logo



أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم في Forum Mixixn، لكي تتمكن من المشاركة ومشاهدة جميع أقسام المنتدى وكافة الميزات ، يجب عليك إنشاء حساب جديد بالتسجيل بالضغط هنا أو تسجيل الدخول اضغط هنا إذا كنت عضواً .






look/images/icons/i1.gif رواية انتقام ثم عشق
  17-04-2022 01:03 صباحاً  
معلومات الكاتب ▼
تاريخ الإنضمام : 01-11-2021
رقم العضوية : 116
المشاركات : 6453
الجنس :
الدعوات : 2
قوة السمعة : 10
رواية انتقام ثم عشق للكاتبة لولو الصياد الفصل العشرونالطبيب بغضب وهو يبحث داخل الغرفه عنهاحتى وجد الممرضه تدخل عليهالطبيب: هي فين راحت فينالممرضه: اهدى يا دكتور اكيد موجوده في أي مكانالطبيب: دوروا عليها اقلبوا المستشفى مش عاوز شبر متدوروش فيه وصدقينى كلكم هتتجازوا لو مظهرتشالممرضه: حاضر حاضرخرج الطبيب وكل طاقم المشفى يبحث عنها حتى وجدها اخير تجلس بجوار سور الحديقه تنظر الى الخارج من خلال حديد المشفىجلس الى جانبها بارتياح اخيرا.الطبيب: كده تخلينى اقلقهي: انا اسفه لكن كنت محتاجه اشوف الدنياالطبيب: بعد كده اوعى تعمليها تانى اطلبى منى أي حاجه لكن متعمليش كدههي: حاضرالطبيب: مش هتحكى لياهي: عن ديناالطبيب: براحتك عن أي حاجههي: عاوزه منك طلب...الطبيب: اتفضلىهي: عاوزه ازور قبر بنتى لكن معرفش مكانه هو بس اللى يعرفهالطبيب: هو مين دههي: شيطان على هيئه بشر قال بنتى ودمر حياتىالطبيب: مين ده.هي: انا هحكيلك كل حاجه انا اتجوزت جابر وكنت فاكره انه انسان كويس لكن اللى دينا متعرفوش انها مش بنته بس كان دايما بيورينى وشه الكويس حاول كتير يخلينا نخلف لكن للاسف كان مبيخلفش حمدت ربنا بعدها كتير اوى انى مخلفتش منهالطبيب: وبعدين.هي: لحد اليوم اللى سمعته في التليفون وهو بيكلم مرات صاحب الشركه بعد موت جوزها عرفت انهم على علاقه ببعض واجههته وقلتله يطلقنى يا اما هفضحه وفعلا طلقنى كنت بلم حاجته لقيت دفتر مذكراته شفت فيها بلاوى كتير عملها رشوه ونصب وخيانه بس المصيبه الاكبر انه قتلالطبيب: قتلهي: ايوه قتل بكل دم باردالطبيب: قتل مين.هي: قتل صاحب الشركه لما اكتشف تلاعبه في حسابات الشركه قتله في مكتبه كتم نفسه لحد ما مات وللاسف افتكروا انه مات بهبوط حاد بس الحقيقه انه قتله انا خدت المذكرات وخبتها كويس لحد ما بدا يبتزنى عاوز فلوس ساعتها هددته انى هبلغ عنه وانى هقول لدينا انه مش ابوها سكت زى التعبان وفي يوم لقيت الباب بيخبطفلاش باكجابر: مفاجاه صحهي: عاوز ايه يا جابر مش خلصنا.جابر: جاى ابلغك خبر موت بنتك بنفسى وكمان دفنتها ومحدش هيعرف حتى مكان قبرهاهي: بصراخ: لا مستحيل انت اكيد كدابجابر بغل: : عمرى ما كنت كدابوفجاءه لقيته بيدينى حقنه لما صحيت معرفش امتى لقيت نفسى في مكان بشع فضلت فيه شهور يجننونى ويعذبونى وبعدها لما خلاص معنتش بقدر اتكلم ولا افكر ذاكرتى ودماغى اتدمروا رمانى في الشارع وجيت هناباااااااكالطبيب: ده حيوان.هي: ده شيطان ارجوك انا كل اللى عاوزه اعرف طريق قبر بنتىالطبيب: ممكن اعرف اسمكهي: اسمى عزهالطبيب: بصى يا عزه انا هعمل المستحيل واوصل لبنتكهي: متشكره ليك اوى.دخل احمد الصياد الى غرفته هو ودينا وجدها وجهها شاحب للغايه وشفتيها باللون الارزقاقترب منها بسرعهاحمد الصياد: مالك شكلك عامل كده ليهدينا: بالم في قلبها: تعبانه شويهاحمد الصياد: اطلب دكتوردينا: لالا مفيش داعى انا عارفه عندى ايه وخدت الدوااحمد الصياد: . انتى ايه عندكدينا: ولا حاجه شويه برد بساحمد الصياد بشك: ماشى بس لو التعب زاد هنروح المستشفىدينا: ان شاء الله.احمد الصياد: كنت عاوزك تقربى من سما لانها محتاجه حد جنبهادينا: اكيد حاضرفي نقس اللحظه رن هاتف دينا وكان المتصل جابراحمد: هواشارت له دينا بنعماقترب احنمد منها واخد الهاتف ورد عليهجابر بغضب: انتى فين يا حيوانهاحمد الصياد بغضب اكبر: اياك شوف اياك اسمعك بتقل من مراتى تانى والا ورحمه ابويا هقطع لسانكجابر بصدمه: احمد فين دينا.احمد الصياد: الفلوس اللى انت عاوزه هبعتهالك انهارده واخر مره تطلب منها فلوس ولا اسوف رقمهك عندهاجابر: طالمنا الفلوس هتوصلنى خلاصاحمد الصياد: طول عمرك حقير واغلق الخط بغضباعطاها احمد الصياد الهات فوخرج من الغرفه الى البيت المحلق بالقصروجد رجاله يقومون بحراسه ماهراحمد الصياد: افتح البابفتح احدى رجاله البابدخل احمد الصياد وسحب كرسى وجلس عليه وهو ينظر الى.ماهر الذى كان مربوط باحد الكراسى يترتعش من الخوفماهر: انت مين وعاوز منى ايهاحمد الصياد: : انا عملك الاسود انا اللى هربيكماهر: انا معرفكش معملتش ليك حاجهاحمد الصياد: وسما اختىماهر: بخوف: انا اسف والله ما هقرب منها تانى خلاصاحمد الصياد: مش محتاج تحلف بس قبلها هنروقكونظر الى رجالهاحمد الصياد: عاوزه مكسر وترموه قدام أي مستشفىالرجال: اوامرك يا باشاخرج احمد وهو يبتسم من صوت صراخ ذلك الحقير.كان السفاح يجلس برفقه اسراء يشاهدون التلفا ز حين رن هاتفهاخده هاتفه ودخل الى غرفه مكتبهالسفاح: الواحد رجال المافيا وكان بتحدت الانجليزيهالرجل: هناك مهمهالسفاح: ماهىالرجل: قتل زوجه احمد الصياد و بسرعه.




الساعة الآن 07:37 PM