logo




أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم في Forum Mixixn، لكي تتمكن من المشاركة ومشاهدة جميع أقسام المنتدى وكافة الميزات ، يجب عليك إنشاء حساب جديد بالتسجيل بالضغط هنا أو تسجيل الدخول اضغط هنا إذا كنت عضواً .




اضافة رد جديد اضافة موضوع جديد

الصفحة 6 من 21 < 1 10 11 12 13 14 15 16 21 > الأخيرة



look/images/icons/i1.gif رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي كبريائي
  22-10-2021 09:11 مساءً   [37]
معلومات الكاتب ▼
تاريخ الإنضمام : 23-09-2021
رقم العضوية : 90
المشاركات : 1272
الجنس :
قوة السمعة : 10
رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي فؤادي للكاتبة آية محمد رفعت الفصل الثامن

في المساء عاد عصام إلى القصر صف سيارته وتوجه إلى الداخل فوجد ملكه قلبه تجلس فقترب منها فوجد اسر يحتضنها
ندى: بدموع ليه ياسمين متستهلش كل ده انا مش قادره اشوفها كدا ول اقدره اشوف خالد حزين ومهزوم بالشكل ده
اسر: وهو يحتضنها خالد قوي ياندي هيقوم تاني وهو ال هيرجع ياسمين زي الاول
ندى: يارب يا اسر يارب
اسر: زق ندى ايه ياختي استحليتي الحضن ان كان مالي اقعده زعلنه ول حتى تموتي ابو شكلك عكننتي مودي.

ندى: انت بتقول لمين الكلام ده يالا
اسر: بخوف مصطنع اهدي يا رمضان مقصدش
ندى: بحسب
اسر: لا اطرحي ياخفه
ندى: احترم نفسك يا زفت احسنلك
اسر: انتي بتقولي لمين زفت دانتي نهارك اسود
ندى: خلاص يا اسوره ياعسل
اسر: خلاص عفونا عنك
ندى: يخراشي ياناس على الحلاوه
اسر: خلاص يابت الله
ندى: يختي بيضه وطعمه
اسر: خلاص
ندى: انا اقدر ازعلك يا قشطه انتي
اسر: بس يابت بقا
ندى: ههههههه انا عملت حاجه الله.

فصعد عصام إلى غرفته وعلى وجه ابتسامه على طفوله حبيبته واخاه
سها ندوش انتي هنا ياحبيبتي كويس انا قلبت عليكي القصر
اسر: شدت ندى ندوش وحبيبتي تبقا عايزه دليفري
ندى: عايزه ايه ياسها
سها ان كنت عايزكي تيجي معيا بكره اشتري شويه حاجات ليا وانتي عارفه ذوقي زباله فعايزكي تيجي معيا
ندى: هههههههههه ان بعد الظن اثم يااسر
سها بتضحكي على اي وظن ايه
ندى: اسر مفكرك عايزه دليفري.

سها ماانا خلاص طلبت واكلت وزمان الطلب التاني على وصول
ندى: واسر
ندى: بس انتي اكلتي معنا من نص ساعه
اسر: دي اكلت الطلب الاول والتاني في السكه
ندى: طب عن اذنكم انا لازم انام
سها اوكشن ياحبي تصبحي على خير
اسر: هي مالها بردت كدليه استني ياندي ياحبيبتي خدمي معكي
سها مسكت ايده اقعد انا عايزك
اسر: شد ايده وبيدور فيها
ندى: متخافش لسه سليمه ربنا يستر من القادم سلاموز
اسر: لا استني انا جاي معكي.

سها الله مش قولتكم اقعدوا عايزكم
فتدخل هنيه اتفضلي ياهانم السندوتشات ال حضرتك طلبتيها ندى واسر
سها اتاخرتي كدليه هاتي اقعدوا يالا
ندى: قعدت مكلبشه في دراع اسر
اسر: قولي عايزه ايه بس من بعيد متقربيش ايوه كدا كويس ثم بص لندي مش صح كدا كويس
ندى: تفتكر
اسر: ربنا يستر
سها اكلت كل السندوتشات
سها اسمعوا بقا بما ان خالو راجع بكره انا عندي الحل لمشكله ياسمين
اسر: ايه الحل يامعلم
سها ان نقول ان ياسمين اتعرضت لاغتصاب.

اسر: وندى والله دا الحل
سها لا ياغبي هنقوله ان ال اغتصابها هو خالد
ندى: واسر
سها واهو مننا وعلينا
هنيه اتفضلي الدليفري ياهانم
ندى: واسر
سها مش معقول كل ده تاخير متدلوش تبس
ندى: انتي لسه هتاكلي
اسر: الفرح بعد شهرين هقعد معها ازاي دي
اسر: هو انا لوجريت هيحصل حاجه
ندى: لا
والاتنين جرواتابع الفصل الثامن
صعد عصام إلى غرفته وابدل ثيابه ثم توجه إلى غرفه ياسمين ليطمن عليها.

فوجد خالد يجلس بجانبها ويبدو عليه الحزن الشديد
عصام: عامله ايه الوقتي
خالد: زي ماهي مفيش جديد
عصام: وضع يده على كتف خالد هتبقا كويسه ياخالد متخفش
خالد: ولو مبقتش كويسه ياعصام
عصام: متسسلمش بالسهوله دي ياخالد
خالد: صعب اووي يا عصام احساس بشع انت مش حاسس بالنار ال جوايا ثم نظر إلى ياسمين النائمه بفعل المهدئ عارف يعني ايه لما حبيبتك ال كانت بتتحما فيك من الدنيا كلها عايزه حد يحميها منك.

انا لسه فاكر لما اي حد في القصر كان بيديقها كانت بتدور عليا عشان احميها
عصام: انت لو ضعفت ياخالد مش هتعرف ترجعها زي الاول
خالد: غصب عني ياعصام هموت حاسس ان قلبي هيقف لما بشوفها خايفه مني كدا
بس هحاول يالا تصبح على خير
عصام: بحزن على حال ابن عمه وانت من اهله ياصاحبي
عصام: غطا ياسمين وقبل راسها ورجع اوضته لقي
اسر: وندى بينهجوا جامد
ندى: بصت لاسر ثم انفجرت من الضحك
اسر: بتضحكي
ندى: ههههههه
اسر: اسكتي.

ندى: ههههههههه اسفه سكتت شويه ثم انفجرت مره اخري
ندى: هههههه مش قادره ههههههه دي كلت خمس مرات واحنا قاعدين هههههه
اسر: انا خايف بعد الجواز اصحي مالقيش رجلي
ندى: هههههههه اشمعن رجلك ماممكن تاكل ايدك
اسر: لا ياغبيه عشان معرفش اجري
شفتيني وانا بجري بعد ماوقعت
ندى: ههههههههههه كان شكلك مسخره ههههههههههههه هموت مش قادره
اسر: تب اتلمي بدل ما المك ماانتي هتعيشي مع مصاص دماء يعوز بالله.

ندى: نعم قطع لسانك مين ده ال مصاص دماء دا عصوص ده اقمرررررر يخرابي على جماله ول عنيه الزرقه بتوه فيهم ول شعره حرير قمررر بصه واحده منه بتخليني فوق
اسر: طب انزلي ياختي على الارض
ندى: ليه ماانا كويسه فوق
اسر: يابت سيبك منه وتعالي وانا اتجوزك
ندى: ههههههه اتجننت عشان اسيب البوص واتجوزك انت
اسر: ماله انا ياختي مال وجمال وخفه دم
ندى: خليهم يمكن ينفعوك
اسر: يابت اتقي شري
ندى: ياعم روح وانت شبه العرسه كده.

خالد: عصام انت بتعمل ايه هنا
عصام: بتفرج
خالد: على ايه
فاشار عصام على اسر وندى
اسر: انا عرسه تب تعالي بقا
ندى: عيب يااسوره دانا مرات اخوك الكبير
اسر: وايه يعني مرات الكبير احنا حدانا في البلد ان ال غلط لازم يتربا
ندى: هو مين ده ال يتربا يا برطمان مربي
اسر: هههههه تصدقي ليقه
ندى: هههههههههه اه شوفتني وانا بشوح بايدي.

اسر: هههههه عسل بس ياندوش بلاش طوله لسانك عليا اتشطري على البوص ياختي ال مروقك بستغرب انتي ادامه زي الفرخه
ندى: لا ما سمحلكش كله ال كدا عادي يامعلم
خالد: مصدوم معلم عصام اسر جنن ندى
ندى: ههههههههه اما انا فرخه انت تبقا ايه ههههههههههه شكلك تحفه اما بتتعلق في السقف
اسر: انتي عرفتي.

ندى: هههههههه القصر كله عارف واد يااسر العصير ال انت ادتهوني ده تحففه ههههههه طعمه حلو اووووي ادني كمان كوبيه ههههههههههههههه
اسر: ماخلاص ياندي انتي خلاصتيها
ندى: كدا اياك اشوف عصام معلقك كل يوم
عصام: متزعليش ياحبيبتي انتي هتتعلقي انتي كمان
اسر: اهلا ازيك ياحبيبي عامل ايه
ندى: هههههههههه كويس انك جيت طلقني بسرعه عايزه اتجوز اسر ههههههه
خالد: ندى انتي كويسه
ندى: هههههههههههه دانا عسل.

عصام: مسك اسر من قفاه عملت فيها ايه ياحيوان
ندى: هههههههه اسر انا عايزه كمان عصير
عصام: عصير ايه ده انطق لاموتك
اسر: هتموتني عشان شويه عصير اتفضل اهو
خالد: ينهارك اسود دا فيه كحل
اسر: يعني ايه هتموت الواد طلعت صاحبي ال مدهاني ماليش دعوه
عصام: دانا ال هموتك خالد مسك عصام مش وقته ياعصام ده حيوان عمي كلمني وقالي انهم راجعين كمان نص ساعه ولو جيهم وشافوا ندى كدا هنتقتل احنا التلاته
عصام: هم مش جين بكره.

خالد: معرفش عمي اتصل وقالي كده وزمنهم على وصول
عصام: اقتلك واخلص بتشربها كحل
اسر: وانا مالي ياعم حد قالها تشرب منه دي هي ال اتحيلت عليا
خالد: ايه ياحبيبتي هتخنقني سيبي الجرفات
ندى: هههههه انت مش بترد عليا ليه بقولك طلقني
خالد: انتي احوليتي وحدفها على عصام خد ياعم طلق
ندى: ههههههههه يالا
عصام: يالا ايه
ندى: هههههه طلقني
عصام: بص لاسر ولسه رايح له
هنيه عصام بيه البيه الكبير وصل
خالد: يانهار اسود هنعمل ايه.

اسر: ابوس ايدكم اتصرفوا داممكن يقتلني
ندى: هههههههههههههه
عصام: تعالي هنا انتي راحه فين
ندى: هههه هسلم على البيه الكبير هههههههه
خالد: الله يخربيتك ياسر ندى ياحبيبتي فوقي
ندى: هههههههه هو انا اسمي ندى
هههههههههههه يااسر ياكداب امال بتقولي ان اسمي تفيده ليه
اسر: اخرسي هتودينا في دهيه
عصام: اخفي من وشي اصل وقسمن بالله اموتك وانت ياخالد هات جزمه ندى ووراي
عصام: شال ندى.

ندى: ههههههه نزلني الجزمه لا جزمتي انا عايزه الجزمه
عصام: هوشسشش ادلها الجزمه ياعم
خالد: خدي
خالد: استني رايح فين
عصام: هنخبيها فوق في اوضتي ممكن بابا يرحلها اوضتها
ندى: هههههههههه ما تطلقتي بقا الله
خالد: ياحبيبتي انا اخوكي
ندى: مسكت وشه وريني كده هههههههه
عصام: هوششش
ندى: مسكت وش عصام ههههههههه اه انت طلقني بقا
عصام: حاضر هطلقك بس اسكتي هتفضحينا
خالد: انزل يا زفت اشغلهم عما نتصرف في البلاوه الجديده بتاعتك.

اسر: ماشي هنزل
في الاسفل
احمد: هنيه هم فين
هنيه ناموا يااحمد بيه مفيش غير عصام بيه وخالد بيه وانا بلغتهم بوصول حضرتك
اسر: بابا حمدلله على سلامتك
احمد: الله يسلامك يابني
اسر: حمدلله على سلامتك ياعمي
محمد: الله يسلامك يااسر خالد فين
اسر: فوق هو وعصام وجين وراي
في غرفه عصام
ندى: هههههههه الاوضه دي حلوه اووي احلي من اوضتي انا عايزها
عصام: ماشي خديها
خالد: هنعمل ايه الوقتي
عصام: انا خلاص زهقت من الزفت ده.

ندى: هههههه طلقني
خالد: دور على طريقه نفوقها بيها
عصام: مش عارف افكر دلوقتي
ندى: ههههههه طلقني بقا
عصام: بس لقيتها نحطها في البانيو
خالد: دمغك كانت فين من ساعتها
ندى: ههههه ياعم يالا عايزه اطلق
عصام: حاضر هطلقك
اخلص ياخالد خش املي البانيو
ندى: هههههههه طلقني طلقنييييي
خالد: هوششش الحق ياعصام ابوس ايدك اتصرف
عصام: انت طالق مرضيه كدا
ندى: هههههههههه تب يالا نتجوز تاني
عصام: منك لله يااسر ياخويا.

واسع كده وشل عصام ندى وحطها في البانيو
ندى: هههههه انا عايزه عصير
خالد: اوك هنجبلك عصير
ندى: شدت عصام يالا عايزه اتجوز واطلق بسرعه عشان امشي
عصام: سيبي التيشرت الحقني ياخالد
خالد: سيبه ياندي
عصام: افتح الميه مش هتفوق كده
خالد: فتح الميه وبدوا يفوقوا ندى
وبعدين طالعوها على السرير
خالد: الحمد لله تمام اووي
عصام: تمام فين ياغبي هدومها مبلوله
خالد: اه صح هنعمل ايه الوقتي
عصام: انزل هات هنيه تغيرلها بسرعه.

خالد: نزل يجيب هنيه
اسر: ها ياخالد عملت ايه
خالد: ولاه امشي من وشي اصل اطلع برقبتك
خالد: قال لهنيه وطلعت غيرلت لندي
وخالد وعصام غيروا هدومهم ونزلوا تحت استقبلوا احمد
وعدي اليوم على خير
ياتري ايه هيحصل لندي وياسمين هتفضل كده كتير وايه موقف احمد لما يعرف ال حصل لبنته.


look/images/icons/i1.gif رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي كبريائي
  22-10-2021 09:12 مساءً   [38]
معلومات الكاتب ▼
تاريخ الإنضمام : 23-09-2021
رقم العضوية : 90
المشاركات : 1272
الجنس :
قوة السمعة : 10
رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي فؤادي للكاتبة آية محمد رفعت الفصل التاسع

في الصباح استيقظت ندى من النوم اه دمغي منك لله يااسر ااااه هموت دمغي بصت لقيت عصام قاعد على الكرسي وحطط رجل على رجل
عصام: هاه فوقتي ول لسه
ندى: بخوف الحمد لله
عصام: في ثانيه كان ادمها مسكها من البيجامه
انا عايز اعرف حاجه متعرفهاش بتتزفتي تشربيها ليه
ندى: عيب ياحبيبي تمسكني كدا والله مااعرف ان فيه كحول بس الفضول غالبني
عصام: والله ابقي خاليه ينفعك بقا
ندى: انت تقصد ايه.

عصام: انتي مش قولتي انك مش عايزني وطلقني وانا طلقتك
ندى: بس احنا مش اتجوزنا
عصام: افترضي كنا متجوزين
ندى: ماخلاص بقا ياعصام الله مكنتش اعرف
عصام: لا مش خلاص
ندى: بدلع طب عشان خاطري
عصام: لا
ندى: اخس عليك يابوص دانا حبيبتك
عصام: بابتسامه ساحره حرام ال بتعمليه فيا ده يابنتي الله يهديكي انتي عايزه ايه بالضبط
ندى: بدلع ول حاجه ها سامحتني ول ادلع زياده وتموت وانت واقف كده
عصام: دانتي ال قصده بقا.

ندى: بضحك ههه بصراحه اه
عصام: كده تب تعالي بقا
ندى: اعقل ياعصام بهزر معك
عصام: تعالي هنا والله ماانا سيبك
عصام: فضل يجري ورا ندى ندى جريت على الحمام وجيت تقفل الباب عصام دخل
عصام: تعالي
ندى: هههه لا ندى وهي بتجري وقعت الشامبو وكانت هتقع
عصام: حسبي وجي يمسكها وقعوالاتنبن في البانيو
ندى: ههههههه
عصام: بتضحكي عجبك كده
ندى: جداا هههه
عصام: تاه في ابتسامتها فقترب منها بشده.

ندى: غرقانه في بحر عنيه الزرقاء فقبلها بمنتهي الرقه وندى اتجوبت معاه فهو حبيبيها بل معشوقها ولكن هل ستدوم السعاده
عصام: ابتعد عنها عندما شعر انها بحاجه إلى الهواء عصام بنفس متقطع بحبك ياملكه قلبي
ندى: خجلت بشده ندى حاولت تقوم وقعت عليه عصام اد ايه انتي جميله وانتي شعرك مبلول وظل يمسد على شعرها
ندى: عصام سبني
عصام: لا انا مستريح كده
ندى: بس انا مش مستريحه كدا اوعي وجريت ندى على اوضتها فخبطتت في محمد.

ندى: بابا حضرتك رجعت امته
محمد: امبارح يابنتي ايه ال عمل فيكي كده
ندى: اصل وقعت في البيسين
محمد: مش تاخدي بالك ياحبيبتي
ندى: اسفه يابابا هو عمي رجع
محمد: اه ياحبيبتي
ندى: تمام هروح اسلم عليه
محمد: هتروحي كدا
ندى: تصدق نسيت اما اروح اغير بسرعه واروحله
محمد: لا حول ولا قوه ال بالله البت اتجننت
في غرفه خالد
يدق محمد الباب
خالد: ادخل
فيدخل محمد خالد بابا اتفضل
محمد: قاعد مالك ياخالد.

خالد: مالي ازي ماانا كويس اهو يابابا
محمد: عليا يا خالد دانا ابص في وشك افهمك على طول داانا ابوك يالا
خالد: قعد وحكي لابوه على كل حاجه
محمد: بصدمه يا حبيبتي يابنتي انا لازم اروحلها
خالد: مينفعش يابابا ياسمين بعد ال حصل بقيت خايفه مننا كلنا اي ضغط هتتعرضله حالتها هتسوء اكتر
محمد: طب واحمد دا كل شويه يسالني عليها
خالد: مش لازم عمي يعرف يابابا حالته هتسوء اكتر
محمد: هحاول وربنا يستر
في غرفه احمد.

امال: حمدلله على سلامتك ياحبيبي
احمد: الله يسلامك ياقلبي
امال: انا مبسوطه انك رجعتلي بخير وطلقت العقربه دي
احمد: عقربه ايه وطلقت مين
امال: متخفش مش هزعل منك اهم حاجه ان الذاكره رجعتلك
احمد: هو انا كمان فقدت الذاكره مين ال قالك الكلام ده
امال: اسر
اسر: فتح الباب مين عايزني
احمد: تعال يا وش النصايب
اسر: عيب كدا يا ابو لهب
احمد: ااه امال طلعي الحيوان ده بره مش اقدر ازعقله.

اسر: بعد كل ال عمالتهولك اتفخس عليك رجل ناقص
امال: بجد يااحمد يعني انتي متجوزتش عليا
احمد: ياغبيه هتجوز ازاي وانا متشدش ادمك كدا الحيوان ده كل مره يستغفلك
امال: اه ياحيوان
اسر: عيب يامله دانا اسوره حبيبك
امال: دانا هموتك النهارده بتستغفلني ياحيوان
اسر: كده يا امال بتبعيني عشان ابو لهب
وجري اسر وامال وراه
محمد: يدخل هههه اسر عامل ايه المرادي
احمد: الحيوان قالها اني متجوز وفقد الذاكره
محمد: هههههههه.

احمد: بتضحك
محمد: هعمل ايه اسر ده نكته والله ههههه
ندى: حمدلله على سلامتك يااحلي عم في الدنيا كدا تخبي على ندوش حبيبتك
احمد: غصب عني ياحبيبتي محبتش اقلقكم
ندى: تقلقنا ايه الكلام ده ياابو حميد اخس عليك
احمد: هههههه ضحكتني يابنتي ابو حميد انتي اتلمتي على اسر
محمد: اسر استحوذ على القصر كله
احمد: امال فين ياسمين مجتش سلمت عليا امبارح ول انهارده هوفي حاجه
ندى: بتوتر لا هي بس تعبانه شويه.

احمد: تعبانه مالها في اي ساعدني يامحمد اشوفها
عصام: دخل مفيش داعي يابابا هي كويسه دا دور برد مش اكتر
محمد: بتوتر اااه وانا روحت بنفسي شوفتها هي خايفه تعديك
احمد: بصوت عالي في اي انتم مخبين عني ايه
خالد: جي على صوتهم العالي
احمد: بنتي مالها انطقوا
خالد: صدقنا ياعمي هي كويسه
احمد: حاول يقوم
محمد: استني بس يااحمد الحركه غلط احنا هنجبهلك تشوفها
احمد: انا هقوم اشوفها بنفسي اوعي.

في غرفه ياسمين تجلس كما هي لاتتحرك من الغرفه حزينه وشها قد تملك عليه الحزن والعناء فيدخل احمد الغرفه بعد فشل محاولات عصام وخالد في اقناعه
احمد: ياسمين مالك ياحبيبتي الف سلامه عليكي
احمد: استغرب لما لقي ياسمين بترجع لورا
ياسمين: بخوف شديد وزعروببكاءلا لا ابعدوا
عني
احمد: وهو بيقرب منها مالك ياحبيبتي
ياسمين: تصرخ لا حرام ابعد سيبني لا وتبكي بحرقه
عصام: دخل بابا كفيا من فضلك اخرج
احمد: بنتي مالها فيها اي.

محمد: اخرج يااحمد واحنا هنفهمك
رفض احمد الخروج وازددت حالته ياسمين سوءا
خالد: قرب على ياسمين
خالد: اهدي والله ماحد هياذيكي
ياسمين: تصرخ بشده
ندى: دخلت ياسمين اول ما شافت ندى جريت عليها وحضنتها جامد وكانت بتترعش كانها بتتحمي فيها
احمد: دموعه نزلت على حال طفلته الصغيره وطلع من الاوضه
احمد: انا عايز اعرف دلوقتي حالا بنتي مالها
اسر: ياسمين اتعرضت لاغتصاب يابابا
احمد: بصدمه شديده دون اي كلمه.

قعد على الكرسي وبكل ثبات ووقار
احمد: مين ال عمل كده
خالد: ادم الحيوان كان جي ينتقم مني
احمد: هوفين دلوقتي
محمد: ناوي على ايه يااحمد
احمد: بصوت هادي هو فين
عصام: في السجن
احمد: سابهم ومشي الكل فهم هو ناوي على ايه بس يستهل اي حد يعمل كدا يستهل يكون عقابه الموت هو ده ال احمد حدده بس مش هيوسخ ايده هو بمعارفه ومكانته الكبيره اقدر يوصله لحكم اعدام
بعد مرور يومين بدون احداث مهمه
في الصالون.

احمد: وبعدين يامحمد ياسمين هتفضل حبسه نفسها كدا كتير
محمد: هنعمل ايه بس يااحمد مانت سمعت الدكتوره قالت ايه
احمد: عارف يامحمد بس غصب عني واحشتني اووي.

في غرفه ياسمين
خالد: دخل على ياسمين فخافت منه
ياسمين: بخوف انت عايز ايه اخرج
خالد: ياسمين حبيبتي اسمعني اديني فرصه بس اتكلم معكي
ياسمين: بصراخ شديد فزع على اثره جميع من في القصر لا ابعد عني لا
خالد: ياسمين والله ماهازيكي
عصام: في ايه ياخالد
احمد: سبها ياخالد اتطلع من هنا
خالد: بعصبيه شديده عصام عمي ارجوكم اخرجوا
احمد: انت مش شايفها حالتها عامله ازاي
عصام: بابا خالد معه حق ادله فرصه
خرج الجميع ال ندى.

خالد: اخرجي ياندي
ياسمين: مسكه في ندى وبتبكي
ندى: لا مش هخرج ياسمين خايفه مش هسيبها
خالد: مسك ندى وفتح الباب وخرجها وقفل الباب
ياسمين: ببكاء انت بتقفل الباب ليه انت عايز ايه
خالد: وهو يضع يده على وجهها ياسمين اسمعني بس
ياسمين: لا لا ابعد عني
خالد: حرام عليكي ال بتعمليه فبا ده انا مستهلش كده منك ليه ياحبيبتي بتعملي كده ثم اقترب منها انا عمري ماهاذيكي في حد في الدنيا ياذي روحه انتي روحي.

ياسمين: بعدت ايده وبخوف شديد لا سبني انا مش عايزاك
خالد: انصدم وقاعد على السرير ومسك دمغه
ثم بصوت مرتفع جداا حتى جميع من بالاسفل سمعوه
خالد: انتي عايزه ايه بالضبط ليه بتعميلي كده ليه بتحبي تشوفني بتعذب ليه بس خلاص انا فاض بيا هو سؤال واحد بس هيوقف عليه كل حاجه انتي عايزاني ول لا
ياسمين: سكتت ومش اتكلمت
خالد: بحزن وبصوت مكتوم يكاد يكون مسموع.

خلاص يا ياسمين عرفت جوابك وقلع دبلته ووضعها على السراحه ونظر لها نظره اخيره كانه يودعها وخرج من القصر باكمله
اما ياسمبن فبمجرد خروج خالد انفجرت من البكاء
ندى: مالك ياياسمين ايه ال حصل
ياسمين: خالد سابني يا ندى
ندى: ايه مستحيل
اما بالاسفل احمد عصام اتصل بخالد فورا دا طلع شكله مخيف
محمد: ربنا يستر انا خايف عليه قوي
اسر: فضل يرن على خالد ولكنه مغلق
بعد 5ساعات
خالد: عاد إلى القصر وصعد غرفته.

عصام: خالد انت كنت فين وايه ال بتعمله ده
خالد: زي ما انت شايف بحضر شنطتتي عشان مسافر
عصام: مسافر فين انت مجنون صح
اسر: خالد لا اوعي تسبنا
خالد: انا مخدش رايكم انا جهزت كل حاجه خلاص
اسر: هتسافر فين
خالد: المانيا هتابع شغلنا هناك
عصام: ليه ياخالد ليه عملت كدا مع ياسمين انت بتحبها.

خالد: بس هي بتقتلني بخوفها مني وانا مش مستعد اعذبها ياعصام الفرح بعد شهرين يعني هتبقا معيا في مكان واحد ازاي وهي خايفه مني كدا خلاص انا حررتها من العلافه دي خلاص
عصام: يعني خلاص ياخالد هتسيبنا
خالد: لازم ابعد ياعصام هوده الحل بس متعرفوش حد ال لما اسافر لان بابا وعمي مش هيسمحولي اني اسافر
اسر: خدني معاك انا مبعرفش انام من غيرك
خالد: مش هينفع يااسر اناهمشي بقا
عصام: سلام ياصاحبي خالي بالك من نفسك.

خالد: حضن عصام جداا فهو ابن عمه وصديق دربه الحيب وسافر خالد وهو بيموت على فراق حبيبته وقسوتها عليه هو عارف انه غصب عنها بس استحملها كتير وبتوجع على وجعها لما يشوفها خايفه منه فقرر يخلصها من هذا الالم
عدت الايام ببطئ شديد على ياسمين ال هتموت من غير خالد ومحتفظه بدبلته في سلسال في رقيبتها وبدات ترجع لطبعيتها
وخالد ال اتحول لكتله من القسوه والشده فهو يعمل بشده كلما يتذكر حيبيه قلبه.

اما عصام فعلاقته بندي زادت عشق وجنون وحب وطبعا القصر لا يخلو من مصائب اسر
في الصباح الباكر استيقظ بطلنا من النوم واغتسل ولبس بداله من اللون الازرق لون جمال عينه فكان وسيم جدا كالعاده
ونزل
عصام: صباح الخير
الجميع صباح النور
احمد: ايه ياعصام خلاصت الاتفاقيه
عصام: متقلقش يابابا كله تمام
محمد: تب كويس معلش يابني من ساعه سفر خالد والدنيا اتدربيكت فوق دمغك
عصام: لا عادي ياعمي بس يارب يعقل وينزل بقا.

وغادر إلى سيارته
ندى: عصام عصام استني
عصام: بابتسامه ساحره نعم ياروح قلب عصام
ندى: بس الله
عصام: ههه اوك سكوت اهو
ندى: متنساش الحفله
عصام: مش ناسي اوك هخلص شغلي بسرعه ونروح
ندى: بسعاده حضنت حبيبها ميرسي ياقلبي.
عصام: باسها باي بقا اتاخرت
ندى: مع السلامه ياحبيبي
غادر عصام إلى الشركه
ندى: ها ياسها هتلبسي ايه في الحفله
سها مش عارفه تعالي نختار لبس
في الشركه.

عصام: مشغول جدا فعليه القيام بعمله وعمل خالد حتى اتي المساء والمعاد المحدد للذهاب للحفله وهو نسي تماما
سها يالا ياندي اتاخرنا تلقيه مش فاضي ياحبيبي يالا
ندى: زعلت كتير وذهبت إلى الحفله الخاصه لمناسبه عيدميلاد احد اقاربهم
عصام: اقعد بيشتغل
السكرتيره الملفات يافندم ال حضرتك طلبتهم
عصام: اوك سيبهم عندك
بعد خروج السكرتيره عصام اقعد يكمل شغل فيدق الهاتف فيرفع السماعه وهو بيوزع نظره على الملفات
عصام: الو.

المتصل اهلا يابوص هههه واحشتني اووي
عصام: مين معيا
المتصل ههههه حد عزيز على قلبك
عصام: انت مين وعايز ايه اخلص انا مش فاضيلك
المتصل لا عيب كدا دانا معيا ليك مفجاءه حلوه اوووي تحب تشوف هي ايه
ندى: بدموع عصام الحقني
عصام: انصدم وترك مافي يده ندى
المتصل ههههه ايه رايك مفجاءه حلوه صح
عصام: قام واقف من على المكتب بعصيبه شديده انت مين ياحيوان وعايز ايه.

المتصل عايز انتقم منك بس لقيت دي ال هتوجعك وبدا يضغط على شعر ندى فصرخت
عصام: سابها ياكلب والله ان لمست شعره واحده منها لكون دفنك مكانك
المتصل هههه دي روح حبيبتك هي ال في ايدي
عصام: اسمع ال انت عايزه هعملهولك بس سابها
المتصل بس انا عايز روحها وبدا يضربها وهي تصرخ
عصام: اسمعني لو في اي عداوه بيبنا فهي مالهاش ذنب ارجوك سابها انتقم مني انا
المتصل حرام البوص بيتوسل اد كده بتحبها.

هههههه اسمع انا عشان بحبك هعملك عرض ان قدرت تفوز دا لو يعني فوزت ودا استحاله هتكسب حياتها ولو خسرت تبقا خسرتها إلى الابد ودي خساره على الموت بصراحه حلوه اووي
عصام: انت عايز ايه
المتصل اسمع معاك 15 دقيقه وتكون في المقابر وحبيبه القلب بتاعتك في قبر من القبور ههههه وريني هتقدر تتطلعها ازي في الوقت ده ولو طلعت الله اعلم اذا كانت عيشه ول لا
عصام: اه ياكلب والله ان عملت فيها حاجه لاكون اقتلك.

المتصل متضيعش وقت وقتك ابتدي من الوقتي.


look/images/icons/i1.gif رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي كبريائي
  22-10-2021 09:15 مساءً   [39]
معلومات الكاتب ▼
تاريخ الإنضمام : 23-09-2021
رقم العضوية : 90
المشاركات : 1272
الجنس :
قوة السمعة : 10
رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي فؤادي للكاتبة آية محمد رفعت الفصل العاشر

المتصل كفيا تضيع وقت
عصام: كان زي المجنون مش عارف يتصرف ازي اخد تلفونه ومفاتيح السياره وركض باقصي سرعه حتى انه لم يهتم بابيه وعمه
اسر: كان رايح مكتب عصام بص شافه بيجري
اسر: عصام عصام
عصام: مرضش على حد
محمد: هو في اي يااحمد عصام ماله
احمد: استر يارب
اسر: انا همشي وراه بالعربيه اشوف في ايه
محمد: بسرعه يااسر وابقي طمنا ياابني
اسر: ركض ورا اخيه.

عصام: في السياره كاد ان يفتعل اكثر من حادث ولكنه نفذ باعجوبه شديده
عصام: وصل المقابر في خلال 12 دقيقه
احمد: السيوافي ظهرله
عصام: اه ياحيوان ياكلب انا كنت عارف انك ال ورا ال حصل والله لقتلك
احمد: السيوافي بص في ساعته ونزع ايد عصام الوقت مش في صالحك يابوص كل ثانيه بتعدي حبيبتك بتفارق الدنيا بس الصراحه ذوقك المرادي عجباني جداا انا والله لو مكنتش مسافر حالا كنت اخدتها معيا اصلها خساره في الموت.

عصام: مسكه من رقبته انت اصلا مش هتلحق تتطلع من هنا انطق ندى فين
احمد: شاور على رجالته فتجمعوا حولين عصام
احمد: انا ممكن اخليهم يقتلوك بس لا مش هعمل كدا كفيا عليك تفحر في المقابر دي عشان تطلع حبيبتك دي لو اختارت المقبره الصح عن اذنك سلام يا بوص
عصام: كان هيموت ازاي هيقدر يعرف انهي مقبره من دول دا لو اعد يدور ندى هتكون ماتت معه بس دقيقه وحبيبته هتموت.

عصام: انهار على الارض والدموع لاول مره تعرف طريقها على وجه
عصام: بصوت عالي حزين ياررب فغمض عينه بثبات ثانيه فتذاكر عندما قال لندي
عصام: انا بحس بيكي وبسمع نبض قلبك لانك قلبي ياندي
عصام: واقف وغمض عينه وترك قلبه ال يدور على ملكته وركض على كل مقبره حتى تخشب مكانه عندما سحب قلبه واحس بنغصه تحتل قلبه عندما مر من امام المقبره.

فحفر بشده وسرعه حتى وجد السلسال التي ترتديه ندى باستمرار فوصل الحفر حتى وجد تابوت فوقف قلبه وهو يزيح الغطا من فوقه فوجد ملكه قلبه مقيده من رجليها وايديها حتى فمها فزلت دموعه بشده وهو يرها في هذا الحال تشبه الموتي
عصام: فكها بسرعه شديده
عصام: ندى ندى حبيبتي انا جيت فوقي
ندى: لارد
عصام: بدموع لا قومي مستحيل تعملي في كده فوقي
ندى: لا رد
عصام: اقعد يضربها على وشها ويحرك يدها ولكن لا رد.

تخشب مكانه عندما مرت ذكري لميس امامه عندما كان يحاول افاقتها وندى تشبهها كثيرا
عصام: حضن ندى بشده ثم بصراخ هيستري لا لا مش هسمحلك تسيبني اقومي ياحبيبتي عشان خاطري متعمليش فيا كده انا بحبك اووي مقدرش اعيش من غيرك
ندى: لا رد
عصام: بصوت عالي جدا لا يارررررب يارب حرام مقدرش استحمل الالم ده لا يارب خد روحي ورجعها هي وبدا يبكي مثل الطفل الصغير.

اسر: معرفش يحصل عصام تاه منه بس كان قريب جدا من المكان اقعد يدور بعربيته لحد ما لمح سياره عصام امام المقابر فصف سيارته ونزل يبحث عن اخيه حتى صدم مما راه
عصام: يحتضن ندى وهي تبدو كانها فقده الحياه
اسر: عصام ندى مالها وايه ال حصل عصام رد طب يالا نلحقها نروح اقرب مستشفي.

عصام: بص لاسر كانه بيحاول يستوعب هو بيقول ايه
اسر: يالا بسرعه
عصام: بالفعل حمل ندى وتوجه إلى السياره اسر ساق السياره وعصام قاعد في الخلف وحضن ندى بشده
عصام: ندى فوقي عشان خاطري
ندى: لا رد
اسر: حزين على اخيه فهو معتاد على ان يراه قويا فلما يراه بهذا الضعف من قبل
بعد عده دقائق وصلوا إلى المشفي
فاسرع الاطباء اليه ووضعها على السرير المتحرك ودخلوا إلى غرفه العمليات.

اما عصام فجلس على المقعد باهمال كانه لا يستوعب ما جري فهل فقد حبيبته إلى الابد اما انه يحلم وسوف يستيقظ بعد قليل
اسر: بلغ العائله باكملها على ما حدث وحضروا جميعا احمد عصام في اي ايه ال حصل لندي
محمد: بنتي مالها حد يرد عليا
اسر: معرفش ياعمي انا مشيت ورا عصام ولقيت ندى كدا معرفش ايه ال حصل بالظبط
سهير: ياحبيبتي يابنتي
امال: اهدي يا سهير انشاء الله خير.

ياسمين: بدموع ومسكت ايد عصام والكل اتفجا ياسمين ايه ال حصل
عصام: حضن اخته المنهاره من العيط فكم يتمني ان يضمه احد كي يخرج مافي قلبه
حتى خالد عندما علم ما حدث للشقيقته استعد للنزول
بعد عده ساعات خرج الطبيب فجري عليه الجميع
احمد: خير يا دكتور طمنا ارجوك
الدكتور ماخبيش عليك يااحمد بيه الحاله صعبه جدا الاوكسجين اتمنع عنها فتره ودا اتسبب في انها دخلت في غيبوبه
محمد: ايه
احمد: طب هتفوق امته.

الدكتور الله اعلم يوم شهر سنه او ممكن تفضل كدا على طول
عصام: انصدم مكنش عارف يصرخ ول يعمل ايه كانه فقد النطق
ياسمين: لا ندى وفضلت تبكي بصوت عالي
حاله من الانهيار الشديد تمالكت الكل فندي تحتل مكانه كبيره في قلوب الجميع
عصام: دخل لملكه قلبه فانصدم وكان كأن قلبه مزق عندما راها شاحبه الوجه كانها في عدد الموتا فقترب منها وهو يرى جميع هذه الاجهزه المخيفه موصله بيها.

عصام: وهو يمسك يدها ندى حبيبتي فوقي عشان خاطري ارجوكي يا ندى متعمليش فيا كدا فوقي انا مقدرش اعيش من غيرك
في الخارج
خالد: وصل إلى المشفي وسال على غرفه اخته وصعد راكضا
خالد: في اي ايه ال حصل وندى مالها
اسر: ندى دخلت في غيبوبه
خالد: ايه ايه ال حصل عشان تدخل في غيبوبه
اسر: السؤال ده جوابه عند عصام
خالد: عصام فين
امال: عند ندى جوه
دخل خالد إلى الغرفه الموجوده فيها ندى.

خالد: وجد عصام يجلس بجانب ندى وهوحزين وما صدمه حقا انه وجده يبكي فعلم بل تاكد ان عصام يعشق ندى
خالد: وضع يده على كتف عصام وهو بيبص لندي
خالد: احمد السيوافي صح
فاق عصام من دوامه افكاره كان خالد انتشاله منها بمجرد ذكر اسم هذا الحقير تحولت عين عصام إلى احمر قاتم من شده الغضب فترك الغرفه دون ان يرد عليه
وتوجه لكي يثأر لحبيبته وملكه قلبه
فعلم خالد ما ينوي عصام القيام به فتوجه وراه بسيارته.

عصام: وصل إلى المخزن
في سياره خالد
خالد: اي ده عصام ايه ال جابه هنا
عصام: نزل ورزع الباب برجله
عثمان كله تمام ياعصام بيه احمد السيوافي ورجالته جوه
عصام: دون رد تواجه إلى الداخل
فوجد احمد مربوط في الكرسي وينظر لعصام بخوف شديد
عصام: كنت مفكر انك هتهرب لا فوق قبل ما تفكر تلعب مع اي حد لازم تقيم قوه عدوك الاول بس انت غبي اووي
خالد: دخل عصام انت ناوي على ايه
عصام: عثمان
عثمان نعم يا عصام بيه.

عصام: فك الحيوان ده هو ورجالته
عثمان بس يافندم
نظره واحده من البوص كانت كافيه لاخراس عثمان والتوجه إلى تنفيذ اوامره
عصام: وهو يواجه كلامه إلى احمد السيوافي
اسمع انا بقا هعمل معك عرض احسن من عرضك ميت مره
انت لو هزمتني انت ورجالتك هتخرج من هنا حي ومش كدا وبس انا هرجعلك كل الفلوس ال انت خسرتها بسببي
خالد: عصام انت مجنون انت عارف هم كام وانت لوحدك
عصام: شاور لخالد انه يصمت وبالفعل خالد صمت.

احمد: السيوافي وايه يضمنلي انهم بعد اما يخلصوا عليك رجالتك هيسبونا
عصام: محدش هيتعرضلك لان كلمتي هنا محدش يقدر يكسرها ها قولت اي
احمد: السيوافي بابتسامه دانت بقا مستعجل على موتك اووي
عصام: بابتسامه ثقه حاجه زي كدا
احمد: بكل ثقه اقتلوه
فهجم رجاله على عصام الذي في لمح البصر كان قد قضي عليهم جميعا.

خالد: ابتسم فهو كان يعلم ان عصام يقدر على هزيمه جيشا كاملا ولكن كان يريد ان يدخل احمد بثقه حتى يرى ثقته بنفسه تتمزق امامه فشعور اقتراب الموت منك اصعب من الموت سريعا
وهذا ما كان يشعر بيه احمد السيوافي
عصام: هم دول ال انت بتتحما فيهم مجرد حشرات افعصهم تحت رجلي اما انت بقا فعقابك معيا عسير
اخذ عصام ينقد بالضربات القاتله على احمد ليه ليه عملت فيها كدا ليه.

واخذ يكيل عليه الضربات الشديده كانه يخرج ما به من الم على فراق حبيبته
احمد: ارحمني
عصام: بصوت عالي جدا وانت مرحمتهاش ليه للاسف انا من غيرها بني ادم عديم الرحمه
عصام: مسك راقبته ولواها
وهمس في ودنه انت اتعديت على ال يخصني وال يتجرا على كدا عقابه الموت وتركه
خالد: ليه ياعصام
عصام: العين بالعين والسن بالسن وهو ال ابتدا
ياخالد
وتركه وتواجه بسيارته إلى المشفي
وخالد وراه
في المشفي.

رفض الطبيب دخول العائله إلى غرفه العنايه فبعد عدد من تواسلات ياسمين سمح لها بالدخول وجلس الجميع في الخارج
ياسمين: ندى فوقي مش انتي كنتي عايزاني اغني معكي هغني بس قومي يا ندى ارجوكي
دخل خالد وعصام إلى غرفه ندى
فوجدوا ياسمين تجلس تبكي بشده وتمسك يد ندى
ياسمين: قومي ياندي
عصام: كفيا ياياسمين
ياسمين: بصت لعصام خاليها تقوم ياعصام خاليها تقوم عشان نرجع القصر.

عصام: خلاص ياياسمين كفيا وسح دموعها بايده عشان خاطري انا مش متحمل اصلا
اسر:
اسر: نعم
عصام: خد ياسمين على القصر
اسر: يالا ياحبيبتي تعالي
ياسمين: جيت تخرج اتقبلت في خالد
فوقف الزمان لحظه التقاء عيناهم
فكم اشتاقك لها وهي اشتاقت اليه
ياسمين: ازيك ياخالد
خالد: تجاهلها ودخل
خالد: مفيش جديد ياعصام
ياسمين: بكت على تجاهل خالد لها
اسر: خدها في حضنه معلشي ياحبيبتي
عصام: ...

اضافة رد جديد اضافة موضوع جديد
الصفحة 6 من 21 < 1 10 11 12 13 14 15 16 21 > الأخيرة




المواضيع المتشابهه
عنوان الموضوع الكاتب الردود الزوار آخر رد
برودكاست أحببتك تويتر Love
0 410 Love

الكلمات الدلالية
رواية ، أحببتك ، عشقتك ، كسرتي ، كبريائي ،











الساعة الآن 04:52 AM