logo




أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم في Forum Mixixn، لكي تتمكن من المشاركة ومشاهدة جميع أقسام المنتدى وكافة الميزات ، يجب عليك إنشاء حساب جديد بالتسجيل بالضغط هنا أو تسجيل الدخول اضغط هنا إذا كنت عضواً .




اضافة رد جديد اضافة موضوع جديد

الصفحة 6 من 21 < 1 12 13 14 15 16 17 18 21 > الأخيرة



look/images/icons/i1.gif رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي كبريائي
  22-10-2021 10:37 مساءً   [43]
معلومات الكاتب ▼
تاريخ الإنضمام : 23-09-2021
رقم العضوية : 90
المشاركات : 1272
الجنس :
قوة السمعة : 10
رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي فؤادي للكاتبة آية محمد رفعت الفصل الرابع عشر

ياسمين: عصام بقولك
انصدمت ياسمين بشده ندى حبيبتي وركضت اليها واحتضنتها بشده ندى واحشتني اووي يا حبيبتي
ندى: وانا كمان ياسوسو
ياسمين: انا هروح اقوالهم انك فوقتي وركضت ياسمين لكي تخبر الجميع
عصام: مسك ايدها وقبلها حمدلله على سلامتك ياقلبي
ندى: هو ايه ال حصل انا اخر حاجه كنت فاكرها لما ووقف لسانها عن النطق وشعرت بالاختناق عند تذكرها ماحدث وبدات دموعها بالهبوط وارتجفت عندما تذكرت عندما وضعت في التابوت.

عصام: حضنها بس ياحبيبتي متخفيش انا جانبك مش هسيبك مش هسمح لحد ياذيكي ياعمري انا اسف انا وعدتك اني احميكي وفشلت في دا
ندى: لا انت انقذتني من الموت انا ال بعتذر ياحبيبي اني خضيتك عليا
عصام: حضنها جامد المهم انك رجعتيلي في الاخر
اسر: ايه ده ندوش حبيبه قلبي حمدلله على سلامتك وحشتني اووي يابت
ندى: هههه الله يسلامك
اسر: زق عصام واقعد جنبها حبيبتي بت في حاجات كتير اووي فاتتك لازم احكيلك عليها.

ندى: ههه احكي يا اسوره
اسر: كان لسه هيتكلم ولكن لمح نظره قاتله من عصام كانه يعلم ماذا سيقول
اسر: خلاص يا ندوش بالليل اجيب فشار واجي احكيلك للصبح
ندى: ههه ماشي هستناك
اسر: عسل يا نادو ما تجيبي حضن بقا
عصام: زقه تعال وانا احضنك انا ياخويا
اسر: وعلى ايه ياعم سلام دك نيله وانت شبه كركر كدا
ياسمين: تركض بسعاده بابي بابي عمي ياعمي انتم فين
محمد: تعال ياحبيبتي احنا في المكتب
فدخلت ياسمين ووجدت محمد واحمد وخالد.

خالد: في اي يا حبيبتي
احمد: وعامله كل الدوشه دي ليه
ياسمين: ندى فاقت
محمد: ايه بنتي وصعد إلى الاعلي
وصعد خالد واحمد
في غرفه امال
كانت تجلس سها وامال وسهير
فدخل اسر
موله ايه ده دا سهير وسوسو هنا
سهير: ما تحترم نفسك ياواد انت بلعب معاك
اسر: ياريت يختي تعرفي تلعبي معيا
امال: اسر احترم نفسك اصل اقول لعصام يادبك
اسر: ول تقولي ول اقول خساره فيكم الخبر ال جاي عشان اقول ليكم
سها خبر ايه يا اسر
اسر: ندى فاقت
امال: ايه.

سهير: بجد الحمد لله
اسر: اتفخس على دي عيله بدل مايحلولي بوقي راحين يجروا على ندى يالا اما اروح اغير هدومي
في غرفه ندى كان الجميع سعداء لرجوع ندى إلى وعيها
اسر: ايه ده لو تجمع الحرب العالميه التانيه مش هتتجمعوا كدا سها لو سمعاني كحي وانا هفهم على طول انك موجوده
خالد: طب لو مش موجوده تعمل ايه انت متخلف يالا
عصام: وغبي
خالد: وغبي
احمد: وحيوان
خالد: وحيوان
اسر: بس اي كميه الشتيم دي هو سؤال الزفته هنا ول فين.

ياسمين: هههه زفتتك تحت في المطبخ بتقتحم الاكل
اسر: بص في الساعه بس لسه ربع ساعه عن الغدا
سهير: هي الحمد لله مش بتزعل حد هتلقيها على الغدا اول واحده
اسر: لا الموضوع ده لازم يوقف لحد كدا دا زاد اووي
ونزل اسر
فوجد سها تجلس على المنضده في المطبخ وامامها كل انواع اصناف البيض والشيفات تعمل على قدم وساق و كل ما طبق يخلص يعملو غيره ويقدموه ليها
اسر: اي كل ده.

سها تتحدث والاكل في بقها اسر حبيبي تعال امال لو هتاكلي هتعملي ايه
اسر: كل دي تصبيره ايه كل ده
سها دا بيض بس
اسر: كل ده وبس يا مفتريه
سها انا بمووت في البيض
اسر: ال بيحب البيض بياكل 2او3 مش نص طبق بيض
سها الله بلاش اكل يعني عما الغدا يتحط
اسر: انتي لسه هتتغدي
سها امال اموت يعني من قله الاكل
اسر: لا دانا ال هموتك تعالي
جرت سها اسر بيجري لقي الشيف واقف في ايده (بالبلدي كدا ماصوصه )اسر شدها منه اي دي.

الشيف مغرفه يافندم
اسر: انت هتفتي ياعم متقول معلقه كبيره وتخلصنا
وشلها وجري ورا سها
سها تصرخ الحقوني
اسر: تعالي والله لاخليكي تجري لحد ماتخسي خالص يانا يانتي ومسكها وبيضربها وهي تصرخ الحقوني
في غرفه ندى
سهير: الف سلامه عليكي ياندو
امال: والله القصر كان مضلم من غيرك
احمد: اخدها في حضنه الحمد لله
عصام: مش كده يا والدي وشد ندى وحصنها عندك ماما عيب
الجميع ههههه
سها اااه الحقوني
محمد: ايه الصوت ده.

احمد: اكيد الحيوان اسر بيضربها
محمد: طب انزل يا عصام يابني شوف في اي
عصام: انا زهقت من الاتنين دول
سها الله يخربيتكم الواد هيموتني الحقوني
خالد: تعال يا عصام نشوف في اي
ندى: سها حرام هههه
ياسمين: سبيه يادبها دي 10 مره تاكل النهارده
احمد: ههههه نفسي اشوفها في وقت مش بتاكل فيه
امال: هههههه اسر هيجراله حاجه منها
احمد: ياريت عشان نخلص منهم الاتنين
في الاسفل
سها الحقوني
اسر: اقعدتي ليه
سها معتش قادره اجري.

اسر: كويس تعالي بقا
سها اااه
عصام: ايه ال بيحصل هنا ده
سها جرت عند عصام وخالد
سها الحقوني انشالله يخليلكوا عيلكوا
خالد: مش عارف ليه بحب الدعوه دي
عصام: احنا في اي ول في ايه
اسر: تعالي هنا والله لنضربي
خالد: مسك المغرفه من ايده
اي دي
اسر: انا اعرف لقيتها في المطبخ بس شكلها حلو
خالد: ضربه بيها
اسر: اااه بتوجع ياحيوان
خالد: ضربه تاني
سها ايوه كدا هاتولي حقي من الظالم ده.

هههه شوفت يا اسر طول ما سلايفي موجدين مش هتعرف تعملي حاجه
عصام: احنا هنجبلك حقك وكل حاجه بس ايه سلايففك دي
خالد: اوعي تكون شتيمه يابت
اسر: اااه
الاتنين بصوله
اسر: عليا النعمه ما اعرف حاجه
سها هههه هفهمكم بصوا مش انتم اخوات جوزي المستقبلي قولوا انشالله
اسر: انشالله لا لا لا
خالد: كملي
سها حدانا في البلد اخو البعل يبقا سلف
عصام: بعل اسر خالص عليها
سها لا لا لا لا لا لاااااااا.

عصام: يخرببتك ودني انتي مركبه ميكروفون في صوتك
خالد: اطلعي ياشيخه ربنا يهدك وتشوري زي الخرسه
هنيه الغدا جاهز ياعصام بيه
سها قشطه يالا عشان نتغدا
اسر:
سها مسكت ايده يالا يا اسوره يا حبيبي
اسر: تما تجيبي حضن بقا
سها لا ياخفه لما نتجوز ياخويا
على الغدا تجلس جميع العائله اسر بصوت عالي افزع الجميع انا عايز اتجوز
محمد: في يا اسر خضتنا يابني
اسر: انا عايز اتجوز يابو لهب بدل ما اتجوز على نفسي.

خالد: اول مره تقول حاجه صح
احنا عايزين نتجوز ياعمي
عصام: وانا بقول كده برضو
احمد: لا دانتم حالتكم صعبه
اسر: جدا جدا ياحاج
محمد: خهههه طب خلاص البنات وشهم قلب الوان
سها وهي تاكل الطعام مين ده ياخال
عصام: لا دي حاله بعيد عنك مبتجيش ال لندي وياسمين
الجميع هههههه
احمد: خلاص كتب الكتاب بعد بكره والفرح الاسبوع الجاي.


look/images/icons/i1.gif رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي كبريائي
  22-10-2021 10:39 مساءً   [44]
معلومات الكاتب ▼
تاريخ الإنضمام : 23-09-2021
رقم العضوية : 90
المشاركات : 1272
الجنس :
قوة السمعة : 10
رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي فؤادي للكاتبة آية محمد رفعت الفصل الخامس عشر

ياسمين: بزعر لا انا مش عايزه اتجوز
محمد: هو ايه ال مش عايزه
ياسمين: بتوتر لا مقصدش بس ندى اكيد لسه تعبانه
احمد: ياحبيبتي الفرح بعد اسبوع هتكون ندى بقت كويسه ول انتي رايك ايه يا ندى
ندى: بخجل شديد ال تشوفه ياعمي
محمد: ندى معندهاش اعتراض اهي يبقي خلاص كتب الكتاب بعد بكره والفرح انشاء الله بعد اسبوع
ياسمين: اتوترت جدااااا وعصام لاحظ عليها كدا فهو يعرف اخته جدا ويعلم ما تفكر به.

اسر: ينوبك في امنا صواب ياابو لهب اقدم الفرح شويا نفسي في بوسه ياجدعان هموت
عصام: ما تحترم نفسك بقا يا حيوان انت
اسر: اه ياخويا مانت مقضيها احضان وقلبي وعمري هتحس بال زي حالاتي ازي
عصام: بتقول حاجه يا اسر
اسر: انا ابدا دان بدعي ان ربنا يكتر من امثالك
وكالعاده خالد ال سمع لانه قاعد جنب اسر
خالد: هههههههه تصدق صعبت عليا تعال يا اسر ما اقوالك
اسر: قول ياكبير
خالد: بصوت منخفض يعني ياغبي لازم تستاذن عشان تبوس.

اسر: اكيد افرض انها ما كنتش مستعده
خالد: صبرني يارب
سها بتاكل اسر ادني الطبق ال ادمك ده الله يكرمك
اسر: ليه
سها اكله انا اصل انت شكلك تخنت اووي اليومين دول والفرح اقرب وانا خايفه على بريستيجك ادام الناس وانت قاعد بكرشك ادمك
اسر: تصدقي صح خدي ياختي
وسها اكلته كله
اسر:
اسر: شد خالد المصدوم زيه بالظبط
اسر: بذمتك دي منظر واحده تتباس طب ابوسها من اي زاويه بالظبط
خالد: بصراحه لا
اسر: شوفت
ندى: ههههههههههههههه.

خالد: بتضحكي على ايه ياندي
ندى: هههههه اصل سمعتكم
عصام: ههههه وسمعتي ايه بقا
اسر: مسك ندى والله يا ندى ان اتكلمتي لكون
عصام: لتكون ايه يالا
اسر: مموت سها
سها وسها مالها ياخويا ماتولعوا بجاز انت وهي
محمد: بس ايه في ايه
اسر: كمل انت اكل ياعمي
احمد: وانا بقول كده برضو كل كل
ندى: انا اولع ياحيوانه
سها بت احترمي نفسك انا مش راضيه ازعلك عشان لسه تعبانه
ندى: كدا
سها ايوه
ندى: طيب وحدفت عليها طبق الشوربه.

عصام: ايه ال عملتيه دي ياندي
ندى: تستهل دي عايزه تولع فيا
سها اه يا زباله يا واطيه بتشربي شوربه خضار من غيري.

خالد: ايه ده ياجدع هو في كدا
اسر: حدف عليها السلطه
وفي سلطه كمان ياختي ابو لهب اعفيني من الطلب ده ول كأني قولت حاجه مالها العزوبيه عسل وال انتم ايه رايكم ياشباب
عصام: لاتعليق
امال: الله يكون في عونك ياحبيبي
سهير: انت ادبست يا معلم
ندى: ههههه مفيش رجوع يا اسوره
احمد: طب استاذن انا بقا
محمد: خدني معاك يا احمد
وخلع الجميع ههههههههههه
في المساء
في غرفه ياسمين تجلس شارده
فيدق الباب
عصام: ينفع ادخل.

ياسمين: عصام تعال
عصام: اقعد جنب ياسمين
عصام: احكيلي
ياسمين: عن ايه
عصام: عن سبب خوفك من الجواز
ياسمين: بدهشه انت عرفت ازاي
عصام: يابت دانا افهمك اكتر من نفسك دانتي بنتي مش اختي يا هبله
ياسمين: احتضنت اخيه وبكت بشده
عصام: مالك يا حبيبتي احكيلي
ياسمين: مش عارفه ياعصام حاسه ان قلبي مقبوض وخايفه
عصام: بعدها عن حضنه ليه ياياسمين ليه خايفه انتي مش بتحبي خالد
ياسمين: طبعا بحبه بس.

ثم توقفت عن الحديث وخجلت بشده واحمر وجهها
ففهم عصام على الفور فهو ذكي جداا
عصام: بصوت حنون ياسمين انا عارف انتي بتفكري في اي بس صدقني ياحبيبتي خالد بيحبك اووي لا ده انا بشوف في عينه نظرات عشق ليكي اكيد هيتفهم الوضع ال انتي مريتي بيه وانتي كمان لازم تنسي يا ياسمين
ياسمين: بدموع مش قادره ياعصام كل يوم بشوف ال حصل ادامي وبيتكرر.

عصام: مسح دموعها و حضنها مع الوقت هنتسي ياحبيبتي بس بقا يابت بدل ما اروح اقول لخالد ياسمين غيرت رايها
ياسمين: ايه لا ابدااا
عصام: هههههه طب ياختي تصبحي على خير هموت وانام
وطلع عصام عشان يروح اوضته لقي
اسر: وندى بياكلو فشار وندى واضح عليها انها هتقتل حد
اسر: اه والله يا ندوش والبت ياختي شافته من هنا وسرحت في عنيه الزرقه
ندى: وهو اكيد كان مبسوط طبعا مانا في سابع نومه.

اسر: يارتها جيت على دي ده في واحده كمان اسمه ايه يا واد يا اسوره اه افتكرت مايا اورورا بين.
ندى: كمان
اسر: اه انا عارف البنات هتموت عليه هو وخالد على ايه بل نيله دانا احلي منهم
اسر: لا لا لا دا عصام عسل انتي ازاي تغلطي في اخويا وانا عايش انتي اتجننتي
ندى: انت مجنون يالا
اسر: بصي وراكي يا غبيبه
ندى: لقيت عصام قاعد على كرسي واقعد حطط رجل على رجل
عصام: خلصت كلام ول لسه في حاجه عايز تقولها
اسر: خالصت.

عصام: تمام وفي لمح البصر كان عصام ينهال عليه بالضربات
اسر: ااه ندى الحقني
ندى: سبيه يا عصام
ندى: لقيت خالد طالع على السلم
ندى: خالد تعال الحق ا
خالد: متكمليش هم فين
ندى: ههههه هناك
وكالعاده ذهب خالد ليفض الخناق
ياسمين: سمعت صوت اسر طلعت نشوف في اي
ياسمين: عصام سيبه
عصام: ابعدي يا ياسمين الحيوان ده لازم يتربا
ياسمين: عمل ايه بس
ندى: هههه كان بيوحيني على عصام
خالد: انت جبت سيرتي ياض
ندى: هههه لا خلاص سيبه ياعصام.

عصام: لا تعال بقا يا خفيف
خالد: نجح اخيرا في انتشال اسر من ايد عصام
اسر: والله لاوريكم يا كلاب
ونزل تحت هنيه بت يا هنيه
هنيةنعم يا اسر بيه
هاتلي خرطوم ووصليه بس يكون كبير عشان يوصل الدور الاول ول اقولك هاتي الخرطوم وانا اوصله من الحمام ال فوق
هنيه ليه كدا
اسر: اسمعي الكلام ال اقوله
ثم بابتسامه شيطانيه والله لاوريكم ياكلاب
في الاعلي يجلس في التراس عصام وندى وخالد وياسمين
ندى: مين بقا مايا ارورا دي.

خالد: هو اسر لحق
ياسمين: ايوه لحق باخويا انت خايف عليها كدليه
عصام: هههه ظهر الحق شوفتي ياقلبي انتي ظلمتني مايا دي تبع خالد
خالد: جبان
عصام: بصوت منخفض لا مش جبان بس مش عايز ازعل روحي يا حيوان
خالد: كده طيب
شوفوا بقا يا جماعه مايا دي تبقا
اسر: تبقي الدش ههههه خدوا بقا ورشهم بالخرطوم
عصام: ايه ده يا حيوان
اسر: ميه يا خويا
خالد: بس يالا ا
ياسمين: بس يا اسر بطل هزار
ندى: اه عيني.

عصام: حضن ندى عشان يحميها من الميه والاتنين فضلوا واقفين يبصوا لبعض عصام منع وصول الميه ليها بسبب ضخامه جسده الرياضي
خالد: نجح في الوصول لاسر
خالد: طب خد بقا وغرقوه بالميه وياسمين ضربته بتغرقنا يا زباله وانا ال جايه احوش عنك
اسر: بس خلاص حرمت
سها الله ايه ده محدش يقولي ان في هنا بسين
اسر: زقها طب خشي ياختي
اسر: جري
وياسمين بتعصر هدومها غبي
سها ااه رجلي اقيمني يا خالد
خالد: ساعدها في النهوض.

خالد: سها انتي كام كيلو
سها 69 كيلو ليه
خالد: لا اكيد في غلط في الموضوع اتاكدي تاني
انا هروح اغير هدومي مش بالا ياعصام
عصام: متخشب مكانه يتامل ندى بحب شديد وندى تتامل عيناه التي تشبه السماء
خالد: واقفةجانبهم ندى عصام انتم كويسن
عصام: هز ندى
ندى: ها
خالد: ها ايه نمتي وانتي واقفه
ندى: خجلت بشده عندما اتبهت للوضع ال هي عليه فكانت تتشبس بملابس عصام وقريبه جدا منه
خالد: هعديها المره دي.

عصام: لا يا خويا دي كلها 24 ساعه وتبقا حرم عصام الدالي
خالد: ماشي يا بوص خد راحتك يا خويا
ياسمين: بس بقا يا خالد
خالد: راحلها نعم يا قلب خالد با روح خالد وحضنها
عصام: انت بتعمل ايه يا حيوان
خالد: بنفس لهجه عصام في ايه يا خويا دي كلها 24 ساعه وتبقا حرم خالد الدالي
فضحك الجميع وذهبوا إلى غرفهم لتبديل ملابسهم
في غرفه خالد
اسر: خلاص بقا يا خالد كل ده شغل على اللاب عايز انام
خالد: ما تنام يا خويا هو انا هرضعك.

اسر: مش بعرف انام ال جنبك
خالد: وهو يغلق اللاب طب بالنسبه للفرح ال اخر الاسبوع ده
اسر: متفكرنيش امانه عليك يا خالد كل ساعه تكلمني تطمن ان امنا الغوله دي ما كلتنيش
خالد: ههههه من عنيا ان عندي كام اسوره
اسر: حبيبي يا ابو نسب
خالد: تب اتخمد بقا يا حيوان
في الصباح
في الشركه
عصام: ها يا خالد ايه اخبار المصانع
خالد: تمام انا لسه جاي من هناك حالا
عصام: والاجهزه الجديده وصلت
خالد: وصلوا النهارده في الشحن
عصام: تمام.

خالد: عصام
عصام: نعم في حاجه تانيه
خالد: اه
عصام: في ايه
خالد: كنت عايزك تساعدني اجيب هديه لياسمين بمناسبه كتب الكتاب
عصام: وانا اساعدك ليه انشاء الله
خالد: عشان مش عارف هي بتحب ايه وبعدين انا بالمقابل هساعدك تجيب لندي حاجه بتحبها
عصام: اوك موافق
اسر: فل عليكم معكم
خالد: معنا في اي انت عارف احنا بنتكلم في اي
اسر: في اي
عصام: هدايا
اسر: لمين
خالد: ياسمين وندى تحب تجيب حاجه لسها هديه.

اسر: انا اجبلها هديه هي دي بتفهم في الهدايا دي لو جبتلها طبق بيض هتبوسني من هنا وهنا.


look/images/icons/i1.gif رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي كبريائي
  22-10-2021 10:40 مساءً   [45]
معلومات الكاتب ▼
تاريخ الإنضمام : 23-09-2021
رقم العضوية : 90
المشاركات : 1272
الجنس :
قوة السمعة : 10
رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي فؤادي للكاتبة آية محمد رفعت الفصل السادس عشر

خالد: طبق بيض
عصام: اشمعنا يعني
اسر: بتحب البيض اووي دي بتفطر بنص طبق ياعم
خالد: ههههه
يدق الباب
عصام: ادخل
السكرتيره في واحده بره يافندم عايزه تقابل اسر بيه
اسر: عايزاني انا
السكرتيره ايوه يا فندم
اسر: قشطه دخليها المكتب وانا جاي فورا
السكرتيره حاضر يافندم
عصام: واحده وعايزه اسر
خالد: تب تيجي ازي دي
اسر: امال ايه يا بني دانا اسر الدالي سلاموز اما اشوف الحته دي عايزه ايه.

وذهب اسر إلى غرفه المكتب فوجدها تقف وهي تعطيه ظهرها
اسر: حضرتك طلبتي تشوفني
فالتفت له
اسر: رودينا ايه ال جابك هنا
رودينا اسر انا اتطلقت
اسر: طب واعمل ايه يعني
رودينا يعني خلاص بقيت حره
اسر: برضو مش فاهم
رودنيا اقتربت منه بشده اسر انا لسه بحبك وعايزاك انا لما شوفتك مقدرتش قلبي ضعف متسبنيش يا اسر
اسر: والله طب وابنك ال في بطنك ده ذنبه ايه تحرميه من ابوه
رودينا مش عايزاه هتخلص منه عشانك
اسر: بجد.

رودينا بجد ياحبيبي وقربت منه بشده حتى تقبله
اسر: استني مش لما نتجوز الاول
رودينا بسعاده لتحقيق هدفها بجد
اسر: بابتسامه اكيد بس في مشكله صغيره
رودينا مشكله ايه
اسر: بابا مش هيوافق
رودينا نتجوز عرفي ونحطه ادام الامر الواقع
اسر: تصدقي فكره وحضنها حبيبتي انا بحبك اوووي متصوريش اد ايه
في مكتب خالد
ياسمين: ممكن ادخل
خالد: ياسمين تعالي ياحبيبتي
ياسمين: دخلت وهي بتتفرج على مكتب خالد.

هي دخلته قبل كدا بس كانت مره واحده بس
خالد: ها عجبك
ياسمبن اه جدا وكانت تنظر إلى المكتب
خالد: انا بتكلم على الورد
ياسمين: خجلت بشده اه جميل ميرسي على زوقك بس عرفت منين اني بحب الورد الابيض.
خالد: قلبي قالي هههههه الصراحه استعنت بمساعده عصام
ياسمين: ههه احلي حاجه بحبها فيك صراحتك دي
خالد: بزعل مصطنع بتحبي صراحتي بس
ياسمين: بخجل لا بحب فيك حاجات كتير
خالد: وهو يقترب منها حاجات زي ايه.

ياسمين: وهي تكاد تموت من قربه المهلك لها ها
خالد: بابتسامه ساحره بتحبي فيا ايه وهو يقترب منها اكثر
ياسمين: ابعد عايزه اروح لندي
خالد: لا
ياسمين: خالد ابعد
خالد: لا وظل يقترب منها
ياسمين: حست انها بتتخنق في دوامه ذكريات بشعه بتطردها
ندى: خالد كنت عايزه ا
ياسمبن بعدت خالد
ندى: اسفه واضح اني جيت في الوقت الغلط انا خرجه
ياسمين: لا استني
خالد: ندى انتي ايه ال خرجك دلوقتي ياحبيبتي انتي لسه تعبانه.

ندى: لا الحمد لله انا بقيت كويسه جدا ايه ده هي سها فين
ياسمين: عند اسر
خالد: الله انتم هنا كلكم بقا ايه التجمع ده شوشو ابتدي يلعب في دمغي
ندى: هههههه لا ول يلعب ول حاجه احنا كنا رايحين نشتري فساتين عشان كتب الكتاب فقولنا نعدي عليكم
خالد: بس مش شايف معكم شنط ول ايه حاجه
ياسمين: بعتنا الحاجه مع السواق
خالد: اه بعتم الحاجه وقولتم نروح نقرف في الجماعه دي شويه
ندى: هههههه ما هو واضح اننا فعلا عطلناك عههههههه.

ياسمين: اتكسفت موت وسابتهم ومشيت
عند اسر في المكتب
اسر: وهو يحتضن رودينا انا بحبك اووي
ثم اكمل بمكر عشانك هبعد عن الكل مش عايز حاجه غيرك هقف ضد اهلي وهتحدهم كلهم حتى لو بابا حرمني من الميراث انتي عندي اهم يعني انتي تتخلي عن ابنك وانا مش هتخالي عن شويه فلوس انتي عندي بالدنيا كلها
رودينا بصدمه ايه هو هيحرمك من الميراث
اسر: اكيد مش هتجوز من وراه.

رودينا لا يبقا نبعد عن الفكره دي احنا ممكن نفضل مع بعض من غير جواز
انا بحبك يا اسر انا
اسر: ضربها بشده على وجهها قلما فارتطمت بالارض من شدته
اسر: انتي ايه انتي احقر انسانه انا قبلتها في حياتي انا مش عارف انا ازي كنت بحبك في يوم من الايام انتي ايه انتي استحاله تكوني بني ادمه ياه الفلوس تعمل كل ده لدرجادي عايزه تضحي بابنك انا مكنتش اعرف انك بالواسخه دي
رودينا عشان بحبك هتخلي عنه عشانك.

اسر: لا دا عشان بتحبي نفسك والفلوس كل حاجه في حياتك الفلوس
اخرجي من حياتي انا مش عايز اشوفك تاني بره اخرجي بره
رودينا انا بحبك
اسر: وانا بكرهك انا الوقتي عرفت يعني ايه حب انا حبيت بجد عرفت المعني الحقيقي للحب انا مكنتش بحبك انا كنت معجب بيكي مش اكتر يالا اخرجي
رودينا اسر اسمعني
اسر: شدها من شعرها قولتلك اخرجي
في الخارج
تدخل سها فتجد السكرتيره
سها اسر جوه
السكرتيره ايوه يافندم بس معاه ناس
سها ناس مين دي.

السكرتيره واحده معرفهاش اول مره اشوفها
سها طب خلاص انا هدخل
رودينا لمحت سها وهي دخله فحضنت اسر
وانا كمان بحبك اووي
سها دخلت على اسر لقيت باب المكتب مفتوح
سها اس
استحوذت عليها حاله من الصدمه
سها اتخشبت مكانها
اسر: سها
سها لم تتحدث فقط دعت نظراتها تخرج ما يكن بدخلها كانت نظراتها قاتله
اسر: سها اسمعيني
سها بدموع ليه ليه يا اسر انا عملت فيك ايه انا حبيبتك.

ليه حرام عليك انا كنت هبعد وانت ال وافقتني وقولتلي انك بتحبني ليه تعمل فيا كدا ليه تكسرني بالشكل ده
اسر: سها انتي فهمتي غلط
رودينا خلاص يا اسر هي عرفت الكدب مش هينفع وكدا كدا هتعرف لما نتجوز
سها بصدمه تتجوز
اسر: اخرسي وشدها من ايدها اخرجي من هنا ومش عايز اشوف وشك تاني وشد اسر رودينا ورماها بره امام الشركه
اسر: وهو يوجه كلامه للسكيرتي
الحيوانه دي مشفهاش هنا تاني فهمين
وسابهم ورجع مكتبه
اسر: سها سها.

فلم يجد سها فطلب السكرتيره
السكرتيره نعم يافندم
اسر: سها فين
السكرتيره مشت يا اسر بيه
اسر: بس انا لسه راجع من بره مشفتهاش
السكرتيره طلعت من الباب الخلفي
اسر: راكض حتى يلحق بسها
سها تمشي شارده حزينه ولم تنتبه لصوت الناس وهي تصرخ لها ولم تري الشاحنه المتوجه اليها.

سها اتبهت اخيرا لصراخ الناس فالتفت لكي تري ماسبب صراخهم ففزعت بشده وصرخت وظنت انها نهايتها ولكنها نجت من الموت في لمح البصر احد ما انتشالها من امام الشاحنه ويحتضنها بشده
اسر: انتي مجنونه كنتي هتموتي ياغبيه
سها مسبتنيش ليه اموت احسن من ال انا فيه
اسر: ايه ال انتي فيه سها انا مخنتكيش صدقيني دي كدابه انا بحبك انتي والله
سها بس كفيا كفيا كدب حرام عليك.

اسر: بس انا مكدبتش عليكي في حاجه انا فعلا بحبك هي ال جيتلي المكتب وعرضت عليا انها ترجعلي بس انا موافقتش
سها بسخريه وموافقتش ليه مش دي حبيبتك ال ابوك حرمك منها
اسر: كانت حبيبتي بس هي جرحتني مكنتش بتحبني
سها وفيه ايه انها مش بتحبك عادي عيش معاها انت مش هيفرق معاك لانك معندكش احساس.

اسر: بصوت عالي جدا لا عندي عندي كل حاجه يا سها وانا بحذرك للمره الاخيره اوعي تختبري رجولتي وكرمتي لانها هي ال هتفوز خلاص انا ال زهقت مش انتي صح انا معنديش احساس ليه تربطي نفسك بواحد بارد وكل حياته هزار
اسر: قلع دبلته واقترب من سها ومسك ايدها وحط دبلته في ايدها
انا حبيبتك يا سها بس انتي لا
سها بدموع لا بحبك وانت عارف كدا كويس.

اسر: بصوت عالي وعصبيه شديده لا محبينيش الحب يعني ثقه فين ثقتك فيا فين للاسف معدكيش جواب
وسابها ومشي
سها بكت كتيير فعلا اسر عنده حق ازاي صدقت الحيوانه دي
في الشركه
في مكتب خالد
عصام: خالد فين الملف ندى ايه ال جابك هنا
ندى: كنت بشتري شويه حاجات وقولت اعدي عليك بس مش لقيتك في المكتب
عصام: لاني كنت في الاجتماع حاجات ايه ال دي ال بتجبيها
ندى: كنا بنجيب فساتين عشان كتب الكتاب.

عصام: مقولتوش ليه وانا وخالد كنا جبنلكم ال انتو عايزنه
ياسمين: خلاص يا بوص احنا اخترنا كل حاجه
خالد: قلب ابن عم البوص وروحه وعقله و
عصام: ماتحترم نفسك يا جدع انت مش شايفني واقف
خالد: وحضن ياسمين دي مراتي كلها يوم ومحدش يقدر يكلمنا يا خويا
عصام: هههههه ماشي ياعم براحه علينا شويه
فتقطع كلامهم سها
سها اسر فين يا عصام
ندى: سها
ياسمين: مالك بتعيطي ليه
سها عصام فين اسر ارجوك
عصام: مالك يا سها في ايه.

سها انا كويسه بس اسر فين
عصام: معرفش هو خرج من الشركه
سها اقعدت وانهارت
خالد: يا سها قولي فيكي ايه
ندى: اتكلمي اسر عاملك حاجه
فقصت سها كل شئ حدث لهم وما راته
خالد: البنت دي زودتها اووي
عصام: وانتي اصلا ازي تصدقيها
سها يعني عايزني اعمل ايه انا لقيتها في حضنه
عصام: انتي ال ادتيها فرصه انها تعمل كدا لانها عارفه انك مش هتثقي فيه
ندى: اهدي شويه ياعصام
سها انا غلطانه بس اناعايزه اعتذر منه انا بحبه.

خالد: خلاص يا سها انا هوصله وانشاء الله خير
عصام: خالد خد ندى وياسمين ورجعهم القصر وانا هخد سها لاسر اكيد في المكان ال بيرحله لما بيديق
خالد: اوك يالا يا ياسمين
في سياره عصام
عصام: سها انا اسف مقصدوش اعلي صوتي عليكي بس انا بنصحك انتي بالنسبالي ذي ياسمين
سها عارفه ياعصام انا غلطت بس مقدرتش.

عصام: حاولي تتحكمي في غضبك وتثقي فيه اسر ممكن يكون بيهزر كتير حتى في اصعب مواقف بيعدي بيها بس دا مش ضعف منه بالعكس دي قوه
قوه غربيه عند اسر بس مش بيحب حد يشوفه ضعيف او انه يشوف حد حزين بسببه
فعشان كدا حاولي مش تجرحيه تاني
سها تفتكر هيسامحني
عصام: متخافيش هخليه يسامحك بدل ما اعلقه
سها ههههه كدا اقعد براحتي اكيد هيسامحني.

اضافة رد جديد اضافة موضوع جديد
الصفحة 6 من 21 < 1 12 13 14 15 16 17 18 21 > الأخيرة




المواضيع المتشابهه
عنوان الموضوع الكاتب الردود الزوار آخر رد
برودكاست أحببتك تويتر Love
0 410 Love

الكلمات الدلالية
رواية ، أحببتك ، عشقتك ، كسرتي ، كبريائي ،











الساعة الآن 01:57 AM