logo




أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم في Forum Mixixn، لكي تتمكن من المشاركة ومشاهدة جميع أقسام المنتدى وكافة الميزات ، يجب عليك إنشاء حساب جديد بالتسجيل بالضغط هنا أو تسجيل الدخول اضغط هنا إذا كنت عضواً .




اضافة رد جديد اضافة موضوع جديد

الصفحة 5 من 21 < 1 9 10 11 12 13 14 15 21 > الأخيرة



look/images/icons/i1.gif رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي كبريائي
  22-10-2021 09:08 مساءً   [34]
معلومات الكاتب ▼
تاريخ الإنضمام : 23-09-2021
رقم العضوية : 90
المشاركات : 1272
الجنس :
قوة السمعة : 10
رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي فؤادي للكاتبة آية محمد رفعت الفصل الخامس

اسر: حمدلله على سلامتك يابو لهب كنت عايز تموت وتسيبني اقرف في مين
احمد: بصوت ضعيف الله يسلامك ياابو لسان طويل
محمد: بس يااسر يابني بقا الله
خالد: ضربه على قفاه مش قالك بس
اسر: كده ياخالد ماشي وانت ياعمي انا طالع اعمل تلفون هيوقف عليه مصير حياتك
محمد: مصير حياتي ليه.

اسر: في بت بره شعرها اصفر وعينها خضره وحاجه ايه اخر منجه اسكعها كام صوره وابعتها لسوسو واقولها جوزك اتجوز عليك المزه دي وانا وخالد ال شهدنا على العقد
محمد: اعمل ما بدالك يااسوره خد راحتك اقوم ياخالد من جنب عمك اقعد يااسر
اسر: ناس تخاف متختشيش
خالد: بابا انت خوفت من كلام الواد المجنون ده
محمد: اديك قولت مجنون وممكن يعملها وسهير عقلها صغير ومش هتصدقني وهتطردني يرضيك ابوك في السن ده يتطرد
خالد: لا.

اسر: كنت عارف
احمد: بصوت ضعيف بس يااسر مضيقش عمك وانت ياخالد ارجع مصر عشان تشوف شغلك
خالد: لا ياعمي انا هرجع معك
احمد: اسمع الكلام ياخالد وخد اسر وارجع
محمد: متتعبش عمك ياابني
خالد: هرجع بكره انشاء الله ان لوسبتك الوقتي البوص هيعلقني
اسر: بجد هتتعلق
خالد: وانت قبلي
اسر: لا هنرجع بكره ياابو لهب
خالد: ههههه انتي خوفتي يابيضه امال فين طوله لسانك
اسر: بس يالا
خالد: انا هرجع الاوتيل اغير هدومي واخد شور.

اسر: انا جي معك استني
ورجعوا الاوتيل.

في القصر
عصام: راجع القصر وطلع اوضته عشان يريح شويه عشان عنده اجتماع مهم بعد ساعه
فيدق هاتفه
عصام: الو
خالد: اقشطه يابوص عامل ايه من غيري
عصام: مشغول ياخويا من الشركه للمصانع لباقي الشركات حاسس اني هموت
خالد: هههه اجمد يابوص عشان تعرف قيمتي بس
عصام: عارفها ياخالد يالا احنا بنكمل بعض المهم بابا اخباره ايه الوقتي
خالد: الحمدلله هو نام بعد اما انت كلمته على طول
عصام: امال انت فين.

خالد: في الاوتيل بريح شويه منمنتش من امبارح ودمغي فيها صداع رهيب والزفت اخوك حجزتله اوضه عشان يحل عني لقيته دخل الاوضه اقبلي
عصام: ههههه تصدق صعبت عليا ادهوني وانا اخليه يسبك
خالد: هتعرف
عصام: عيب عليك دانا البوص يامعلم
خالد: اصبر اما اندهله بقاله ساعه في الحمام معرفش بيعمل ايه
خالد: اسر
اسر: الميه ترد العطشان خدلك دش وانضف الدش بيفوق وبيرمي الهموممممممممم.

خالد: انت ياحيوان وطي صوتك هنطرد من الفندق ياغبي
اسر: عايز ايه ياخالد بلاش اغني يعني
خالد: هو ده غني ده دا تعويذه
اسر: مالكش فيه اخلص عايز ايه
خالد: مش انا ال عايز ياخفيف البوص ال عايزك بره
اسر: هو البوص بره
خالد: ههه لا على التلفون
اسر: لف فوطه على جسمه من غير مايغسل جسمه من الشامبو
اسر: لبص الدنيا
خالد: الله يخرببتك انتي غبي يالا
اسر: جري على الفون.

اسر: الو والله ماعملت حاجه خالص ول عكست اي واحده والله استغفر الله العظيم هم 3بس والله وكنت بهزر مع عمي مكنتش هقول لسهير كدا و
عصام: بسسس ايه بكبورت واتفتح اخرس واسمعني
اسر: اتفضل معاليك
كل ده وخالد واقف مصدوم
عصام: الاوضه ال انت فيها دي تسبيها فورا وعلى اوضتك وال وقسمن بالله يااسر لعلقك اظن فهمت
اسر: رمي الفون على خالد وجري
خالد: خد ياغبي استني هنا انت هتخرج كدا يانهار اسود.

خالد: انت هببت ايه خاليت الود بيجري بالفوطه زي الاهبل
عصام: ههههه ول حاجه اقولتله اني هعلقه بس
خالد: غبي مدير الفندق هيطردنا انا وهو بعمله الفوطه دي
عصام: بعصبيه مين ده ال يستجري يطرد حد من عيله الدالي
خالد: بهزر يا رمضان
عصام: هههه لا متهزرش يا شعبان اتخمد بقا
خالد: اخيرا هنام
عصام: اي خدمه اقوم البس عشان خارج
خالد: على فين
عصام: عشا عمل ياخويا
خالد: مش مصدق نفسي البوص طالع عشا عمل.

عصام: هعمل ايه ماحضرتك مش موجود
خالد: ربنا يستر عصام مش ضروري تروح متشيك عشان البنات ياخويا خالي الامور تمشي متقفش على طول
عصام: انا امشي متشيك في كل حته يالا مش بيهمني حد سلام
خالد: سلام يابوص
ونام خالد ساعه عشان يستريح
اما اسر فجري بالفوطه وكل ما يقبل حد يعمل نفسه انه بيتدرب هههههه لدرجه ان واحده ست كبيره من فرنسا افتكرته بيحاول يغريها فشدته من ايده على اوضتها
طبعا الحوار مترجم.

الست تعال عزيزي غرفتي من هنا
اسر: في اي ياوليه انت سيبي ايدي انتي سحله ابنك اوعي
الست لا تخاف ياعزيزي تعال معي
اسر: اوعي ياوليه كده بيبي ايه انتي شايفني عيل سبيني
الست فضلت تقرب من اسر وعايزه تبوسه
اسر: يخربيتك اوعي دانتي اكبر من امي سبيني ياخالد خالد الحقني
خالد: نايم سمع صوت اسر جري يشوف في اي لقي ست كبيره بتشد اسر في اوضتها
واسر بيصوت
اسر: والله ان ما سبتني لاموتك سبيني ياوليه
خالد: الله يخربيتك.

خالد: اتحدث بالفرنسوي مع المراءه
خالد: اتركيه ماذا تريدي منه
المراءه هو من اشار لي هو يريدني
خالد: اعتذر لكي
المراءه تشد يد اسر لا هو يريدني
خالد: اتركيه فهو مجنون وهارب من المصحه
المراءه ياالهي هذا الكلام حقيقي
خالد: نعم وانا هنا لكي اعالجه
المراءه تركت يده يا للحظ هذا الشاب صغير جدا
ثم مسكت وجه اسر لا تزعل حبيبي ستكون بخير.

اسر: بعد ايدها امشي ياوليه دانتي لو عندنا في مصر كانوا ولعوا فيكي دك نيله وانتي عامله شبه الحاجه اطاطا كده
خالد: سحبه على اوضه اسر
خالد: ادخل ياحيوان انت غبي يالا
اسر: انا ال غبي ول الست دي مجنونه ومش محترمه دي بتسحبني وراها الاوضه
خالد: واحده شايفه واحد واقف ادامها بالفوطه وبيشورلها هتعمل ايه
اسر: مش احسن ما اتعلق
خالد: اه دمغي انا هروح اتخمد ابوس ايدك بطل مصايب
اسر: انا عملت حاجه ياخالود اجي انام جنبك.

خالد: اوك ثانيه واحده
اسر: بتعمل ايه
هالد بكلم البوص
اسر: جري على السرير ونام
خالد: ايوه كدا
وراح اوضته ونام
في القصر
امال: ما تيجي ياياسمين معنا ما سها جيه وندى
ياسمبن لا ياماما ماليش في جو الحفلات ده
سهير: لا بس يابنتي
ياسمين: معلشي ياانطي مش هقدر صدقيني
سها خلاص ياانطي متغصبيش عليها
سهير: خلاص براحتك يا سوسو
في غرفه عصام.

ارتدي عصام بدله سوداء جميله من احدث الموديلات وقميص ابيض وصفف شعره ووضع برفانه فكان وسيم جداااا وجذاب من يراه يقسم انه لم يرى له مثيل
فدق الباب
ندى: ممكن ادخل
عصام: طبعا ياحبيبتي تعالي
ندى: ايه الجمال ده انت رايح فين
عصام: وهو يرتدي ساعته عشاعمل
ندى: وعشا العمل ده في ستات
عصام: اكيد
ندى: نعم رجلي على رجلك
عصام: ندى انا اتاخرت مش فاضي للدلع ده
ندى: انا قولت هجي معك يعني هجي معك.

عصام: عارف اد ايه ندى عنيده اوك ياندي بس انجزي
ندى: بابتسامه وهي تقبله هوا
عصام: هههه اما اشوف الهوا بتاعتك دي بعد كام ساعه
في الاسفل
ادم: اد ده انتم خارجين.
سهير: ايوه ياحبيبي معزومين على بارتي
ادم: بخبث انتي لسه مش لبستي ليه يا ياسمين
سها مش عايزه تيجي معيا
ادم: ليه
امال: ياسمين مالهاش في جو الحفلات انت خارج
ادم: بمكر ايوه انا خارج حالا وهتاخر بره
نزل عصام ومعه ندى.
سها كل ده لبس يا ندى.

ندى: روحوا انتم انا هروح مع عصام
امال: اوك ياقلبي خالي بالك منها يا عصام
عصام: ماتخفيش ياماما
عصام: مد ايده يالا ملكتي
ندى: بابتسامه يالا
وادم مشي عشان محدش يقلق على ياسمين انها في القصر معه لوحدهم
واول ما الكل خرج
دخل ادم القصر
ودخل عشان ينفذ خطتطه عمل عصير وحط فيه منوم وندى لواحد من الحرس
على نعم يافندم
ادم: خد يابني العصير ده ليكم.

على شكرا يافندم واخد على العصير ووزعه على باقي الحرس وسافروا دنيا تانيه هم والخدم ال هو خضرهم بس كان صعب يخضر حرس بطول والعرض ده فلجا للتخضير بالحيله
عند عصام
ندى: اقعده هتموت من نظرات الستات الموجوده ال عينهم هتطلع على عصام كأن مفيش حد موجود ال هو
ندى: عصام يالا نمشي
عصام: ههه ايه ال يشوفك وانتي هتموتي وتيجي ميشفكيش الوقتي.
ندى: انا عايزه اروح اصل اقوم اجبهم من شعرهم والكل يقول عليك هتتجوز واحده لوكل.

عصام: ههههههههه خايفه على منظري
ندى: انت بتضحك وانا هموت
عصام: بصوت عالي بعد الشر عليكي معدتيش تنطقي الكلمه دي تاني سامعه
ندى: خلاص بس واطي صوتك بقولك ايه
عصام: ايه
ندى: تعالي نرقص
عصام: عصام الدالي يرقص مفتكريش
ندى: كدا ماشي ياعصام
في القصر
ياسمين: الو
خالد: روح قلبي بتعملي ايه
ياسمين: خالد انا قاعده بقرء راويه وانت بتعمل ايه
خالد: مفيش اقعد لقيتك وحشتيني قولت اكلمك.

ياسمين: ههههه انت لحد دلوقتي مكلمني 8مرات ودي المره التاسعه
خالد: بتوحشيني اعمل ايه
ياسمين: وانت كمان واحشتني اووي ياحبيبي
خالد: وحياه عيالك ياشيخه دانا هركب واجيالك فورا
ياسمين: هههه اعقل يامجنون
خالد: اخيرا حبيبتي حنت عليا بكلمه حلوه ياناس ايه ده هموت مش مصدق
ياسمين: بعد الشر عليك ياقلبي
خالد: وقلبك كمان لا كده كتير واللهي الكلام الحلو مبيجيش ال وانا بعيد ماانا كنت متلقح جنبك ياختي
ياسمين: هههه.

خالد: ما خلاص بقا يا بت بدل ما اتهور بكلم ندى مش بترد
ياسمين: ندى بره مع عصام
خالد: وماما فين
ياسمين: كلهم في الحفله بتاعت انكل امجد
خالد: يعني انتي لوحدك
ياسمين: لا انت معيا ياخالد دايما معيا
خالد: يا روح قلب خالد بحب اسمي لما بتناديني بيه
دق باب غرفه ياسمين
ياسمين: هشوف مين بيخبط واكلمك
خالد: لا انا معكي مش هقفل ناوي ارغي معكي للصبح
ياسمين: ههه ماشي وانا موافقه.

فتركت ياسمين الهاتف مفتوح وذهبت كي تفتح باب غرفتها
ياسمين: ادم عايز حاجه
ادم: ماتيجي تقعدي تتكلمي معيا شوبه
ياسمين: بخوف لا انا هنام عن اذنك وجي تقفل الباب
ادم: زق ياسمين فوقعت على الارض
ادم: انا كده جبت اخري معكي تعالي
ومسكها من شعرها
ياسمين: ااااه سبني
خالد: سمع صرخ ياسمين
خالد: الو ياسمين في اي الو
ياسمين: انت عايز ايه
ادم: وهو ينظر لها نظرات قذره عايزك انتي
ياسمين: ضربته بالقلم اخرس ياحيوان.

ادم: بتضربيني تب تعالي ونزل فيها ضرب بالاقلام على وشها
وخالد هيتجننن سامع صراخها ومش فاهم حاجه
ياسمين: ابعد عني ليه بتعمل كدا
ادم: نزع الروب من عليها هو ال اضطراني لكده هو احسن مني في كل حاجه في الجامعه هو الاشطر والاغني ويوم ما حبيت الانسانه الوحيده ال حبيبتها مطلعتش بتحبني
كانت بتحبه هو ليه دايما هو بيبقا الاحسن ليه حتى انتي اخترتيه هو بس خلاص انا هخليكي ملكي انا وهكسره تعالي وشدها من شعرها.

ياسمين: بتصرخ وبتبص للهاتف الحقني ياخالد خالد
ادم: لاحظ ان ياسمين بتنطق اسم خالد وبتبص للتلفون فعرف ان خالد على التلفون
ادم: مسك التلفون وفتح الاسبيكر
خالد: ياسمين حبيبتي مالك بتصرخي ليه الو ردي عليا مالك الو
ادم: مش هتعرف ترد عليك ياصاحبي
خالد: ادم انت بتعمل ايه عندك في اوضه ياسمين
ادم: ههههه انا ول حاجه كنت جاي اجربها اصاهم بيقلوا عليها موزه وانا حبيت اجرب بنفسي.

خالد: عارف ياحيوان يازباله ان لمست شعره واحده بس منها والله ما هرحمك
ياسمين: خالد خالد الحقني
خالد: بخوف على حبيبته متخفيش ياحبيبتي
مش هسمحله ياذيكي
ادم: هههه انت حبيبي ياخالود وعشان بحبك هخليك تسمع صوت حبيبتك وانا بخد منها اغلي حاجه عندها
ياسمين: لا ابعد عني خالد خالد
ادم: ضرب ياسمين
وشرع في تمزيق ثيابها وياسمين تقاوم وتعافر لا ابعد عني.

خالد: انهار وهو سامع صريخ حبيبته وهي بتضرب وهو مش عارف ينقذها اد ايه حس بالعاجز
مسك تلفونه تاني ورن على رقم عصام الخاص
عصام: الو ايه يابني انت مش كنت مكلمني الوقتي
خالد: بدموع عصام
عصام: اقام خالد في اي بابا ماله
خالد: الحق ياسمين
عصام: مستناش يسمع الباقي فورا راكض باقصي سرعه إلى سيارته
عصام: عثمان
عثمان نعم يافندم
عصام: هات ندى وتعال ورايا على القصر
عصام: وهو بيسوق كالمجنون
عصام: مالها ياسمين ياخالد.

خالد: الحيوان ادم بيتهجم عليها عصام الحقها عشان خاطري
ياسمين: شدت الفازه وضربته بيها وجريت على حمام غرفتها واقفلت عليها
ادم: اه كدا ماشي ياياسمين انتي فاكره ان الباب ده هيحميكي وبدء يضرب الباب برجليه
وياسمين تصرخ
ياسمين: حرام عليك انت عايز ايه سبني ابوس ايدك ليه بتعمل كدا دا خالد صاحب عمرك
ادم: صاحب عمري هههه انا مبكرهش حد اده في الدنيا ليه هو دايما ال يبقا احسن مني ليه.

انا فضلت ادورله على نقطه ضعف ولقيتك انتي نقطه ضعفه لازم اكسره
وبدء يكسر في الباب
في سياره عصام
خالد: عصام
عصام: ايوه يا خالد انا قربت اوصل
خالد: قعد على الارض وبضعف شديد ياسمين روحي عشان خاطري ياعصام متخالوش يخد روحي مني ارجوك
عصام: اول مره يشوف خالد بالضعف ده
عصام: متخافش انا خلاص اقربت اوصل انشاء الله هلحقها
خالد: اوعي تقتله انا ال هقتله
عصام: مش واقته
خالد: اوعدني.

عصام: اوعدك ووصل عصام إلى القصر فوجد الحرس كانهم ميتون
عصام: بابن الكلب والله ما هرحمك
ادم: نجح في كسر الباب وشد ياسمين ورماها على السرير وضربها بالاقلام لحد اما فقدت وعيها وبدا يقبلها
ادم: انتي ال خلتيني اعمل كدا انا بحبك ياياسمين
ياسمين: بضعف شديد س ب ن ي.

عصام: دخل الاوضه ومسك ادم
عصام: ضربه بشده ياابن الكلب بتخونا بعد اما اماناك على بيتنا على حيوان وضربه ضرب شديد لم يرى له مثيل وادم بدا يفقد واعيه من كثره الضرب ال اتعرضله عصام كل ما يشوف منظر ياسمين وكميه الجروح ال في وشها من الضرب يزداد غضبه وقوته وظل يضرب فيه حتى اغمي عليه
عصام: مسكه من راقبته هندم طول عمري اني مخلصتش عليك بنفسي بس للاسف انا وعدت خالد انه هو ال هيخلص عليك ورماه
وجري على اخته.

عصام: ياسمين
ياسمين: بدموع وصراخ هستيري لا ابعد عني لا لا
عصام: متخفيش ياحبيبتي انا عصام
ياسمين: اول ماعصام لمسها عشان يخضها في حضنه
ياسمين: بتصراخ ابعد عني لا لا
عصام: بعد عنها وفقد قوته لما شاف اخته كدا فالغضب امتلي عينه ونزل كمل ضرب على ادم ال فقد الوعي.


look/images/icons/i1.gif رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي كبريائي
  22-10-2021 09:09 مساءً   [35]
معلومات الكاتب ▼
تاريخ الإنضمام : 23-09-2021
رقم العضوية : 90
المشاركات : 1272
الجنس :
قوة السمعة : 10
رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي فؤادي للكاتبة آية محمد رفعت الفصل السادس

عصام: نزل ضرب في ادم
ندى: دخلت عصام في اي
عصام: مردش عليها عثمان ياعثمان
عثمان نعم يا فندم
عصام: الحيوان ده يتكتف في المخزن لحد اما خالد يجي وطقم الحراسه ال على البوابه ده كله يتغير انت فاهم
عثمان حاضر يافندم واخد ادم على المخزن
عصام: طلع فوق لياسمين
ندى: عصام في اي
ندى: دخلت وراه اوضه ياسمين
ندى: ياسمين وجريت عليها
ندى: بدموع مالك مين ال عمل فيكي كده
ياسمين: لا رد.

عصام: ندى لبسي لياسمين هدوم تانيه غير دي عشان اكلم الدكتوره تيجي تشوف مالها
ندى: تبكي بشده على ماحدث لصديقه دربها ندى ياسمين ردي عليا ياسمين
ياسمين: لا رد
بعد فتره جاءت الطبيبه وكشفت على ياسمين
عصام: طمنيني يا دكتوره
الدكتوره مخبيش عليك يا فندم الحاله صعبه جدا واضح انها اتعرضت لمحاوله اغتصاب
ودا ادا لصدمه عصبيه شديد ه
عصام: لدرجه انها تخاف مني كده ان اخوها.

الدكتوره دا شئ طبيعي جدا ممكن كمان تخاف من والدها نفسه وارد جدا
عصام: لدرجادي
الدكتوره هي هتابع معيا وانشاء الله خير بس اوعي تعرضها لضغط عصبي وال حالتها هتسوء اكتر من كده شوف ال يريحها واعمله
عصام: شكرا يا دكتوره اتفضلي مع الدكتوره ياعثمان
عثمان حاضر يافندم
فدخل عصام على ياسمين وجدها تبكي في حضن ندى وترتعش من الخوف
عصام: حزن شديد سيطر على قلبه على حال اخته وحبيبته
عصام: دخل اوضته وساب ندى مع ياسمين.

خالد: راجع من السفر في نفس اليوم وجري على اوضه ياسمين
خالد: فتح الباب لقي ندى حضنه ياسمين
خالد: باسمين حبيبتي انا اسف ياعمري
ياسمبن مسكه ندى وبتصرخ ابعد عني
متلمسنيش ابعد عني
خالد: مصدوم ياسمين انا خالد ياحبيبتي متخافيش
ندى: خالد اطلع بره
ندى: فشلت انها تطلع خالد او انها تفهمه انها خايفه منهم كلهم مش من خالد بس فجريت على اوضه عصام هو ال هيقدر يفهم خالد
خالد: ياسمين بص لي مالك يا قلبي انت كويسه.

ياسمين: ببكاء هيستري وصراخ ابعد عني لا سبني وضمت رجليها إلى صدرها كانها تحتمي بيهم
خالد: مش مصدق معقول حبيبته تخاف منه دا احساس بشع نزل وهو يكاد ينفجر من الغل
خالد: بصوت عالي جدا عثمان عثمان
عثمان نعم ياخالد بيه
خالد: ادم فين
عثمان في المخزن
ذهب خالد إلى المخزن
فوجد ادم مرمي على الارض
خالد: واقفه ادامه
خالد: ليه انا عملت فيك ايه لكل الكره ده ليه.

وظل يضربه بشده كل ما يتذاكر خوف ياسمين منه يزيد الضرب ليه ليه مرحمتهاش ازاي معرفتش واسختك دي
ادم: بصوت يكاد يكون مسموع عشان غبي فكرت اني ممكن احبك بعد اما اخدت روما مني
خالد: انا مخدتش منك حد هي حبيتني انا ذنبي ايه وانا رفضتها عشانك كان ممكن لو عايز اتسلي لكن انا مش وسخ زيك
ادم: ههه بس فلت منها المرادي انا كنت خلاص
خالد: اه ياحيوان يازباله والله ما هرحمك ومسك رقبته وبيخنقه
عصام: لا ياخالد سيبه.

خالد: لا لازم يموت الوسخ ده والله لاموتك
عصام: نجح في تخليص ادم من خالد
عصام: ده اوسخ من ان توسخ ايدك بدمه
خالد: سبني انا ناري مش هتبرد ال لما اشوفه ميت
عصام: هيموت بس مش احنا ال هنموته
عثمان
عثمان فتح الباب
فدخل صاحب عصام حازم
عصام: رمي ادم على حازم
عصام: حازم الحيوان ده يترمي في السجن احرص انه يجد واجبه كل يوم
حازم خلاص ياعصام فهمتك تعال ياحيوان
حازم اخد ادم
عصام: بص لخالد ال على وشك الانهيار.

عصام: عثمان خد الحرس واطلعوا
عثمان حاضر
خالد: اقعد على الكرسي بتعب وارهاق.
عصام: وضع يده على كتف خالد مالك ياخالد
خالد: هموت ياعصام انت مشفتش ياسمين خايفه مني ازاي
عصام: فتره وهتعدي ياخالد
هالد بص لعصام بصه طويله
خالد: انت ازاي استحملت الاحساس البشع ده ازاي
عصام: احساس ايه
خالد: احساس العجز انك عاجز تساعد اقرب الناس اليك احساس انك ضعيف وعاجز ازاي اقدرت تنسي.

عصام: قاعد سنين سنين ياخالد عشان اقدر انسي كل يوم بسمع صوتها وهي بتستنجد بيا عشان اخلصها من السكينه ال على رقبتي
الشاحن هيفصل لسه في باقي للحلقه بس خايفه دول يتمسحوا لسه هكملتابع الفصل السادس
عصام: سنين ياخالد مش ايام حب عمري ضاع ادمي وانا متكتف عشت سنين عشان اقدر انسي بس مانسيتش غير لما ندى دخلت حياتي مره تانيه اقدرت تخليني احلم من جديد.

خالد: عصام انا مش هقدر استحمل ان ياسمين تخاف مني كدا الموت احسن لي من كدا
عصام: مساله وقت ياخالد مش اكتر بس اهم حاجه ابعد الفتره دي
خالد: مش هقدر بس هحاول
ندى: عصام
عصام: في اي ياندي
ندى: انت تلفونك فين انا زهقت رن عليك
عصام: في اوضتي في اي
ندى: الكل راجع و اسر وياسمين بتصرخ ارجوك ياعصام اتصرف
خالد: جري هو وعصام
في غرفه ياسمين.

اسر: في اي ياياسمين خالد نزل في الوقت ده ليه ومين ال عمل في وشك كدا ماتتكلمي يا ماما
امال: بدموع على خوف بنتها انا كنت بره معرفش حاجه مالك ياسمين
ياسمين: خايفه من اسر والبكاء بيزيد
ياسمين: ببكاء لا لا ابعدوا عني لا ابعد
عصام: اسر ابعد
خالد: اهدي يا حبيبتي محدش هيزيكي اهدي
ياسمين: ببكاء وصراخ هيستري ابعدوا عني لا
اسر: في اي ياسمين مالها
عصام: جاب حقنه خالد اسر كتفوها بسرعه.

انتم لسه بتبصلوا بسرعه قبل ما حالتها تسوء
وفعلا اسر كتف رجليها
وخالد ايديها
ياسمين: ابعد عني
خالد: متخفيش ياقلبي مش هزيكي ومش هسيبك تاني اوعدك ياحبيبتي ان ال حصل ده عمره ما هيتكرر
ياسمين: نامت من تاثير الحقنه ال عصام ادهالها
امال: فهموني بنتي مالها
عصام: ياسمين اتعرضت للاغتصاب
الكل الصدمه لجمت لسانهم عن الكلام او السؤال
اسر: ازاي ومين الحيوان ده انطق.

عصام: حكي لهم كل حاجه وكيف ان وصل إلى هنا بعد ان كلمه خالد
اسر: يابن الكلب
سهير: انا عرفت ليه ياسمين مكنتش بتحب تقعد معنا وهو موجود
عصام: ال حصل حصل والكلب ده هيخد عقابه
في غرفه ياسمين
خالد: اقعد جنبها ومسك ايدها ياسمين انا اسف والله عمري ما هسامح نفسي على اني دخلته بيتي بايدي ليه مش قولتلي
ياسمين: بتبكي وهي تايمه ويدها بردت في ايد خالد فعرف انها بتفتكر ال حصل.

خالد: خدها في حضنه لا ياحبيبتي متخافيش انا جنبك وظل يمسد على ضهرها حتى هدات تماما بين احضانه
عصام: طلع اوضته فعدا عشان يطمن على ياسمين
عصام: خالد ارجع اوضتك لوصحت لقيتك هنا حالتها هتسوء اكتر
خالد: بحزن شديد متخافش همشي قبل ماتفوق
عصام: حط ايده على كتفه كأنه بيدله الدعم
خالد: نده لعصام ال كان على وشك الخروج
خالد: عصام.
عصام: نعم ياخالد
خالد: روح لندي هديها منهاره من العيط وانا مش اقدر اسيب ياسمين.

عصام: حاضر ياخالد
في غرفه ندى
عصام: ممكن ادخل
ندى: وهي تمسح دموعها اتفضل ياعصام
عصام: مالك ياقلبي ومسح دموعها
ندى: احتضنت عصام
ندى: بدموع ياسمين صعبنه عليا اووي ياعصام ليه ليه يعمل فيها كدا ياسمين طيبه متستهالش كدا وخالد هيموت عليها انا مش اقدره اشوفهم كدا
عصام: بس دا نصيب ياندي ومسح دموعها ياسمين هتبقا كويسه بس محتاجه شويه وقت مش اكتر هي محتاجاكي جنبها الفتره دي
ندى: مش قادره اشوفها كدا.

عصام: لازم تكوني قويه ياندي ياسمين خافت مننا كلنا ال انتي يالا بقا نامي ياملكه قلبي تصبحي على خير
ندى: مسكت ايده
عصام: لا استحاله ال في دمغك ده يحصل
وبعد عده دقائق
عصام: هههههه عصام الدالي كلمته عادت بتتكسر بسببك
ندى: ههه انا مش اي حد برضو انا ندى الدالي حرم عصام الدالي
عصام: اوام كده بقيتي حرم عصام الدالي
ندى: ايوه اسكت عشان عايزه انام
عصام: اومرك ملكتي مفيش اوامر تانيه
ندى: لا ونامت.

عصام: مدقش طعم النوم حزين على اخته وابن عمه وصديق عمره
عند خالد
خالد: فضل اقعد جنب ياسمين لحد اما حس انها ابتدت تفوق جري واستخبي بس هو شايفها
ياسمين: فاقت واقعدت على السرير وضمت رجليها إلى صدرها واخذت تبكي بشده وصوت انيناها يعلو بشده كلما تذكرت مافعله هذا الحيوان بيها.

اما خالد فكان في مواقف لا يحسد عليه يرى حب عمره امامه ويسمعها وهي تنهار ولا يملك اي شئ كي يخفف عنها كم يتمني ان يدخل لها ويحضنها ويطمنها ولكن حتى هذا حرم منه
فضل اقعد على الارض والعجز اتمكن منه مره تانيه حاول يقوم ويخضها في حضنه بس افتكر كلام عصام واقعد تاني
اما في الحديقه
سها اسر انت لسه صاحي
اسر: تعالي يا سها مش جيلي نوم
سها اسر انا عارفه ان الموقف صعب سها مسكت ايده حاول تنسي.

اسر: ياسمين مش بس اختي ياسها دي كل حياتي سها انا بحب عيلتي اووي بحس اني ليا سند بوجود عصام وخالد جنبي وياسمين وندى بحس اد ايه اني عندي اختين افضل من بعض بيحاولوا يساعدوني وعمي وبابا ان مش عندي اب واحد بالعكس اتنين وماما وخالتي افضل امهات عمرهم ماميزو بينا في التعامل
سها بصه لاسر باستغراب شديد
اسر: بتبصلي كدليه
سها مستغرباك اووي.

اسر: ماستغربيش ياسها انا يمكن بحب الهزار الكتير بس برضو انا انسان وعندي مشاعر
سها انا بحبك اووي يااسر عارفه انه مش واقته بس ان كل يوم بكتشف فيك حاجه جديده
اسر: هوانتي جعانه وبتضحكي عليا عشان اجي احضنك وتاكليني
سها كدا تب انا ماشيه
اسر: استني يابت تعالي لازم بعد الكلام الحلو ده نختم بحضن زي الافلام.


look/images/icons/i1.gif رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي كبريائي
  22-10-2021 09:10 مساءً   [36]
معلومات الكاتب ▼
تاريخ الإنضمام : 23-09-2021
رقم العضوية : 90
المشاركات : 1272
الجنس :
قوة السمعة : 10
رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي فؤادي للكاتبة آية محمد رفعت الفصل السابع

في الصباح استيقظت ندى فوجدت حبيبها ينام إلى جوارها فتبسمت
ندى: عصام
عصام: لا رد
ندى: فضلت تتطلع على ملامحه الجاذبه فكم كان وسيما وما زاده وسامه على وسامته شعره الذي يتساقط على عينه فجعله ملكا في الجمال
عصام: دون ان يفتح عينه عجبك شكلي وانا نايم وفتح عينه
ندى: يامامي خضتني
عصام: حضنها سلامتك من الخضه ياقلبي
ندى: صباح الخير
عصام: صباح النور على احلي عيون في الدنيا.

ندى: انا ابتديت اخاف منك عرفت ازاي اني ببص عليك
عصام: ههههه لاني وبكل بساطه كنت ضابط بوليس ومدرب على احلي مستوي صحيح ان سبت الشغل بس ده ميمنعش اني لسه موهوب
ندى: تصدق نسيت انت رايح فين
عصام: اسيب شغلي واقعد جنبك
ندى: هههه ياريت يابوص
عصام: يابت اتهدي بدل ما اتهور عليكي
ندى: بدلع ماتتهور حد حاشك
عصام: بصوت منخفض وهي يتوجه نحو باب الغرفه استغفر الله العظيم يارب لازم اكتب كتب الكتاب احسن اتهور بجد.

ندى: هههههه
في غرفه ياسمين كانت جالسه على السرير فهي لم تنام ابدا كانت ساكنه كانها جسد بلا روح عقلها مشوش وخالد ظل في الغرفه طوال الليل ينظر لها بحسره وحزن على حالها حتى فتح هاتفه فوجد 15 رساله و20 مكالمه من اسر
فخرج من غرفه ياسمين التي لم تلاحظ وجوده فهي في عالم اخر
فتوجه إلى غرفته حتى يبدل ملابسه
اول مافتح باب الغرفه
اسر: خالد انت كنت فين طول الليل انا كنت قلقان عليك
خالد: لا رد.

اسر: انا مش بكلمك رد عليا كنت فين
خالد: اسر اطلع من دمغي انا ال فيا مكفني وانت رايق
اسر: انا رايق ياخالد علشان كنت قلقان عليك
على العموم كويس انك بخير يابن عمي
خالد: مسك ايده استني يااسر انا اسف مقصدوش انا مخنوق
اسر: انت بتتاسفلي طب هات حضن بقا.

خالد: هههه تعال ياخويا
اسر: حبيبي ياخالود نيمني بقا عشان معرفتش انام طول الليل من غيرك
خالد: مش انا قولت انت رايق
اسر: الله يعني ما انمش ياظالمه
خالد: غور يا اسر من هنا
اسر: براحه ياخويا متزوقش
عصام: صباح الخير ياشباب
خالد: صباح النور
اسر: مسا مسا يابوص
عصام: بره يازفت
اسر: انا كل ما اشوف حد يقولي بره
بره بره ياعم يعني بطرد من الجنه ابو شكلك انت وهو
عصام: بتقول حاجه يااسر.

اسر: لا باحبيبي دانا بدعي عليكم اقصد بدعيلكم
خالد: في اي باعصام.
عصام: بابا راجع بكره ولازم الكل يعرفوا الحقيقه
خالد: سهل نقولهم هو الحمد لله بقا كويس
عصام: مش دي المشكله
خالد: طب ما تفهمني ايه المشكله
عصام: انا خايف ان بابا لوعرف ال حصل لياسمين حالته تسوء خصوصا انه لسه عامل العمليه
خالد: خلاص بلاش حد يقوله
عصام: مهو اكيد هيطلب يشوفها
خالد: ربنا يستر تعال نشوف هنقلهم ازاي
في غرفه ياسمين اسر اتسحب ودخل.

ياسمبن اول ما شافت اسر رجعت حاله الزعر ليها
اسر: وهو بيتسحب
اسر: سوسو انتي صاحيه هوشششش متعمليش صوت
ياسمين: بدات تهدي وتنصت لاسر
اسر: رفع الغطاال على ايده وطلع طبق واقعد جنب ياسمين
ياسمبن ببعض من الخوف انت عايز ايه
اسر: هوششش وطي صوتك لسها تسمعنا
باسمين بدات تخرج من ال هي فيه وتهتم تسمع اسر ياسمين ايه ده
اسر: ده سندوتشات كفته وشاورما وكاتشب
سرقتهم من اوضه سها.

في الوقت ده دخل عصام وخالد عشان يطمنوا على ياسمين من بعيد لبعيد اتفاجوا باسر
خالد: اه ياغبي استني عليا
عصام: شده استني ياخالد مش ملاحظ ياسمين هاديه وبتسمعه
خالد: بص باهتمام لقي عصام فعلا معه حق
اسر: انا دخلت عليها لقيتها بتخبي حاجه تحت السرير بس انتي عارفه ان اسر اخوكي ذكي فضلت وراها لحد اما دخلت الحمام وسرقت الاكل وجربت
ياسمين: ضحكت ابتسامه بسيطه
اسر: يالا ناكل قبل ما تقفشنا
اسر: اكلها وهي كلت من ايده.

خالد: ياسمين ضحكت
عصام: الغبي ضحكها
خالد: ياسمين كلت
عصام: الغبي اكلها
خالد: مش خايفه منه
عصام: واضح اني ابتديت احب اسر نوعا ما
اسر: اكل ياسمين وغطاها وهي نامت وخرج
لسه بيفتح الباب لقي حد مسكه من قفاه
خالد: انت عملت كده ازاي
اسر: انا اسر الدالي ياخفيف خههه
عصام: اسمع ياض انت هتقولي عملت ايه ول
اسر: مبلاش ول ال بتودي في دهيه دي
ول حاجه اتسحبت ودخلت وعاملتها عادي جدا ومش جابت سيره ال حصل.

عصام: طب يالا غور من هنا
خالد: تصدق الغبي ده طلع بيفهم عننا
عصام: ممكن تكون جيت معاه بالبركه
خالد: تفتكر
عصام: سبك منه وتعال نشوف هنقولهم ازاي على موضوع بابا
خالد: على رايك يالا
اسر: سمعةكل حاجه فقام بالواجب
في الاسفل
اسر: كويس ان لقيتكم كلكم هنا في موضوع مهم لازم تعرفوه
سهير: خير يا اسر
ندى: ربنا يستر
سها بس يا ندى قول يااسوره
اسر: امال جوزك فين يا امال.

امال: اتكلم عدل يا اسر الله هيكون فين ياخويا مهو مسافر معكم
اسر: ههههه لا كذب عليكي
امال: ايه
اسر: ايوه ابولهب اتجوز جاكلين
امال: انت بتقول ايه
خالد: وعصام انصدموا
خالد: الحق الغبي ده
عصام: نفسي اقتله واخلص هموت واعرف بيلحق يعمل الكوارث دي ازاي.
امال: بدموع وصراخ لا احمد ميعملش كده لا
عصام: متصدقيش الواد ده ياماما ده مجنون
اسر: اسمعي بس ياامال الرجل كان فقد الذاكره
خالد: الله يخربيتك ذاكره ايه يامتخلف انت.

امال: فقد الذاكره
اسر: ايوه وسافر عشان يعمل عمليه عشان ترجعله
امال: ورجعتله
اسر: اه وطلق جاكلين بالتلاته اول ما الذاكره رجعتله على طول
امال: بفرحه بجد طلقها
اسر: اكيد وقالها الذاكره راجعتلي انا لازم ارجع مصر لامال حبيبتي
امال: بجد ياحبيبي يا احمد وانا بموت فيه
عصام: وخالد مصدومين اسر قدر يخلي امال تعرف ال حصل ومش تتاثر حتى ولو كانت طريقته غبيه حبتين بس نفعت.

اسر: اطلعي بقا يا امال ظبطتي نفسك اصل الواد يبص بره تاني
امال: طلعت على اوضتها
ندى: عصام هو عمي ماله
اسر: متخافيش بقا كويس العمليه نجحت وراجع بكره
سهير: عمليه ايه انا مفهمتش حاجه
خالد: عمي كان عنده كانسر يا ماما
ندى: ايه ازاي
سهير: وانتم خابتوا علينا كل ده
عصام: بابا مكنش عايز حد يعرف
اسر: بالذات امال بس انا قومت بشرف المهمه دي
سهير: هههه انا مش عارفه انت بتعمل ايه لامال بتخلبها تصدق اي حاجه تقولها.

اسر: دانا اسوره خهههه الدلعوه بتاعه امال ياسو
عصام: تب يالا ياخويا اطلع غير عشان اتاخرنا على الشركه
خالد: طلع بدل ثيابه وفات على ياسمين يشوفها
خالد: دخل لقاها نيمه اول ما لمس ايدها صحت ورجعت لاخر السرير وهي بترتعش
ياسمين: انت عايز ايه
خالد: ياسمين اهدي وظل يقترب منها
وهي تصرخ لا ابعد عني
خالد: خاف لتدخل في حاله انهيار جديده
خالد: طب خلاص اهدي وانا هخرج حالا بس اهدي
ولابالفعل خرج خالد وهو مهموم جدا.

في مكان مخيف جدا
يجلس احمد السيوافي هو وايوب البحيري
ايوب مش قولتلك مش هتقدر عليه
احمد: والله لدفعه تمن ال عامله ده كله
غالي اووي انا احمد السيوافي اتطرد لا ومن حته عيل اد ابني.

ايوب مش عيل يا احمد دا عصام الدالي ال قدر في وقت صغير يبقا البوص على كل الشركات وكبر وبقا ليه اسمه من غير املاك الدالي بالعكس دا خالها امبراطوريه احنا لازم نخلص منه في اسرع وقت طول ماهوطول ما هو موجود مش هنعرف نرجع زي الاول في السوق
احمد: لا دا مش هيموت بالبساطه دي انا شوفت في عنيه قوه عجيبه خالني اخاف منه وانفذ ال عايزه
ايوب طب هنعمل ايه
احمد: هقولك محمد
محمد: نعم يا احمد بيه
احمد: هات الصوره.

احمد: اتفضل دي الورقه الرابحه
ايوب مين دي
احمد: دي ندى الدالي بنت عمه واخت خالد
ايوب مش فاهم دي ورقه ربحه ازاي
احمد: ندى تبقا خطبيه عصام وهو بيحبها مووت
ايوب وانت اش عارفك ما يمكن جواز مصالح عشان الاملاك متخرجش بره
احمد: ههههه انت معك حق بس من يوم ما الحيوان ده طاردني وانا عينت واحد يرقبه عشان اعرف مين هو الورقه ال هلعب بيها فطلعت دي ورمي الصوره على المكتب
احمد: جهز نفسك للجي يا هه يابوص
في الشركه.

عصام: خالد انت يابني
خالد: ها في حاجه ياعصام
عصام: مالك ياخالد بكلمك منتش معيا خالص
خالد: انا فعلا مش معك انا هرجع القصر مش عارف اركز في اي حاجه
لم خالد موبيله والمفاتيح اتولي انت مكاني يا عصام سلام
عصام: بحزن سلام ياصاحبي
عصام: اقعد حزين على خالد ونفسه يساعده بس مش عارف ازاي
ندى: ياسمين سوسو حبيبتي
ياسمين: اكتفت بابتسامه
ندى: يالا نغني انا مخنوقه
ياسمين: ماليش مزاج يا ندى.

ندى: بزعل مصطنع فهي تريد ان تخرجها من ما هي فيه كده خلاص يا ياسمين
ياسمبن طب اعزفلك على البيانو وانتي غني
ندى: بسعاده اوك يالا
ندى: نجحت انها تطلع ياسمين من الاوضه
نزلت تحت امال ياسمين تعالي ياحبيبتي
وبصت لندي كانها بتشكرها انها قدرت تنزلها
ندى: يالا يا سها هاتي العود ويالا هنغني كلنا
وفعلا ياسمين عزفت بيانو والعود سها وندى غنت وصممتت ان ياسمين تغني بعد عدد من المحولات ياسمبن غنت اغنيه اليسا يا مريتي.

خالد: دخل وسمع ياسمين وهي بتغني كان واضح في صوتها اد ايه هي مجروحه مقدرش يسمعها وطلع اوضته
في الشركه
عصام: الشغل كتر جدا بسبب غياب خالد
واقعد بيشتغل
اسر: فتح باب المكتب وبيجري
عصام: في اي ياحيوان انت دخل سوق
اسر: مش وقته كلام خالد فين
عصام: في القصر
اسر: يعني مفيش ال انت
عادل هو فين اطلع يازفت
اسر: استخبي ورا ضهر عصام الحقني يابوص
عصام: هببت ايه ياحيوان
اسر: هتعرف الوقتي
عادل اطلع والله لاموتك.

عصام: بصدمه في ايه ياعادل ومين ال عمل في وشك كدا
عادل الزفت ال وراك
اسر: والله ماعملت حاجه ده هوال قالي متعرفش عصام بيحط ايه على بشرته عشان تبقا صافيه كدا فكتبتله على الكريم ال شوفته عندك في المكتب
عصام: الله يخربيتك ياغبي
عادل والله لاقتله
عصام: اهدي يا عادل انشاء الله خير
اسر: اعملك ايه ماانت ال غبي انت حطيت كام مره
عادل مرتين
اسر: غبي مش انا قولتلك اربع مرات
عصام: بس ياحيوان.

عادل والله لاقتله دا وشي باظ خالص يانا ياهو النهاره
عصام: خلاص ياعادل انا هطلب الدكتور فورا يجي يعالجك متقلقش
اسر: هو عاد فيه حاجه تتعالج
عصام: اخرس يا زفت
عادل ماشي يا عصام انا في مكتبي لحد اما تجيب الدكتور
اسر: بعد اما مشي الحق ياعصام دا العماله هيطفشوا لو شافوه كدا
عصام: اعمل فيك ايه يامتخلف
اسر: الحق عليا اني ساعدته
عصام: دي مساعده بتدله بدره قتل الحشرات وتقولي مساعده ياغبي.

اسر: الحمد لله اني مستعملتهاش
عصام: اه دمغي فينك ياخالد دانت شيل عني بلاء كبير وانا معرفش.

اضافة رد جديد اضافة موضوع جديد
الصفحة 5 من 21 < 1 9 10 11 12 13 14 15 21 > الأخيرة




المواضيع المتشابهه
عنوان الموضوع الكاتب الردود الزوار آخر رد
برودكاست أحببتك تويتر Love
0 410 Love

الكلمات الدلالية
رواية ، أحببتك ، عشقتك ، كسرتي ، كبريائي ،











الساعة الآن 04:52 AM