رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي كبريائي بقلم آية محمد رفعت الفصل الرابع والعشرون
خالد دخل خالد بصوت عالي جدا اسر في ظرف خمس دقايق ان ممشتش من وشي لكون قتلك اسر حرام عليك ياخالد انا مش بعرف انام ال جنبك خالد حرمت عليك عشتك يابعيد لاخر مره يااسر غور بره اوضتي احسنلك خالي ام الليله دي تعدي اسر خههههههه خالد انت بتضحك على ايه ياحيوان انت اسر هههه اصل بعد عنك مش هعرف اقوم من مكاني عشان رجلي فانت مضطر تستعملني خالد كدا تب استنا على رزقك بقا اسر لاااااااستهدي بالله ياخالد الله يخربيتك.
اعقل خالد انت خليت فيها عقل اسر خالد السلاح يطول سيب السكينه خالد انا عايزه يطول عشان اخلص من ام خلقتك دي اسر ياغبي انت كدا مش هتخلص مني خالص عفريتي هيتطلعلك بقا واشتغاله خالد ولاه خلاص هي كبرت في دمغي هتموت يعني هتموت اسر تب سيبني وانا هرجعلك مفتاح العربيه بتاعتك الجديده وقميصك الكحلي خالد نهارك اسود انت بتسرقني يالا اسر اه امال انت تركب عربيه جديده وانا المعفنه ال عندي خالد ول تزعل انا هركبك احسن منها.
اسر بجد ياخالود خالد بجد يااسوره دانت حبيبي اسر ايه هي بقا طب لونها ايه قولي خالد هركبك الاتوبيس الاخضر عارفه اسر اتوبيس اخضر لا مسمعتش عنه خالد ماانت عشان تشوفه وتسمع عنه لازم الاول تموت اسر ليه عشان اركبه لازم اموت خالد ايوه لان الكفن محدش بيركبه حي اسر تصدق معك حق خالد شوفت تعال بقا اسر لا انا مش عايز اموت الوقتي ياعم خالد هو انا بخيرك ياغبي تعال هنا.
اسر وهوبيجري اااااه رجلي ياعصام ياعمي يااهل الدار الحقونييييي خالد اقف ياجبان مش عملي فيها ابو الرجال وكل مااتطردك تيجي اسر ابو رجال مين دانا غلابان ياخالد اعقل بدل ماتخوش السجن وابو لهب يجوز ياسمين لحد تاني وتعيش انت في السجن تغني ارجع بقي محمد في اي واي ال في ايدك دي ياخالد اسر سكينه يخويا شوفت واحد مسدس والتاني سكينه عيله تشرف الصراحه خالد هقتلك ورحمه جدي لاقتلك.
اسر ليييه ليه ياخالود بتدخل جدك ليه متسيبه مرتاح مكانه خالد انا عايزك ترتاح جمبه و عشان ابن ناس ومتربي هخليك تكتب وصيه اقبل ماتتقتل اسر غبي اووي انا عشان اكتبلك املاكي خالد املاك ايه يامعفن تعال نهايتك على ايدي محمد خالد خلاص خالد يابابا دا بيسرقني محمد اناقولت خلاص اسر يعم خلاص لو زعلان على الحاجه هرجعلك كله حتى اللاب الاسود والبرفان والساعه وملف المعمار حاضر من عنيا انا ليا بركه ال انت يا خالود.
خالد تب اللاب والبرفان ممكن انما حضرتك اتثقفت امته عشان تاخد ملف المعمار اسر لا انا خدته عشان الرسم ال انت راسمه جميل فقولت اتفشخ ادام اصاحبي خالد مسك اسر من رقبته ياحيوان انا مش هقتلك اسر الحمدلله خالد انا هشنقك محمد مش اقدر يخلص اسر ندى في اي يابابا محمد نادي بسرعه عصام اخوكي اتجنن وهيقتل اسر ندى واقفه مش عايزه تروحله محمد انت لسه واقفه.
في غرفه عصام كان يجلس على مكتبه ويشرب قهوته وهو يتابع العمل على بعض الملفات ندى عصام عصام بابتسامه ساحره عيون عصام كنت متاكد انك هتيجي ندى كادت ان تستسلم وتسامحه بعد ان رات ابتسامته الساحره ندى عصام الحق خالد هيموت اسر غصام مش مهم اهم حاجه انك هنا ومسك ايدها ندى انا اسف واللهي مااقصد انتي بالنسبالي الوقتي روحي حد بيعرف يعيش من غير روحه ندى انت بتقول اني وحشه عصام انتي احلي من القمر نفسه انا بعشقك ياندي.
ندى وشها احمر وفي الارض محروجه من قربه منها والكلام ال بيقوله عصام قرب منها جامد بحبك انتي ال خليتي قلبي رجع يدوق من جديد ندى عصام ابعد عصام لا ندى اسر هيموت خالد عصام هعهههههه بجد تب تيجي ازاي ندى اقصد خالد عصام لما حس بارتباكها محبش يحرجها اكتر من كدا عصام تعالي نشوف في اي عصام داخل لقي خالد معلق في راقبه اسر حبل وعايز يعلقه في النجفه عصام يانهار اسود. اسر ياغبي الحبل اقصير مش هيطول النجفه.
محمد اسكت يااسر الله يهديك متستفزوش عصام خالد خلاص خالد سبني ياعصام انا خلاص فاض بيا عصام مسك خالد وكتفه جامد طبعا خالد معرفش يفك نفسه لان عصام بيفوقه بالجسم والقوه اسر اخس علبك ياابو نسب خالد متقولش زفت عصام الله يخليك سبني اموته عصام خلاص ياخالد اهدي اسر ههههه تموت مين يابا دانا افعصك عصام واللهي كانت فين طوله لسانك دي وانا بسحبك من ايده زي الصرصار اسر انا مبرداش ابين فوتي لحد الحاجات دي بتتحسد بابني.
خالد واللهي يااسر ماحد هيموتك غيري اسر وبتحلف ليه مصدقك عصام سب خالد ومسك اسر رافعه بايد واحده على الجدار عصام انا اتخنقت منك جبت أخرى كل شويه اجي اسلكك من مشكله شكل اسر بصوت مخنوق ومتقطع خ ا ل ص س ب ن ي ه م و ت عصام اسمعني ياحيوان هتروح اوضتك زي الشاطر كدا وتقفل الباب على نفسك وتتخمد ت ايه اسر ا ت خ م د عصام شاطر يالا ثم بصوت عالي جدا غور اسر بقا بيجري على اوضته عصام معندوش تفاهم ممكن يخلص عليه بجد.
خالد اقعد على الكرسي وطلع حبايه من جيب الترنج وخدها ومسك دمغه عصام ايه ال انت اخدته دا خالد دي حبوب للصداع عصام ماانا عارف ليه حططها في جيب الترنج خالد عشان الزفت ال اسمه اسر اول مابشوفه بيجلي صداع عصام ههههه شكلك مسخره معقول اسر بيعمل فيك كل ده خالد اضحك اضحك ماهو بيخاف يجي جمبك ماانت البوص بقا ياخويا عصام سبك منه يالا اقوم نام عشان عندنا اجتماع بكره مهم. خالد لا يابا انت هتنام في اوضتي وانا في اوضتك.
عصام ليه انشاء الله خالد عشان الزفت لما يرجع تصطفلوا سوا انا عايز انام عصام تصدق يالا صعبت عليا اوك روح نام اسر سمع كل الحوار وبعد ما خالد دخل على سرير عصام عشان ينام لقي اسر بيفتح الباب وواقف خالد انا عرف اني يومي اسود تعال نام وخلصني اسر ماكان من الاول ياخالود كل مره تعمل الدوشه دي وبترجع تنام جنبي خالد ان ال بيجي انام جنبك نام يااسر ربنا يهدك اسر قولتلك مبعرفش انام ال جنبك.
خالد نام من كتر الصداع ال اسر عملهوله في الصباح الباكر ندى دخلت لخالد الاوضه خالد ياخالد انت فين عصام كان في غرفه الملابس بيلبس عصام ايه ده زوقك دايما غريب في اللبس ياخالد انا اروح البس من عندي احسن ندى خالد انت جوه يابني رود الله كدا طيب وفتحت الباب فتسعت عيناها عندما رات عصام يقف امامها ببنطلون ترنج فقط دون اي تي شرت فظهرت كل عضلاته وبنيته القويه.
ندى ادارت وجهها انا اسفه انت ايه ال جابك هنا دي اوضه خالد اقترب عصام منها واي يعني اوضه خالد ممنوع ادخل ندى طب استر نفسك بسرعه عصام ههههههه ليه انتي مش واثقه في نفسك ندى التفت له نعم مين دي ال مش واثقه في نفسها عصام وهو يقترب منها بشده حتى التصقت بالحائط وهو يهمس في اذنها بصوته الرجولي الجذاب انتي ندى ظلت تنظر لجسده الضخم وعيناه الجميله وشعره المتمرد عليه وينزل على عيناه بسبب المياه ابعد.
عصام ليه ياندي خايفه ندى اناهخاف من ايه عصام تضعفي مثلا ندى انت مجنون وابتعدت حتى ترحل فجذبها عصام اليه فصدمت بصدره العاري ورائحه عطره الجذاب عصام سبني عصام لا اما تسامحني الاول ندى لا مش هسمحك عصام كدا خلاص هعتبر دي دعوه منك عشان ابوسك ندى ايه لا عصام لا ايه هتسامحيني ول ندى اه عصام بخبث اه ايه ندى اه موافقه عصام اوك تعالي ندى لا موافقه اسامحك عصام شاطوره ياملكتي ندى ايه عصام ايوه انت ملكه قلبي.
ندى تاهت في سحر عيناه الزرقاء التي تشبه السماء في لونها عصام استغل انشغالها في سحر عنيه وقبلاها وهي اتجوبت معه فظل يعمق قبلته لها حتى تعرف كم يعشقها ياسمين ندى انت هنا ندى ابتعدت عن عصام وجرت ياسمين ندى انت هنا وانا بدور عليكي ندى اصل هو لا انا ياسمين مالك ياندي انتي تعبانه عصام لبس تي شرت من بتوع خالد وطلع ياسمين ماتتكلمي يابنتي انت شايفه شبح. عصام تقريبا كدا ياسوسو شافتني.
باسمين ههههه انت بتعمل ايه هنا ياعصام. عصام انا بيت هنا عشان اسر ميضيقش خالد انا راجع اوضتي البس عشان عندي اجتماع مهم وانتي ياندي اجهزي ساعه وهجي اخدك عشان اخرجك. ياسمين قشطه معاك عصام ليه انشاء الله خالي خطيبك يخرجك ياختي ياسمين كدا ياعصام ماشي عصام كدا ونص انتي مش ليكي بعل ياسمين يعني ايه بغل دي عصام هههههه اسالي خالد وسابه ومشي ياسمين اكيد هساله ندى انتي يابنتي بكلمك ندى ها عايزه ايه.
ياسمين ههههه عايزه اعرف كل حاجه بالتفصيل الممل انتي عارفاني دقيقه جدا. ندى بتوتر شديد مفيش حاجه حصلت ياسمين عليا انا اوك برحتك اقول لخالد اني جيباكي من خزانه الملابس وهو هيعرف بنفسه ايه ال حصل ندى لا هقول ياسمين ناس متجيش ال بالعين الحمره ارغي امافي غرفه عصام دخل لقي اسر نايم في حضن خالد عصام مش قادر يمسك نفسه من الضحك عصام خالد انت يابني خالد نام ياحيوان قولتلك مبعرفش احكي زفت على دمغك.
عصام هههههههه وكمان بتحكيله حكايه شكلك مسخره قوم يابني خالد عايز ايه عصام مين جاب الحيوان ده هنا اسر انا ال جيت يابوص عصام تب اقوم ياخويا منك لي اتاخرنا خالد سيب درعي ايه ههرب اسر اه ال يعني مهربتش اقبل كدا خالد وانت بتسيبني وراي في كل حته اسر انتي حبيبي ياخالو خالد وانا بكرهك يااسر عصام هنقضيها كلام قوم يابني اسر حاضر ياصوص عصام مسك اسر من افاقه انا مش قولت ميت مره بلاش الكلمه دي شايفني عصير طماطم ادمك.