي بيتزا
اسر: صبرني يارب اروح انام احسن بدل ما اقتلها واعماي حسابك تجهزي بدري عشان نرجع القصر عشان كتب الكتاب
سها متقلقش نام وهات البطبخه دي اكلها ونام انت مطمن
اسر: عيله مقرفه حتى الامثال يا شيخه بتضربيها عن الاكل
وتركها اسر وتوجه إلى الفراش.

عاد عصام إلى غرفته وهو مهموم وخايف جداا من المجهول والقي نظره على ملاكه التي تنام كحوريه فقترب منها وجلس بجانبها
عصام: بصوت منخفض وهو يمسد على شعرها وبتامل جمالها
انتي اجمل حاجه في حياتي ياحبيبتي انتي ال فعلا غيرتيلي كل حياتي وخايف تكوني نقطه ضعف الكل يستغلها عشان ينتقم مني بس مش هسمح لاي مخلوق ياذيكي وفضل عصام يتاملها حتى غلبه النوم فنام مكانه.

عند اسر ظل مستيقظ لم يدق طعم النوم
اسر: بت ياسها قومي
سها اي يا اسر سبني انام عايز ايه
اسر: يالا نرجع القصر
سها الوقتي ليه مش قولت اننا هنفضل هنا للصبح
اسر: لا قومي هنرجع
سها ليه
اسر: مش عارف انام من غير خالد
سها انفجرت من الضحك هههههههههه ايه هههههههه ازي ههههههه طب بعد الجواز ههههههه خالد هيجي ينام جنبك ههههههههه
اسر: بت احترمي نفسك
سها ههههههههههه مش قادره مسخره ههههههه.

اسر: شدها طب يالا ياختي بدل ما اوريكي المسخره بجد
سها طب ياخويا متزوقش ماشيه.

في غرفه خالد
اسر: رزع الباب خالود حبيب قلبي وحشتني
خالد: بفزع انت ايه ال جابك يا حيوان انت مش كنت هتبات بره
اسر: معرفتش والله ابات بعيد عنك عشان متزعلش
خالد: ومين قالك اني متزفت زعلان
اسر: بس انا ال زعلان انك عرفت تنام من غيري يا خاين
خالد: خاين مين باحيوان انت يا زباله بره يالا حرام عليك نفسي انام يوم مزاجي مرتاح غور من وشي واتقي شري احسنلك
اسر: انا هنام هنا يعني هنام يا ابو نسب
خالد: متقلش ابو زفت.

اسر: هههه ماشي يا خالود تصبح على خير
خالد: الرحمه يارب اقتله واخلص بس لا مينفعش بكره احلي يوم في حياتي مش هعكنن عليا اليوم بسبب الحيوان ده
خالد: نام نام ياخويا.

في بدايه يوم جديد ملي بالاحداث الجديده
تستقيظ ندى من نومها فتري اميرها
ندى: صباح الخير
عصام: احلي صباح في الدنيا لاحلي ملكه احتلت عرش قلبي
ندى: ههه كل ده
عصام: ول جي اكتر من كده
ندى: ههه انا شكلي كدا يابوص اخدت على دلعك الحلو ده
عصام: بس كدا انا هدلعك كل يوم ياقلب البوص
ندى: ههه فين الشوكلا
عصام: يادي الشوكلا اهي ياستي
ندى: كدا احبك يابوص
عصام: ههههه خلاص هجبلك على طول ما دام فيها حب.

في غرفه خالد
اسر: لا لا لا لا لااااااااااا
خالد: قام مفزوع في ايه يالا
اسر: خالد الحمد لله يارب الف حمد وشكر ليك
انا عايش مموتش الحمدلله الحمد لله
خالد: انتي جاي تاسلم هنا في ايه يا حيوان
اسر: حلمت ان سها كلتني مع سندوتش الكفته
خالد: يارجل
اسر: اه والله
خالد: طب حطتت معاك كاتشب ول طحينه
اسر: انت فجاتني مس فاكر الصراحه
خالد: ول بهمك ياحبيبي انا هخلك تفتكر
اسر: اذي
خالد: كدا ياقلبي ومسك الفازه وجري ورا اسر.

اسر: اعقل ياخالد
خالد: انت خليت فبها عقل تعال
اسر: حرام ياخالد النهارده كتب الكتاب
خالد: انا هخليه جنازتك.

ياتري اسر ايه ال هيحصل له.

اضافة رد جديد اضافة موضوع جديد
الصفحة 7 من 21 < 1 13 14 15 16 17 18 19 21 > الأخيرة




المواضيع المتشابهه
عنوان الموضوع الكاتب الردود الزوار آخر رد
برودكاست أحببتك تويتر Love
0 410 Love

الكلمات الدلالية
رواية ، أحببتك ، عشقتك ، كسرتي ، كبريائي ،











الساعة الآن 01:54 AM