رواية عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الخامس والثلاثون
سليم: ع فكرة قعدتك دى مش هتعمل حاجة امير: حضرتك مدايق عشان قاعد يعنى ؟ سليم: بص يا امير متحولش توقف الفرح لان الفرح هيتم هيتم امير: اوووووف سليم: اوعى تكون فاكر عشان محجزتش القاعة ولا جبت البدلة هيعملوا حاجة امير: ...
سليم: انا حجزت القاعة ع فكرة والبدلة وصلت الصبح امير: اييييييييييييييييييييية ؟ سليم: اية كنت فاكر اية ؟ امير بعصبية وقام وقف: ماشى يا بابا مش عملت حاجة والفرح بعد بكرة خلاص سليم: خلينى افرح بيكو بقا امير: هه تفرح بينا عن اذنك يا بابا وسابو وطلع الاوضة
اسما طلعت اوضتها بعد ما مشى اسلام وقعدت ع السرير وهى متعصبة مسكت موبايلها وقررت تتصل بريان اسما: ايووووة انا هتصل بية انا محتاجلة اوووى ... لالا اتصل بية لية ... الله مش هو دكتور نفسى يعنى هيحللى مشكلتى ... لالا هو دلوقتى مع لوجين مينفعش هم فرحانين ورمت موبايلها ع السرير بعصبية ونامت ع السرير وحطت ايديها ع عنيها
ريان شايل لوجين وداخل بيها الاوضة وحطها ع الركنةة ريان: اقعدى واياكى تقومى كفاية اللى حصلك لوجين: طب انا جعانةة ريان: اه تصدقى انا كمان استنى اطلب اكل وراح ناحية التليفون وطلب اكل وراحلها تانى ريان: استنى بقا الاكل لوجين: ماشى ولاقيتة واقف وبيقلع القميص لوجين: ايييييية دة بتعمل اية ؟ ريان: ههههههه ف اية يابت بغير الله ولقى موبايلة رن ريان: الو يا عمر عمر: اه يا معفن ريان: طب لية كدة عمر: بقا تنزل مصر وتروح لماما ومتجليش ريان: معلش يا عمر عمر: ع العموم عندى خبر حلو ريان: اية ؟ عمر: يارا حامل ريان بفرحة: بجددددد الف الف الف مبروك عمر: الله يبارك فيك ريان: لالا اانا لازم اجيلك بكرة عمر: اه والنبى لحسن يوسف مش ساكت ريان بضحك: هوو صاحى عمر: اه يا خويا وعايز يكلمك ريان: هاتو هاتو يوسف: الوو انتل ريان ريان: ههههه يا عيون الانكل يوسف: ثوفت ماما هتجيب نونة ريان: ممممم وياترى هتجيب اية يا واد يا يوسف نونة بنت ولا نونة ولد ؟ يوسف: لالا هتجيب نونة بنت ريان: خلاص نسميها لوجين لوجين بصتلة وهى مبتسمة يوسف: لالا هنثميها ملك ريان: لالا لوجين يوسف: لا ملك ريان: لا لوجين يوسف: لا ملك عمر خد منة الموبايل عمر: انتو بتسمو بنتى ع مزاجكوا ريان: هههههه عمر: هههه هسيبك دلوقتى واروح لمراتى حبيبتى ريان: الله يسهلو يا عم وباركلها عمر: حاااضر وخلصت المكالمة لوجين: هى يارا حامل ريان بضحك: اااااااه حامل لوجين: الله ربنا يتمملها ع خير ريان: يااارب ... اهو الاكل وصل اهو وفتح الباب وجاب الاكل ودخل
ما بلااااااش تغيب عنا تاني ما بلااااش يا سايب اراضينا ما بلااااااش تغيب عنا تاني ما بلاااااش قولى ميييين هيملى في يوم مكانك قولي ميييين يعوضني حنانك قولي مييين في حزني يقولي مالك قولي ميييييين ؟ الحقيقه ان الحياه ضحكت علينا لا الفراق ولا اللقا كانوا بايدينا لما يومها حضنتني وبعدين مشينا ليه مقولتش ان ده الحضن الأخير كنت سيبني لحد آخر لحظه جنبك سيبني اقولك قد ايه وازاي بحبك مهما طال بينا البعاد مش هنسى حبك واشوفك يوم على خير ما بلاااااااش تغيب عنا تاني ما بلاااااااش يا سايب اراضينا ما بلاااااش تغيب عنا تاني ما بلاش قولى ميييين هيملى في يوم مكانك قولي ميييين يعوضني حنانك قولي ميييين في حزني يقولي مالك قولي مييين ؟ حازم: استووووب حلو يا اسلام هااايل يلا يا شباب انتهينا اسلام خلص شغلةة وتعب جدا حازم: اعمل حسابك الالبم دة هيلخص بكرةة اسلام: احنا عملنا كام اغنية ؟ حازم: 8 اغانى اسلام: طيب بكرة نخلص ال3 اللى فاضلين حازم: تمام اسلام: والالبوم هينزل امتى حازم: يوم 23 اسلام: حلووو اوووى حازم: يلا يا بطل لو الالبوم دة نجح اعتبر نفسك رقم 1 ف العالم اسلام: يااااااااااارب
خلصوا الاكل وريان طلب حاجة تانية وشوية ووصل ريان: خدى اشربى لوجين: ايية دة ؟ ريان: لبن لوجين: ييييييييييييع ريان: ييع اية يلا امسكى لوجين: لالالا مش بحبة ريان: اخلصى مش كفاية اللى حصلك بسبب ضعفك لوجين: لالا طبعا عشان الوقعة ريان: الالتواء جالك عشان عضمك ضعيف لوجين: لالا يا ريان انا مش هشربة ريان بعصبية: والمصحف اشربهولك انا لوجين: خخخلالالاص خلاص ومسكتة وبتشربة غصب عنهاا وهى قرفانةة لوجين: خد الكوباية ريان: لسة الكوباية فيها ششويةة لوجين: لا بقا كفاية ريان: ماشى وخد الكوباية وقعد قدامها وكتفها وبداء يشربها لوجين: عااااااااااا عااااا ريان: بس اسكتى ههههههه مسخرة لوجين: يييييييع طعمة وحش ريان: ما خلاص ياختى الكوباية خلصت لوجين: وانت عملتلى فيها سبع قعدت تقولى متخافيش انا معاكى وبتاع وادينى سمعت كلامك ووقعت ريان بهزار: اااه يا جزمةة ماانت اللى عبيطة مش عارفة تسوقى يا فاشلة لوجين طلعتلة لسانها ريان: ههههههههههه طفلةة يلا عشان تنامى صحيكى بكرة بدرى عشان هنروح لوجين: ماشى قام وقف وشالها ونايمها ع السرير ريان: يلا تصبحى ع خير يا حبيبتى لوجين: وانت من اهلة يا حبيبى